سئو SEO چیست ؟ SEO مخفف "Search Engine Optimization" و به معنی بهینه سازی موتور جستجو است. همچنین سئو یکی ار روش های دیجیتال مارکتینگ می با
بازاریابی و فروش توسعه مهارتهای فردی دیجیتال مارکتینگ راههای توسعه کسب وکار

سئو SEO چیست؟

سئو SEO چیست ؟ SEO مخفف “Search Engine Optimization” و به معنی بهینه سازی موتور جستجو است. سئو روشی برای افزایش کیفیت و کمیت ترافیک وب سایت و همچنین در معرض دید قرار دادن برند شما از طریق نتایج موتور جستجو به صورت رایگان می باشد. همچنین سئو یکی ار روش های دیجیتال مارکتینگ می باشد.

SEO به همان اندازه که در مورد موتورهای جستجو است مربوط به افراد هم هست. این درمورد درک چیزی ست که افراد به صورت آنلاین جستجو می کنند، پاسخ هایی که می خواهند ، کلماتی که استفاده می کنند و نوع محتوایی که می خواهند استفاده کنند. دانستن پاسخ این موارد به شما کمک می کند با افرادی که از طریق آنلاین به دنبال راه حل های شما هستند، ارتباط برقرار کنید.

اگر دانستن هدف مخاطبان یک طرف سکه SEO باشد، ارائه آن به روشی که موتورهای  جستجو بتوانند آن را پیدا و درک کنند، طرف دیگر سکه است. در این مطلب، یاد می گیرید که چگونه هر دو کار را انجام دهید.

سئو SEO چیست – اصول پایه ی موتورهای جستجو

موتورهای جستجو دستگاه هایی برای پاسخگویی هستند. آنها میلیاردها محتوا را یافته و هزاران فاکتور را ارزیابی می کنند تا مشخص کنند کدام محتوا به احتمال زیاد به سوال شما پاسخ می دهد.

موتورهای جستجو همه این کارها را با کشف و فهرست بندی تمام محتوای موجود در اینترنت (صفحات وب ، PDF ، تصاویر ، فیلم ها و غیره) از طریق فرایندی به نام “مشاهده و فهرست سازی” انجام می دهند و سپس براساس میزان مطابقت آن با موضوع مورد جستجو در فرایندی که از آن با عنوان “رتبه بندی” یاد می کنیم مرتب سازی انجام می شود.

کدام نتایج SEO ارگانیک هستند؟

همانطور که قبلاً گفتیم ، نتایج جستجوی ارگانیک مواردی است که از طریق SEO موثر بدست می آید و هزینه ای برای آن پرداخت نمی شود (یعنی تبلیغات صورت نمی گیرد). این موارد قبلاً به راحتی قابل مشاهده بودند – تبلیغات به وضوح برچسب گذاری می شدند و نتایج باقیمانده معمولاً به شکل  پیوند آبی ذکر شده در زیر آنها بود. اما با تغییر روش جستجو ، چگونه می توانیم امروز نتایج ارگانیک را تشخیص دهیم؟

امروزه ، صفحات نتایج موتور جستجو – که معمولاً SERP نامیده می شوند – با هر دو قالب تبلیغاتی تر و پویاتر از نتایج ارگانیک (به نام ویژگی های SERP) نسبت به آنچه که قبلاً دیده ایم، پر شده است. برخی از نمونه های ویژگی های SERP ، خلاصه های مشخص(یا جعبه های پاسخ) ، همچنین جعبه های پرسش افراد، چرخ اسلاید تصاویر و غیره وجود دارد. ویژگی های جدید SERP همچنان تحت تأثیر آنچه مردم بدنبال آن هستند ، ظاهر می شوند.

به عنوان مثال ، اگر آب و هوای دنور(مرکز و پرجمعیت‌ترین شهر ایالت کلرادو در ایالات متحده می‌باشد.) را جستجو کنید ، به جای پیوند به سایتی که ممکن است این پیش بینی را داشته باشد ، پیش بینی آب و هوا برای شهر دنور را مستقیماً در SERP مشاهده خواهید کرد. و اگر پیتزا دنور را جستجو کنید ، نتیجه بسته محلی متشکل از مکان های پیتزا دنور را مشاهده خواهید کرد. راحت است، نه؟

کارت ویزیت الکترونیکی چیست و چه کمکی به کسب و کار ما می کند؟

لازم به یادآوری است که موتورهای جستجو از طریق تبلیغات درآمد کسب می کنند.

هدف آنها حل بهتر سوالات جستجوگر (در SERP ها) ،برای بازگرداندن جستجوگران و نگه داشتن آنها در SERP ها برای مدتی طولانی تر است.

برخی از ویژگی های SERP در Google ارگانیک هستند و می توانند تحت تأثیر SEO قرار گیرند. اینها شامل خلاصه های مشخص (یک نتیجه ارگانیک تبلیغ شده که پاسخی را در داخل یک باکس نمایش می دهد) و سوالات مربوط می باشد.

شایان ذکر است که بسیاری از ویژگی های جستجوی دیگر نیز وجود دارد که اگرچه تبلیغاتی پولی نیستند، اما به طور معمول نمی توانند تحت تأثیر SEO قرار گیرند. این ویژگی ها اغلب دارای داده های به دست آمده از منابع داده اختصاصی مانند ویکی پدیا ، WebMD و IMDb می باشند.

سئو SEO چیست ؟ SEO مخفف "Search Engine Optimization" و به معنی بهینه سازی موتور جستجو است. همچنین سئو یکی ار روش های دیجیتال مارکتینگ می با

سئو SEO چیست – چرا سئو سایت مهم است

در حالی که تبلیغات پولی ، رسانه های اجتماعی و سایر پلت فرم های آنلاین می توانند باعث ایجاد ترافیک در وب سایت ها شوند ، اکثر ترافیک آنلاین توسط موتورهای جستجو هدایت می شوند.

نتایج جستجوی ارگانیک، دارایی های دیجیتال بیشتری را پوشش می دهد، برای جستجوگران باهوش معتبرتر به نظر می رسد و نسبت به تبلیغات پولی کلیک های بیشتری را دریافت می کند. به عنوان مثال، از کل جستجوهای ایالات متحده ، فقط ۲٫۸ ~ از مردم روی تبلیغات پولی کلیک می کنند.

به طور خلاصه: SEO دارای ۲۰ ~ برابر فرصت ترافیک بیشتر از PPC در تلفن همراه و دسک تاپ است.

سئو همچنین یکی از معدود کانال های بازاریابی آنلاین است که اگر به درستی تنظیم شود ، می تواند به مرور سود خود را پرداخت کند. اگر محتوای معتبری ارائه دهید که شایسته رتبه بندی برای کلمات کلیدی مناسب باشد ، بازدید شما می تواند با گذشت زمان رشد زیادی داشته باشد ، در حالی که تبلیغات برای کمک به بازدید ازسایت شما به بودجه مستمر نیاز دارد.

موتورهای جستجو هوشمندتر می شوند ، اما هنوز به کمک ما نیاز دارند.

بهینه سازی سایت شما به ارائه اطلاعات بهتر به موتورهای جستجو کمک می کند تا محتوای شما به درستی فهرست سازی شده و در نتایج جستجو نمایش داده شود.

سئو SEO چیست – آیا باید یک متخصص SEO ، استخدام کنم؟

بسته به پهنای باند ، تمایل به یادگیری و پیچیدگی وب سایت (های) خود ، می توانید SEO اصلی را خود انجام دهید. یا ممکن است به این نتیجه برسید که کمک گرفتن از یک متخصص را ترجیح می دهید. در هر صورت اشکالی ندارد!

اگر در نهایت به دنبال کمک متخصص هستید ، مهم است که بدانید بسیاری از شرکت ها  و مشاوران خدمات SEO ارائه می دهند، اما کیفیت کار آنها می تواند بسیار متفاوت باشد. دانستن چگونگی انتخاب یک شرکت سئو خوب می تواند به میزان زیادی در وقت و هزینه شما صرفه جویی کند ، همانطور که روش های اشتباه سئو در واقع می تواند بیش از آنکه کمک کند به سایت شما آسیب برساند.

سپنتا ارائه دهنده راهکار های SEO و دیجیتال مارکتینگ

کارن کارت
کارن کارت، کارت ویزیت الکترونیکی است. به کمک کارت ویزیت الکترونیکی می توانید هم کسب و کار خود را با فیلم و عکس معرفی کنید هم از طریق کارت ویزیت الکترونیکی شماره مخاطبین خود را جمع آوری و یک باشگاه مشتریان بسازید.کارت ویزیت الکترونیکی جایگزین مناسبی است برای کارت ویزیت های کاغذی که پس از مدت کوتاهی دور انداخته می شوند. کارن کارت یک کارت ویزیت الکترونیکی دیجیتال است که به شما قابلیت ارسال پیامک به مخاطبین را هم می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.