تولید محتوا در دیجیتال مارکتینگ به نیاز مخاطب در مراحل مختلف خرید که ما آنرا سفر خریدار می نامیم، بستگی دارد. شما باید با ایجاد
بازاریابی و فروش دیجیتال مارکتینگ راههای توسعه کسب وکار

تولید محتوا در دیجیتال مارکتینگ

تولید محتوا در دیجیتال مارکتینگ به نیاز مخاطب در مراحل مختلف خرید که ما آنرا سفر خریدار می نامیم، بستگی دارد. شما باید با ایجادپرسوناهای خریدار شروع کنید (از الگوهای رایگان استفاده کنید یا makemypersona.com را امتحان کنید) تا اهداف و چالش های مخاطبانتان را در رابطه با کسب و کار خود مشخص کنید. در ابتدا، محتوای دیجیتال شما باید به آنها کمک کند تا این اهداف را برآورده کنند و بر چالش های خود غلبه کنند.

سپس ، باید به این فکر کنید که آنها چه زمانی آماده دریافت این محتوا هستند؟ ما به این کار نقشه ی اهداف محتوا می گوییم.

تولید محتوا در دیجیتال مارکتینگ مطابق موارد زیر است:

۱/خصوصیات شخصی که به این محصول نیاز دارد( این جا همان جایی ست که پرسوناهای های خرید وارد می شود).

۲/چقدر آن شخص به خرید نزدیک است (یعنی مرحله چرخه عمر آنها).

از نظر قالب محتوای شما ، موارد مختلف زیادی وجود دارد که باید امتحان کنید. در اینجا چند گزینه وجود دارد که توصیه می کنیم در هر مرحله از سفر خریدار استفاده کنید:

مرحله ی آگاهی

  • پست های وبلاگ. هنگامی که با یک استراتژی کلمات کلیدی وسئو قوی همراه شود، برای افزایش بازدید ارگانیک شما عالی است.
  • اینفوگرافیک ها. بسیار قابل اشتراک گذاری ، به این معنی که وقتی دیگران محتوای شما را به اشتراک می گذارند ، شانس یافتن شما از طریق شبکه های اجتماعی را افزایش می دهد. (برای شروع الگوهای رایگان اینفوگرافیک را بررسی کنید.)
  • ویدئوهای کوتاه. ویدئو ها بسیار قابل اشتراک هستند و می توانند با میزبانی از برند شما در پلتفرم هایی مانند YouTube ، به آن کمک کنند تا توسط مخاطبان جدید پیدا شود.

مرحله ی بررسی

  • کتاب های الکترونیکی. برای تولید مشتری بسیار مناسب است، زیرا آنها به طور کلی از یک پست وبلاگ یا اینفوگرافیک جامع ترند، به این معنی که بیشتر احتمال دارد کسی اطلاعات تماس خود را برای دریافت آن رد و بدل کند.
  • گزارش های تحقیق. باز هم، این یک محتوای با ارزش بالا است که برای تولید مشتری عالی است. گزارش های تحقیقاتی و داده های جدید برای صنعت شما می توانند برای مرحله آگاهی نیز مفید باشند، زیرا اغلب توسط رسانه ها یا مطبوعات صنعتی انتخاب می شوند.
  • وبینارها. از آنجا که آنها فرم مفصل تر و تعاملی محتوای ویدئویی هستند، وبینارها یک قالب محتوای مرحله بررسی موثر هستند زیرا محتوای جامع تری نسبت به یک پست وبلاگ یا یک ویدیوی کوتاه ارائه می دهند.
  • کارت ویزیت الکترونیکی. داشتن یک کارت ویزیت الکترونیکی ، به جای کارت ویزیت های کاغذی به شما کمک می کند تا بانک اطلاعاتی قوی از مشتریان خود داشته باشید و تعاملی دو طرفه با آنها برقرار کنید. همچنین به مشتریان خود این اجازه را می دهید تا در هرمرحله از سفر خرید، به هر روشی که تمایل دارند با شما در ارتباط باشند.

مرحله تصمیم گیری

  • مطالعات موردی. داشتن مواردی از مطالعات موردی دقیق در وب سایت خود می تواند برای افرادی که آماده تصمیم گیری برای خرید هستند، یک فرم محتوایی مفید باشد، زیرا به شما کمک می کند تا بر تصمیم آنها تأثیر مثبت بگذارید.
  • گواهینامه رضایت مشتریان. اگر مطالعات موردی به اندازه ی کافی برای کسب و کار شما مناسب نیست، داشتن توصیفات کوتاه از رضایت مشتریان در قسمت هایی از وب سایتتان گزینه ی خوبی است. برای برندهای B2C ، کمتر لازم است به فکر این قبیل توصیفات باشید. اگر شما یک برند لباس هستید، این توصیفات می تواند در قالب عکس هایی ازمدل پیراهن یا لباس توسط افراد دیگر باشد و این عکس ها را می توانید از هشتگ های مربوط به این برند در جایی که افراد به اشتراک می گذارند بردارید.

تولید محتوا در دیجیتال مارکتینگ به نیاز مخاطب در مراحل مختلف خرید که ما آنرا سفر خریدار می نامیم، بستگی دارد. شما باید با ایجاد

نتایج تولید محتوا در دیجیتال مارکتینگ چه زمانی قابل مشاهده است ؟

با بازاریابی دیجیتال ، به دلیل ساده تر بودن اندازه گیری افزایش بازدهی سرمایه (ROI) ، اغلب احساس می کنید که می توانید نتایج را سریعتر از آنچه در بازاریابی آفلاین مشاهده می کنید ، ببینید. با این حال ، در نهایت به مقیاس و اثربخشی استراتژی بازاریابی دیجیتال (Digital Marketing) شما بستگی دارد.

اگر شما برای شناسایی نیازهای مخاطبان خود وقت خود را صرف ساختن پرسوناهای خریدار جامع می کنید و تمرکز خود را روی ایجاد محتوای آنلاین با کیفیت برای جذب و تبدیل آنها می گذارید ، در این صورت احتمالاً در شش ماه اول نتایج خوبی خواهید دید.

اگر تبلیغات پولی بخشی از استراتژی دیجیتال شما باشد، نتایج حتی سریعتر به دست می آیند – اما توصیه می شود که برای دستیابی به موفقیت پایدار و طولانی مدت ، بر ساختن اهداف ارگانیک (یا “رایگان”) خود با استفاده از محتوا ، سئو و رسانه های اجتماعی تمرکز کنید.

آیا برای تولید محتوا در دیجیتال مارکتینگ به بودجه زیادی نیاز دارم؟

مانند هر موردی ، این واقعاً بستگی به این دارد که  می خواهید کدامیک ازعناصر Digital Marketing (دیجیتال مارکتینگ) را به استراتژی خود اضافه کنید.

اگر تمرکز شما بر روی تکنیک های ورودی مانند SEO ، رسانه های اجتماعی و ایجاد محتوا برای یک وب سایت موجود می باشد، خبر خوب این است که شما اصلاً به بودجه زیادی احتیاج ندارید. با بازاریابی ورودی ، تمرکز اصلی بر ایجاد محتوای با کیفیت بالا است که مخاطبان شما می خواهند آن را استفاده کنند ، و چنانچه قصد ندارید کار خود را برون سپاری کنید ، تنها سرمایه گذاریتان وقت شما است.

می توانید با میزبانی یک وب سایت و ایجاد محتوا با استفاده از HubSpot CMS شروع به کار کنید. برای کسانی که بودجه کمی دارند ، می توانید با استفاده از WordPress میزبانی شده در WP Engine ،با کاربرد ساده از آنها از StudioPress و ساخت سایت خود بدون کد با استفاده از Elementor Website Builder برای وردپرس شروع به کار کنید.

استفاده از تکنیک های خروجی مانند تبلیغات آنلاین و خرید لیست های ایمیل ، بدون شک هزینه ای نیز در پی دارد. هزینه آن به این بستگی دارد که شما می خواهید در نتیجه تبلیغات چه نوع نمایشی دریافت کنید.

به عنوان مثال ، برای پیاده سازی PPC با استفاده از Google AdWords ، شما در برابر سایر شرکت های صنعت خود پیشنهاد می دهید تا در بالای نتایج جستجوی Google برای کلمات کلیدی مرتبط با تجارت خود ظاهر شوید. بسته به قدرت رقابت کلمه کلیدی ، این می تواند مقرون به صرفه یا بسیار گران باشد ، به همین دلیل ایده خوبی است که تمرکز خود را برای ایجاد دسترسی ارگانیک خود نیز تنظیم کنید.

تولید محتوا در دیجیتال مارکتینگ به نیاز مخاطب در مراحل مختلف خرید که ما آنرا سفر خریدار می نامیم، بستگی دارد. شما باید با ایجاد

چگونه بازاریابی موبایل در استراتژی بازاریابی دیجیتال من جای می گیرد؟

یکی دیگر از مولفه های اصلی بازاریابی دیجیتال ، بازاریابی موبایل است. در حقیقت ، استفاده از تلفن های هوشمند به طور کلی ۶۹٪ از زمان صرف شده برای مصرف رسانه های دیجیتال در ایالات متحده را تشکیل می دهد ، در حالی که مصرف رسانه های دیجیتال مبتنی بر دسک تاپ کمتر از نیمی را تشکیل می دهد – و ایالات متحده هنوز هم بزرگترین طرفدار تلفن همراه در مقایسه با سایر کشورها نیست.

این بدان معنی است که بهینه سازی تبلیغات دیجیتال ، صفحات وب ، تصاویر شبکه های اجتماعی و سایر دارایی های دیجیتال برای دستگاه های تلفن همراه ضروری است. اگر شرکت شما یک برنامه تلفن همراه دارد که کاربران را قادر می سازد با برند شما درگیر شوند یا محصولات شما را خریداری کنند ، برنامه شما نیز زیرمجموعه ی دیجیتال مارکتینگ قرار می گیرد.

کسانی که از طریق دستگاه های تلفن همراه با شرکت شما در ارتباط آنلاین هستند ، باید همان تجربه مثبتی را داشته باشند که روی دسکتاپ دارند. این به معنای اجرای یک طراحی وب سایت رسپانسیو است تا جستجو را برای افرادی که از دستگاه های تلفن همراه استفاده می کنند ساده نماید. همچنین ممکن است به معنای کوتاه کردن فرم های تولید مشتری شما باشد تا تجربه ای بدون دردسر برای افرادی که محتوای شما را دانلود می کنند فراهم شود.

در مورد تصاویر شبکه های اجتماعی شما ، مهم است که هنگام ایجاد آنها همیشه یک کاربر موبایل را در ذهن داشته باشید زیرا ابعاد تصویر در دستگاه های تلفن همراه کوچکتر است ، به این معنی که ممکن است متن منقطع شود.

روش های زیادی وجود دارد که می توانید دارایی های بازاریابی دیجیتال خود را برای کاربران تلفن همراه بهینه کنید و هنگام اجرای هر استراتژی دیجیتال مارکتینگ ، بسیار مهم است که نحوه برگردان این تجربه را در دستگاه های تلفن همراه در نظر بگیرید. با اطمینان از اینکه این همیشه در ذهن شما است ، شما تجربه های دیجیتالی ایجاد خواهید کرد که برای مخاطبان شما مفید است و در نهایت به نتایجی که می خواهید، خواهید رسید.

من آماده ام تولید محتوا در دیجیتال مارکتینگ را آغاز کنم. حالا چی؟

اگر در حال حاضر بازاریابی دیجیتال انجام می دهید ، احتمالاً حداقل به برخی از مخاطبان خود بصورت آنلاین دسترسی پیدا می کنید. بدون شک شما می توانید به برخی از زمینه های استراتژی خود فکر کنید که می تواند کمی پیشرفت کند.

پیشنهاد ما استفاده از هر ابزار دیجیتال در شروع کار است. مانند یک کارت ویزیت الکترونیک یا طراحی وبسایت، ایجاد صفحه در شبکه های اجتماعی و ….

سپنتا ارائه دهنده خدمات دیجیتال مارکتینگ

کارن کارت
کارن کارت، کارت ویزیت الکترونیکی است. به کمک کارت ویزیت الکترونیکی می توانید هم کسب و کار خود را با فیلم و عکس معرفی کنید هم از طریق کارت ویزیت الکترونیکی شماره مخاطبین خود را جمع آوری و یک باشگاه مشتریان بسازید.کارت ویزیت الکترونیکی جایگزین مناسبی است برای کارت ویزیت های کاغذی که پس از مدت کوتاهی دور انداخته می شوند. کارن کارت یک کارت ویزیت الکترونیکی دیجیتال است که به شما قابلیت ارسال پیامک به مخاطبین را هم می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.