آیا تا به حال عبارت "محتوا پادشاه است"را شنیدید ؟ در ادامه برای کمک به درک بهتر اهمیت بازاریابی محتوا، لیستی از مهم ترین مزایای بازاریابی محتوا را، بررسی...
بازاریابی و فروش برند سازی راههای توسعه کسب وکار

اهمیت بازاریابی محتوا (قسمت اول)

آیا تا به حال عبارت “محتوا پادشاه است”را شنیدید ؟ درگذشته بازاریابی محتوا فقط راهی برای جدا کردن خود از رقبا بود، اما اکنون برای هر برند مدرنی به یک ضرورت تبدیل شده است. بازاریابی محتوا در قلب موفقیت ترین کمپین های بازاریابی دیجیتال قرار دارد. در پشت هر برند عالی یک محتوای ارزشمند و مرتبط با ارزش وجود دارد که واقعاً با مخاطبان شرکت ارتباط دارد. اما ممکن است هنوز هم این سوال وجود داشته باشد که چرا بازاریابی محتوا مهم است؟ در ادامه برای کمک به درک بهتر اهمیت بازاریابی محتوا، لیستی از مهم ترین مزایای بازاریابی محتوا را، بررسی خواهیم نمود:

۱٫ با ایجاد اعتماد از طریق بازاریابی محتوا شهرت برند را افزایش دهید

یکی از بزرگترین مزایایی که در واقع اهمیت بازاریابی محتوا را نشان می دهد، ایجاد شهرت از محتوا است. در بازار شلوغ دیجیتالی امروز ، بسیار مهم است که مشاغل برای ایجاد اعتماد در مشتریان خود تلاش کنند. اعتماد سازی می تواند به کسب و کار شما کمک کند تا شهرت مثبتی را ایجاد کند.

محتوای خوب می تواند در ایجاد اعتماد در مشتریان کمک کند. هنگامی که مصرف کنندگان محتوای شما را می خوانند ، شروع به نظر دادن درباره برند شما می کنند. اگر محتوایی که می خوانند جذاب، آموزشی و با ارزش باشد و هرچه ارزش بیشتری برای ارائه مطالب خود قائل باشید ، ارتباط با مخاطبان هدف تان راحت تر خواهد شد.

علاوه بر این، هنگامی که مشتری می بیند شما به طور مداوم محتوا منتشر می کنید ، ممکن است شمارا را به عنوان یک رهبر در کسب و کار ببینند.

۲٫محتوای عالی به تأثیرگذاری در نرخ تبدیل کمک می کند.

تعدادی از آمارهایی که با اهمیت بازاریابی محتوا در مورد بهبود بازاریابی از طریق وب سایت وجود دارد، بررسی شده است:

  • بازاریابی محتوا حدود ۶ برابر بیشتر از سایر روش های بازاریابی دیجیتال، نرخ تبدیل ارائه می دهد. (ضروریات ABG)
  • پس از خواندن توصیه‌ها در یک وبلاگ ، ۶۱٪ از مصرف کنندگان آنلاین در ایالات متحده تصمیم به خرید گرفتند. (موسسه بازاریابی محتوا)
  • براساس ۷۴٪ از شرکت های مورد بررسی ، بازاریابی محتوا هم از نظر کمیت و هم کیفیت باعث افزایش بازاریابی آنها شده است. (کوراتا)
  • مطابق با ۷۲٪ مشاغل مورد بررسی، محتوای ویدیویی می تواند به ارائه یک ROI عالی کمک کند و نرخ تبدیل را به میزان قابل توجهی افزایش دهد. (CrazyEgg)

بازاریابی محتوا به بهبود نرخ تبدیل کمک می کند زیرا این امکان را به شما می دهد تا ارتباطات و هدایت مشتریان خود را داشته باشید. نه تنها در تلاش برای ایجاد اعتماد و روابط هستید ، بلکه همچنین با دادن اطلاعاتی که مصرف کنندگان برای تصمیم گیری به خرید نیاز دارند ، تبدیل ها را ترغیب می کنید.

آیا تا به حال عبارت "محتوا پادشاه است"را شنیدید ؟ در ادامه برای کمک به درک بهتر اهمیت بازاریابی محتوا، لیستی از مهم ترین مزایای بازاریابی محتوا را، بررسی...

۳٫محتوای بهینه شده به بهبود تلاش های سئو شما کمک می کند.

اهمیت بازاریابی محتوا با نگاه به نقشی که محتوا در کمک به مشاغل در ساخت و بهینه سازی موتور جستجو (SEO) ایفا می کند، روشن تر می شود. سئو نقش مهمی در بهبود دید آنلاین برای تجارت شما دارد. با این حال ، اگر می خواهید SEO را بهبود بخشید ، باید محتوای بهینه سازی شده ای ایجاد کنید.

طبق گفته Tech Client ، تولید محتوا مؤثرترین تکنیک SEO است. در حقیقت، سایت های تجاری که محتوای وبلاگشان را به طور مداوم بروز می کنند، نسبت به سایت هایی که بروزرسانی انجام نمی دهند، به طور متوسط ​​۴۳۴٪ صفحه نمایه شده توسط موتورهای جستجو دارند. هرچه مطالب بیشتری در سایت خود داشته باشید ، موتور جستجوگر صفحات بیشتری را در نتایج موتور جستجو خود برای نمایه سازی و نمایش به کاربران نشان می دهد.

اگرچه صفحات بیشتر لزوماً منجر به ترافیک بالاتر نمی شوند ، اما این امکان را به برند شما می دهد تا برای کلمات کلیدی بیشتری رتبه بندی شوید.

و همچنین باعث می شود کاربران مدت زمان بالاتری در سایت شما بمانند و این می تواند بر بهینه سازی موتور جستجوی شما نیز تأثیر بگذارد. Google زمان صرف شده در سایت را به عنوان یکی از نشانه های محتوای ارزشمند ارائه شده در سایت شما می داند.

۴٫ ایجاد محتوای عالی روشی مقرون به صرفه برای به وجود آوردن نتایج جدید است

اگرچه بازاریابی محتوا در حدود ۶۲٪ کمتر از تاکتیک های بازاریابی سنتی هزینه دارد ، اما طبق گفته DemandMetric حدود ۳ برابر نتیجه ی بیشتر را منجر می شود.

توجه به این نکته حائز اهمیت است که بازاریابی محتوا، مستلزم زمان زیادی است و همچنین برای به ثمر رسیدن تلاش ها نیازمند زمان است. این امر به ویژه در مورد سئو صادق است.

طبق گزارش رسانه های اجتماعی، بیش از ۸۱٪ بازاریابان با صرف حداقل ۶ ساعت در هفته در محتوای رسانه های اجتماعی خود، افزایش ترافیک را تجربه کرده اند.

برای مطالعه دلایل دیگر، پیشنهاد میکنیم مقاله اهمیت بازاریابی محتوا (قسمت دوم) را مطالعه نمایید.

www.karenkart.com

 

کارن کارت
کارن کارت، کارت ویزیت الکترونیکی است. به کمک کارت ویزیت الکترونیکی می توانید هم کسب و کار خود را با فیلم و عکس معرفی کنید هم از طریق کارت ویزیت الکترونیکی شماره مخاطبین خود را جمع آوری و یک باشگاه مشتریان بسازید.کارت ویزیت الکترونیکی جایگزین مناسبی است برای کارت ویزیت های کاغذی که پس از مدت کوتاهی دور انداخته می شوند. کارن کارت یک کارت ویزیت الکترونیکی دیجیتال است که به شما قابلیت ارسال پیامک به مخاطبین را هم می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.