ما به استفاده از ابزار دیجیتال مارکتینگ مانند وبسایت ، شبکه های اجتماعی، کارت ویزیت الکترونیک و..نیاز داریم.و باید قوانین دیجیتال مارکتینگ
بازاریابی و فروش توسعه مهارتهای فردی دیجیتال مارکتینگ راههای توسعه کسب وکار مهارتهای کارآفرینی

قوانین دیجیتال مارکتینگ چیست؟

ما در مورد دیجیتال مارکتینگ ، روش های دیجیتال مارکتینگ و اهمیت دیجیتال مارکتینک صحبت کردیم و دریافتیم که برای سرپا نگه داشتن کسب و کار خود در بازار امروز به استفاده از ابزار دیجیتال مارکتینگ مانند وبسایت ، شبکه های اجتماعی، کارت ویزیت الکترونیک و… نیاز داریم.  با این حال ، برخی از روش ها در مورد تعامل با مشتری ، موفقیت بیشتری نسبت به روش های دیگر دارند. پس نیازمندیم قوانین دیجیتال مارکتینگ را بدانیم.

۱٫امکان شناخت سریع را فراهم کنید.

به عنوان اولین قانون دیجیتال مارکتینگ باید روی مشتریان خود شناخت داشته باشید. مشتریان معمولاً ظرف مدت سه تا پنج ثانیه تصمیم می گیرند که آیا وب سایت شما محتوای مورد نیاز آنها را ارائه می کند یا خیر؟ در بازاریابی ، این اغلب به عنوان “The Blink Test” شناخته می شود و باعث می شود اینفوگرافیک ها یکی از بهترین راه ها برای ارائه ارزش به مشتریان شما باشند.

این نوع تصاویر نه تنها قابل اسکن نیستند ، بلکه اطلاعات مهمی را که مشتری شما نیاز دارد ارائه می دهند. افراد پیام های دیجیتالی را ۶۰ هزار برابر سریعتر از متن پردازش می کنند واین  اینفوگرافیک ها را به یکی از موثرترین راه های ارتباط با مشتریان – به ویژه در رسانه های اجتماعی – تبدیل می کند.

با این حال ، شما همچنین باید اطمینان حاصل کنید که طیف متنوعی از مشتریان – از جمله افرادی که ممکن است نتوانند محتوای شما را ببینند – با محتوای شما ارتباط برقرار کنند. آخرین چیزی که می خواهید کسب و کار شما آنگونه به نظر برسد انحصاری بودن آن است.

۲٫راه های ارتباطی زیاد و سریع داشته باشید

بیش از ۶۰٪ از کاربران تلفن های هوشمند حداقل یک بار در ۱۲ ماه گذشته خدمات جستجوی صوتی را امتحان کرده اند و ۵۵٪ از نوجوانان روزانه از آن استفاده می کنند. بسیاری از این خدمات شامل جستجوی صوتی  Google ، Alexaتوسط Amazon و Siri اپل است.

این بدان معناست که بازاریابان دیجیتال باید بر روی تحقیقات کلمات کلیدی که از جستجوی صوتی پشتیبانی می کند ، تمرکز کنند. به این ترتیب ، وقتی مخاطبانشان از این خدمات استفاده می کنند ، کسب و کارشان نتیجه بهتری می گیرد.

ما به استفاده از ابزار دیجیتال مارکتینگ مانند وبسایت ، شبکه های اجتماعی، کارت ویزیت الکترونیک و..نیاز داریم.و باید قوانین دیجیتال مارکتینگ

قوانین دیجیتال مارکتینگ از طریق ایمیل

اگر بازاریابی ایمیل خود را به درستی انجام دهید ، جذاب خواهید بود.

در Rent Bridge ، از ایمیل به عنوان مولفه ی اصلی رویکرد “لذت” خود در بازاریابی بهره مند می شویم (وجه دیگری از فلسفه بازاریابی ورودی). ایمیل باید یکی از عناصر مهم در هر کمپین بازاریابی  باشد که در آینده قصد ایجاد آن را دارید.

اگر آمار موجود از Oberlo را در نظر بگیرید که تا سال ۲۰۲۳ ، انتظار می رود تعداد مصرف کنندگان با قابلیت دسترسی به ایمیل ۴٫۳ میلیارد نفر باشد ، به سرعت خواهید دید که این هنوز هم یک ابزار قدرتمند برای دستیابی به مشتریان فعلی و آتی است.

با وجود چنین تعداد زیادی از کاربران که برای نیازهای ارتباطی خود به ایمیل مراجعه می کنند ، این بدان معناست که شما باید آداب و رسوم بازاریابی از طریق ایمیل و نحوه پیاده سازی موفقیت آمیز آن را بدانید.

  •   pop دعوت به عمل درست کنید.

اگر می خواهید مشتریان بالقوه و فعلی شما عمل کنند، دعوت به عمل (CTA) شما باید تا نقطه نهایی باشد.

  • روی یک محصول یا یک نوع از خدمات تمرکز کنید.

ارائه بیش از یک محصول یا خدمات در یک ایمیل ، خوانندگان را گیج کرده و آنها را از اطلاعات زیادی اشباع می کند. انتخاب های بسیار زیاد در یک ایمیل همچنین می تواند میزان تأثیر CTA شما را مخدوش کند.

  • از شخصی بودن آن اطمینان حاصل کنید.

علاوه بر سلام ، نام مشتری نیز باید در متن پیام باشد.

به عنوان مثال ، وقتی در مورد محصول یا خدمات خود صحبت می کنید ، نام مشتری را در وسط جمله وارد کنید تا آنها در سطح عمیق تری درگیر شوند. اگر برای ایمیل های بازاریابی خود از اتوماسیون استفاده می کنید ، مهم است که این موارد را لحاظ کنید.

  • تصاویر قابل کلیک ایجاد کنید.

ایجاد تصاویر قابل کلیک با یک URL ردیابی به شما کمک می کند بفهمید چه زمانی خوانندگان روی پیوندهای داخلی و تصاویر پیام ها کلیک می کنند. متناوباً ، ممکن است جاسازی ویدیو را انجام دهید و پیگیری کنید که چه کسی روی ایمیل شما کلیک می کند.

  •  از فضای کافی استفاده کنید.

به جای فشرده کردن پیوندها یا سایر محتواها نزدیک به یکدیگر، این موارد را برای آسان تر کردن اسکن پیام و قابلیت کلیک کردن بر روی پیوندها با فاصله قرار دهید.

  • ساده سازی کنید.

در حالی که ممکن است دوست داشته باشیم پیام های ایمیلی رنگارنگ پر از تصاویر ، ویدئو و سایر مطالب را ایجاد کنیم ، ممکن است کسانی اتصال اینترنت ضعیفی داشته باشند ، و این برای آنها مطلوب نیست. بنابراین ، گزینه های بارگیری سریعتر ایمیل را برای کسانی که متن ساده را ترجیح می دهند ارائه دهید.

  • موضوع را فراموش نکنید.

خطوط موضوعی باید مورد توجه قرار گیرند ، به مشتریان احساس فوریت دهند و به نیازهای آنها مرتبط باشند.

تولید محتوا در دیجیتال مارکتینگ

قوانین دیجیتال مارکتینگ از طریق شبکه های اجتماعی

یادگیری نحوه بازاریابی در پلتفرم های رسانه های اجتماعی بخشی جدایی ناپذیر موفقیت تجارت شما در سال ۲۰۲۰ و بعد از آن است. جستجوی آمار برای هر پلتفرم راهی عالی برای درک روندها است و اینکه تلاش خود را باید کجا متمرکز کنید.

طبق آمار Statista ، طی سه ماهه اول سال ۲۰۲۰ ، فیس بوک ماهانه به ۲٫۶ میلیون کاربر فعال رسیده است.

با این حال ، داده ها همچنین نشان می دهد که ایالات متحده به شدت به LinkedIn متکی است و از تاریخ آوریل ۲۰۲۰ مجموعاً ۱۶۰ میلیون کاربر فعال دارند.

بستری که انتخاب می کنید کاملاً به درک بیشتر از مشتری ایده آل شما بستگی دارد.

  • محتوایی را بسازید که مخاطبان شما آن را ارزشمند می دانند.

مخاطبان شما نمی خواهند پست های مربوط به محصولات یا خدمات شما را ببینند. آنها می خواهند داستان هایی را مشاهده کنند در مورد اینکه شرکت شما چگونه مشکلات آنها را حل خواهد کرد.

  • روی محتوای معتبر تمرکز کنید.

آیا محتوایی که پست می کنید اعتبار شرکت شما را به خطر می اندازد؟ آیا شما به نظراتی که آسیب رسان است پاسخ می دهید؟ رسانه های اجتماعی بر روی مکالمات تمرکز می کنند ، مهم نیست که آنها به صورت گروهی باشند یا به صورت دو نفره رخ دهند. محتوای شما باید به دنبال تحریک آن تعامل به روشی مثبت باشد.

  • همکاری و تعامل.

بازاریابی شما در شبکه های اجتماعی باید هر زمان که با مخاطبان خود در تعامل هستید از اصالت و شفافیت برخوردار باشد. به مکالمات موجود در شبکه خود نگاه کنید و به روش هایی فکر کنید که شرکت شما می تواند  در ارائه ی اطلاعاتی ارزشمند سهیم باشد.

  •  کسی را مجبور به تعامل نکنید.

در فضای کسب و کار امروز ، و با به کارگیری دیجیتال مارکتینگ مخاطبان شما به راحتی می توانند با شرایط شما با شرکت شما تعامل داشته باشند. این بدان معناست که مشاغل در حال صحبت کردن با مشتریان خود برای مجبور کردن  آن ها به برقراری تعامل نیستند.

در عوض ، آنها در حال توسعه روابط عمیق تری هستند که مکالمات هدفمند را تقویت می کنند. این دقیقاً به اصول بازاریابی ورودی بازمی گردد.

  •  به صورت منطقی خودکار عمل کنید.

اگرچه باید بخشی از مطالب را زودتر از موعد آماده کنید تا سطح تعامل را بالا نگه دارید، اما پلتفرمی که با آن ارسال می کنید بدون تردید باید به شما این امکان را بدهد تا انعطاف پذیری کافی برای تغییر محتوای خود را داشته باشید.

اکنون که می دانید مسیر بازاریابی در حال حرکت است ، به عنوان یک شرکت چگونه پاسخ خواهید داد؟ پاسخ شما به خواسته های متغیر مشتری همیشه باید برطرف کننده ی نیازهای اساسی آنها باشد.

در نهایت ، برای اینکه یک شرکت سودآور باشید ، باید بازاریابی خود را اصیل و مرسوم ، همراه با مد روز ، پایدار و انعطاف پذیر کنید و قوانین دیجیتال مارکتینگ را بدانید. این دوگانگی در تجارت تا حدودی همان چیزی است که باعث می شود بازاریابی ورودی با مقدار دقیق اتوماسیون برای رشد امروز شرکت ها بسیار قدرتمند باشد.

سپنتا ، ارائه دهنده خدمات دیجیتال مارکتینگ

کارن کارت
کارن کارت، کارت ویزیت الکترونیکی است. به کمک کارت ویزیت الکترونیکی می توانید هم کسب و کار خود را با فیلم و عکس معرفی کنید هم از طریق کارت ویزیت الکترونیکی شماره مخاطبین خود را جمع آوری و یک باشگاه مشتریان بسازید.کارت ویزیت الکترونیکی جایگزین مناسبی است برای کارت ویزیت های کاغذی که پس از مدت کوتاهی دور انداخته می شوند. کارن کارت یک کارت ویزیت الکترونیکی دیجیتال است که به شما قابلیت ارسال پیامک به مخاطبین را هم می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.