افزایش علاقه به تماشای برنامه های آنلاین

1397/05/16
افزایش علاقه به تماشای برنامه های آنلاین

با توجه به آمار رسمی، استفاده از سرویس های آنلاین در انگلستان به سرعت در حال افزایش است.

تقریبا نیمی از تمام بزرگسالان گفته اند که Netflix، Now TV، Amazon Prime Video و یا یک سرویس مبتنی بر اینترنت مشابه را طی سه ماه گذشته تماشا کرده اند.

 در سال 2016  این تعدا کمتر از یک سوم بوده، یعنی  آخرین باری که این رقم اعلام شده است. داده ها در گزارش سالانه دسترسی به اینترنت در دفتر آمار ملی موجودهستند.
این مطالعه همچنین نشان می دهد که درصد دسترسی به اینترنت خانوارها از سال گذشته تغییری نکرده وهمان 90 درصد باقی مانده است.اما نشان می دهد که مصرف  اینترنت، 86 درصد  افزایش یافته که با توجه به  گزارش رده سنی  16 ساله  بوده ، مبنی بر اینکه روزانه یا تقریبا هر روز استفاده می کنند. سال گذشته، این رقم 80٪ بوده است.

علاوه بر این، برای اولین بار این نظرسنجی می گوید که 100٪ خانوارها، کودکانشان دسترسی به اینترنت دارند. ارسال  و دریافت ایمیل محبوب ترین کاری بوده  که 84 درصد از بزرگسالان در سه ماه گذشته آن  را انجام داده اند.

اما فعالیت هایی که بیشترین  افزایش  را در طی دو سال گذشته  داشته، عبارتند از:

 تماشای تبلیغات خدمات تجاری - 46٪ در طی سه ماه گذشته و 29٪ در سال 2016

تماشای فیلم از یوتیوب و سیستم عامل های مشابه - 62٪ از 47٪

    گوش دادن به موسیقی - 58٪ از 49٪

   بانکداری اینترنتی - 69٪ از 60٪

    فروش کالاها یا خدمات اینترنتی - 25٪ از 18٪

تحلیلگر صنعت رسانه ای گفت که محبوبیت روزافزون تلویزیون آنلاین به این معناست که ارائه دهندگان مجبور هستند پیشنهادات خود را تطبیق دهند.

اگر شما به تجزیه و تحلیل افرادی بنگرید که از این خدمات استفاده می کنید ،  با مخاطبان تکنولوژی پیشرفته تر و گروه های بزرگتر روبرو می شوید. شما می توانید ببینید که  مخطبان انواع برنامه های آنلاین  در دسترس، بزرگسالان هستند وبازار برای رقابت بیشتر تنظیم شده است.


افزایش علاقه به تماشای برنامه های آنلاین
افزایش علاقه به تماشای برنامه های آنلاین