بعد از تعریف دیجیتال مارکتینگ و روش های دیجیتال مارکتینگ،در اینجا به بررسی تبلیغات و دیجیتال مارکتینگ خواهیم پرداخت. کارت ویزیت دیجیتال..
بازاریابی و فروش توسعه مهارتهای فردی دیجیتال مارکتینگ راههای توسعه کسب وکار کارت ویزیت الکترونیکی

تبلیغات و دیجیتال مارکتینگ

در مطالب قبلی به تعریفی از دیجیتال مارکتینگ و روش های دیجیتال مارکتینگ پرداختیم. در اینجا به بررسی تبلیغات و دیجیتال مارکتینگ خواهیم پرداخت.

تبلیغات و دیجیتال مارکتینگ – تبلیغات کلیکی (PPC)

PPC روشی برای افزایش ترافیک سایت شما از طریق یک سایت ناشر ( نشر تبلیغات سایت ها) است. یکی از رایج ترین انواع PPC، Google Ads می باشد، که به شما امکان می دهد در صفحات برتر نتایج موتور جستجوی Google با قیمتی “در هر کلیک” به تبلیغات سایت خود بپردازید. روش های دیگر استفاده از PPC عبارتند از:

    • فیس بوک: در فیس بوک، کاربران می توانند برای سفارشی کردن نمایش یک ویدئو، تصویر یا اسلایدشو، برای خبرنامه افرادی که با مخاطبان تجاری آنها مطابقت دارند ، هزینه کنند.
    • کمپین های تبلیغاتی توییتر: کاربران می توانند برای قرار دادن یک سری از پست ها یا نشان های نمایه در فیلدهای خبری مخاطبان خاص تجاری شان مبلغی را بپردازند. هدف از این کار می تواند افزایش ترافیک وب سایت ، دنبال کنندگان بیشتر توییتر ، پذیرش توییت یا حتی دانلود نرم افزارها باشد.
    • پیام های پشتیبانی شده در LinkedIn: کاربران می توانند برای ارسال مستقیم پیام هایی به کاربران خاص LinkedIn (بر اساس صنعت و پیشینه شان) مبلغی بپردازند.

بدون داشتن وبسایت، رتبه ۱ گوگل باشید!

بازاریابی پورسانتی در کسب وکار

این نوعی تبلیغات مبتنی بر عملکرد است که در آن شما برای تبلیغ محصولات یا خدمات شخص دیگری در وب سایت خود کمیسیون دریافت می کنید.

تبلیغات بومی در کسب و کار

تبلیغات بومی به تبلیغاتی گفته می شود که در درجه اول محتوا محور بوده و در کنار یک محتوای دیگر ، بدون پرداخت هزینه ، بر روی یک پلت فرم نمایش داده می شوند. پست های تحت حمایت BuzzFeed نمونه خوبی است ، اما بسیاری از افراد همچنین تبلیغات رسانه های اجتماعی را “بومی” می دانند – برای مثال تبلیغات فیس بوک و تبلیغات اینستاگرام.

اتوماسیون بازاریابی

اتوماسیون بازاریابی به نرم افزاری اطلاق می شود که برای مدیریت عملیات اصلی بازاریابی شما به کار می رود. اتوماسیون بازاریابی می توانند کارهای تکراری را ، به طور خودکار انجام دهد ، مانند:

  • خبرنامه های ایمیل: اتوماسیون ایمیل به شما فقط این امکان را نمی دهد که به طور خودکار ایمیل هایی را به مشترکان خود ارسال کنید. همچنین می تواند در صورت لزوم به کاهش و افزایش لیست مخاطبین شما کمک کند ، بنابراین خبرنامه شما فقط برای افرادی ارسال می گردد که می خواهند آن را در صندوق ورودی خود ببینند.

کارت ویزیت دیجیتال ، راهی برای دیجیتال مارکتینگ

 

  • برنامه ریزی ارسال رسانه های اجتماعی: اگر می خواهید حضور سازمان خود را در یک شبکه اجتماعی بهبود دهید ، باید به طورمرتب مطلب ارسال کنید. این امر باعث می شود که ارسال مطلب به شکل دستی کمی از یک روند پراکنده و نامرتب انجام شود. ابزارهای برنامه ریزی رسانه های اجتماعی محتوای شما را به سمت کانال های رسانه های اجتماعی برای شما سوق می دهند ، بنابراین می توانید زمان بیشتری را صرف تمرکز روی استراتژی برای محتوا کنید.
  • افزایش لید های فروش: افزایش لید فروش و تبدیل آن ها به مشتری می تواند یک روند طولانی باشد. می توانید با ارسال ایمیل ها و محتوای خاص به لیدها، مثلا در مواقعی که یک ایبوک را دانلود و باز می کنند، به این فرایند سرعت ببخشید.
  • پیگیری و گزارش کمپین: کمپین های بازاریابی می تواند شامل تعداد زیادی از افراد مختلف ، ایمیل ، محتوا ، صفحات وب ، تماس تلفنی و موارد دیگر باشد. اتوماسیون بازاریابی می تواند به شما کمک کند تا هرچه را که بر روی آن کار می کنید بر اساس کمپینی که ارائه می دهد مرتب سازی کنید، و سپس از عملکرد آن کمپین را بر اساس پیشرفتی که همه این مؤلفه ها در طول زمان انجام می دهند ، گزارش گیری نمایید.

تبلیغات و دیجیتال مارکتینگ – بازاریابی از طریق ایمیل

شرکت ها از بازاریابی از طریق ایمیل به عنوان روشی برای برقراری ارتباط با مخاطبان خود استفاده می کنند. از ایمیل اغلب برای تبلیغ محتوا ، تخفیف ها و رویدادها و همچنین جهت هدایت افراد به سمت وب سایت کسب و کار ها استفاده می شود. انواع ایمیل هایی که ممکن است در یک کمپین بازاریابی از طریق ایمیل ارسال کنید عبارتند از:

  • خبرنامه های اشتراک وبلاگ.
  • ایمیل های پیگیری برای بازدید کنندگان وب سایت که چیزی دانلود کرده اند.
  • ایمیل های خوش آمدگویی به مشتریان.
  • تبلیغات تعطیلات برای اعضای کمپین وفاداری مشتریان.
  • نکات یا سری ایمیل های مشابه برای پرورش مشتری.

PR آنلاین

PR آنلاین روشی برای حفظ پوشش آنلاین به دست آمده با انتشارات دیجیتال ، وبلاگ ها و سایر وب سایت های مبتنی بر محتوا است. این بسیار شبیه به PR سنتی است ، اما در فضای آنلاین. کانال هایی که می توانید از آنها برای به حداکثر رساندن تلاش های PR خود استفاده کنید عبارتند از:

  • دسترسی خبرنگاران از طریق رسانه های اجتماعی: به عنوان مثال ، صحبت با روزنامه نگاران در توییتر ، راهی عالی برای ایجاد رابطه با مطبوعات است که فرصت های رسانه ای به دست آمده برای شرکت شما ایجاد می کند.
  • جذب نظرات آنلاین برای شرکت شما: وقتی شخصی شرکت شما را بصورت آنلاین بررسی می کند ، خواه آن نظر خوب یا بد باشد ، ممکن است شما متوجه آن نشوید. در مقابل ، شرکت کردن در بررسی های شرکت به شما کمک می کند تا برند خود را بهبود ببخشید و پیام های قدرتمندی ارائه دهید که از اعتبار شما محافظت می کند.
  • جذب نظرات در وب سایت شخصی یا وبلاگ شخصی خود: پاسخگویی به افرادی که مطالب شما را می خوانند ، مشابه روشی که شما می توانید به بررسی های شرکت خود پاسخ دهید ، بهترین راه برای ایجاد مکالمه سازنده پیرامون کسب و کار شما است.

تبلیغات و دیجیتال مارکتینگ – بازاریابی درون گرا

بازاریابی درونگرا به یک روش بازاریابی اطلاق می شود که در آن شما در هر مرحله ، مشتریان را به خود جذب نموده، آنها را درگیرمی کنید و باعث رضایت آنها می شوید. شما می توانید از هر تاکتیک بازاریابی دیجیتال ذکر شده ، در طی یک استراتژی بازاریابی درونگرا استفاده کنید تا یک تجربه خوب از ارتباط با مشتریان داشته باشید. در ادامه چند نمونه از بازاریابی درونگرا در مقابل بازاریابی سنتی را بیان کرده ایم:

  • وبلاگ نویسی در مقابل تبلیغات پاپ آپ
  • بازاریابی ویدیویی در مقابل تبلیغات تجاری
  • لیست تماس با ایمیل در مقابل اسپم ایمیل
  • کارت ویزیت دیجیتال در مقابل کارت ویزیت چاپی

تبلیغات و دیجیتال مارکتینگ – محتوای حمایت شده

با داشتن محتوای حمایت شده ، شما به عنوان یک برند به یک شرکت یا نهاد دیگرهزینه می پردازید تا محتوایی را ایجاد و تبلیغ کند که به نوعی در مورد برند یا خدمات شما بحث می کند.

یکی از انواع محبوب محتوای پشتیبانی شده ، بازاریابی به کمک افراد تاثیرگذار است. با استفاده از این نوع محتوای حمایت شده ، یک برند از یک فرد تأثیرگذار در صنعت خود حمایت می کند تا پست ها یا ویدئوهای مربوط به این شرکت را در رسانه های اجتماعی منتشر کند.

نوع دیگر محتوای حمایت شده می تواند یک پست یا مقاله وبلاگ باشد که برای برجسته کردن یک موضوع، خدمات یا برند تجاری نوشته شده است.

کارت ویزیت دیحیتال کارن کارت ، محصولی از شرکت سپنتا

کارن کارت
کارن کارت، کارت ویزیت الکترونیکی است. به کمک کارت ویزیت الکترونیکی می توانید هم کسب و کار خود را با فیلم و عکس معرفی کنید هم از طریق کارت ویزیت الکترونیکی شماره مخاطبین خود را جمع آوری و یک باشگاه مشتریان بسازید.کارت ویزیت الکترونیکی جایگزین مناسبی است برای کارت ویزیت های کاغذی که پس از مدت کوتاهی دور انداخته می شوند. کارن کارت یک کارت ویزیت الکترونیکی دیجیتال است که به شما قابلیت ارسال پیامک به مخاطبین را هم می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.