اگر می خواهید قدرت جذب کسب و کار خود را حفظ کنید، باید وارد بازی "دیجیتالی شو" شوید. مهمترین رکن در این بازی حضور آنلاین شماست.
دیجیتال مارکتینگ کارت ویزیت الکترونیکی

قدرت جذب کسب و کار خود را حفظ کنید!

اگر می خواهید کسب و کار شما در رقابت برتر باشد، علاوه بر ایجاد یه دکور و ظاهر جذاب باید یک تصویر دیجیتالی زیبا نیز ارائه دهید. اگر این کار انجام نشود ، احتمال دارد که مشتریان بالقوه از کنار کسب و کار شما عبور کنند و به یکی از مواردی که در جستجوی تلفن همراه شان با عنوان  “نزدیک من” (near me) نشان داده شده است ، برسند. در حقیقت ، بیش از نیمی از جستجوهای “نزدیک من” منجر به بازدید از فروشگاه می شود. اگر می خواهید قدرت جذب کسب و کار خود را حفظ کنید، باید وارد بازی “دیجیتالی شو” شوید. مهمترین رکن در این بازی حضور آنلاین شماست. بنابراین ، چگونه سطح بازی آنلاین خود را بالا می برید تا بتوانید قدرت جذب خود را حفظ کنید؟ پیشنهاد ما تقویت و بالا بردن SEO در موتور جستجو است.

برای حفظ قدرت جذب کسب و کار تان شما باید حاضر باشید

ناگفته نماند که برای توسعه حضور آنلاین باید در شبکه های اجتماعی حضور و فعالیت داشته باشید. با این حال ، تعداد زیادی از مشاغل کوچک هنوز کاملاً به روش های سنتی بازاریابی متکی هستند. این مشاغل فاقد وب سایت، پروفایل شبکه های اجتماعی، کارت ویزیت دیجیتال (کارت ویزیت الکترونیکی) برنامه تلفن همراه و غیره هستند. یک مطالعه انجام شده در سال ۲۰۱۷ نشان می دهد که ۲۹٪ از مشاغل کوچک هنوز بدون وب سایت فعالیت می کنند ، اما انتظار می رود که این تعداد در پایان سال ۲۰۱۸ به ۸٪ کاهش یابد.

این شرکت های محروم از دنیای دیجیتال دلایل زیادی را برای تعلل خود در استفاده از یک وب سایت ، شبکه های اجتماعی و یا کارت ویزیت مجازی (کارت ویزیت الکترونیکی) ذکر می کنند. رایج ترین مورد تا کنون این است که کسب و کار بدون آن هم به اندازه کافی خوب پیش می رود. چرا کارم را به خطر بیندازم؟ تمایز قابل توجهی بین گذراندن و رونق داشتن وجود دارد که بسیاری از مشاغل کوچک فراموش می کنند –

و گاهی اوقات به این دلیل است که آنها هرگز نمی دانند که پیشرفت چگونه است.

ایجاد یک حضور دیجیتالی ( مثل داشتن یک کارت ویزیت الکترونیکی ) جامع ممکن است کلید تجربه احساس داشتن یک تجارت پر رونق باشد. در یک مورد ، Bad Pickle Tees با ایجاد یک وب سایت، ایجاد شبکه های اجتماعی و کارت ویزیت الکترونیک شما شاهد فروش دو برابر خواهید بود.

فقط حضور آنلاین کافی نیست ، شما باید فعال هم باشید. هیچ کس قصد ندارد به دنبال حساب کاربری در شبکه های اجتماعی که از سال ۲۰۱۵ به روز نشده است ، باشد و همچنین کسی قصد ندارد دوباره به وب سایتی مراجعه کند که فاقد محتوای جدید است یا طراحی آن منسوخ شده است.. اگر می خواهید حضور دیجیتالی موفقی داشته باشید، باید زمان لازم را سرمایه گذاری کنید.

جستجوی محلی را بهینه سازی کنید

جستجوهای “نزدیک من” از زمان پیشرفت کاربرد موبایل به طرز چشمگیری افزایش یافته است. در واقع ، یک سوم از کل جستجوهای تلفن همراه مربوط به مکان است. برای استفاده از این میکرومومنت ها ، باید مشاغل کوچک شما در جستجوی محلی حضور بهتری داشته باشند.

با دایرکتوری های تجاری ساده شروع کنید. بخاطر بسپارید ، نیازی نیست ساعت ها وارد هر فهرست کسب و کاری که می توانید پیدا کنید ، شوید. آنهایی را که مهم هستند مانند Yelp ، YellowPages ،  Google My Business، و غیره استفاده کنید. سپس ، به دنبال فهرست ها و دایرکتوری هایی باشید که در مکان شما مناسب هستند. به عنوان مثال ، یک شرکت ساختمانی می تواند خدمات خود را در فهرست هایی مانند Angie’s List، Houzz و سایر سایت های مرتبط لیست کند.

از ویدیو نیز غافل نشوید. یوتیوب بعد از گوگل دومین موتور جستجو است. اگر از استراتژی های اساسی SEO مانند کلمات کلیدی در عنوان و برچسب گذاری جغرافیایی برای فیلم ها در یک کانال YouTube استفاده کنید ، به شما کمک می کند موتورهای جستجو مکان فیزیکی تان را با نیازهای مشتریان بالقوه مرتبط کنند.

برای حفظ قدرت جذب کسب و کار رقابت کنید

جمله قدیمی در مورد اینکه دوستان خود را به خودتان نزدیک نگه دارید، اما دشمنان را نزدیک تر، در عصر دیجیتال نیز صدق می کند. شما باید مانند یک شاهین رقبای خود و تلاش های آنلاین آنها را بررسی کنید. اگر فقط کسب و کار خود را وارد محیط دیجیتال می کنید، کارهای زیادی باید انجام دهید و بدون کمی کمک طی نمودن این مسیر سخت است. با بررسی رقبا و تلاش های دیجیتالی آنها می توانید:

  • ببینید کدام یک از کلمات کلیدی SEO و قسمت های برجسته معمولاً مدنظر قرار می گیرند
  • متوجه شوید که کدام یک از پلتفرم های رسانه های اجتماعی محبوب تر هستند و دلیل این محبوبیت چیست
  • از ایده های محتوایی الهام بگیرید
  • مخاطبان مورد نظر رقیب خود را بشناسید
  • بیاموزید که چگونه با مشتریان در ارتباط آنلاین باشید و تجربه ارتباط با مشتری را افزایش دهید

همه این مطالعه و بررسی لزوماً در مورد کپی کردن و تقلید از رقبا نیست بلکه تجزیه و تحلیل تلاش آنها برای یافتن فرصت های بزرگ است. به عنوان مثال ، اگر بیشتر رقابت فقط تمرکز بر ایجاد محتوای وبلاگ نوشتاری باشد ، شاید در عوض فرصتی برای دستیابی به حضور آنلاین قابل توجه با تمرکز بر محتوای ویدیویی وجود داشته باشد.

نتیجه گیری

استراتژی های فوق را می توان در یک فرآیند ساده سه مرحله ای ساده سازی کرد: ظاهر شوید ، جلب توجه کنید و ثابت کنید که چرا شما از رقبایتان بهتر هستید. نمایش قسمت ساده آن است. هنگامی که در آنجا هستید ، واقعاً به خود شما بستگی دارد که تصمیم بگیرید چه مدت می خواهید برای ایجاد حضور دیجیتالی خود سرمایه گذاری کنید. مطالعه و بررسی این رقابت به شما کمک می کند تا در فضای دیجیتال فرصت های بزرگ را پیدا کنید و از آنها استفاده کنید.

سپنتا ارائه دهنده راهکار های دیجیتال مارکتینگ

کارن کارت
کارن کارت، کارت ویزیت الکترونیکی است. به کمک کارت ویزیت الکترونیکی می توانید هم کسب و کار خود را با فیلم و عکس معرفی کنید هم از طریق کارت ویزیت الکترونیکی شماره مخاطبین خود را جمع آوری و یک باشگاه مشتریان بسازید.کارت ویزیت الکترونیکی جایگزین مناسبی است برای کارت ویزیت های کاغذی که پس از مدت کوتاهی دور انداخته می شوند. کارن کارت یک کارت ویزیت الکترونیکی دیجیتال است که به شما قابلیت ارسال پیامک به مخاطبین را هم می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.