راههای توسعه کسب وکار کارت ویزیت کارت ویزیت الکترونیکی مقالات کارت ویزیت الکترونیکی

چرا به کارت ویزیت دیجیتال نیاز دارید؟

تا به حال به این فکر کرده اید که چرا به کارت ویزیت دیجیتال نیاز دارید؟ کارت ویزیت دیجیتال (کارت ویزیت الکترونیکی) روشی مدرن برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات تماس شما فراهم می کند ، کارت های ویزیت کاغذی برای مدتی طولانی وجود داشته است. چهار قرن به طور دقیق مبادله این کاغذهای کوچک هنوز هم معمولاً هنگام ملاقات با افراد برای اولین بار و معرفی کسب و کارتان شما معمول است.

اگرچه کارت های ویزیت کاغذی عالی هستند و بدون تردید در برابر آزمون زمان مقاومت می کنند ، اما در این عصر دیجیتال تعاملات بین افراد را افزایش نمی دهند.

کارت ویزیت های کاغذی علاوه بر اینکه آنها راهی مناسب برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات تماس شما هستند ، چه کار دیگری انجام می دهند؟ آیا آنها اطلاعات تماس شخص را ذخیره می کنند؟ آیا می توانید ویدئویی درون آنها تعبیه کنید؟ آیا آنها با اپلیکیشن های تقویم ادغام می شوند و برای شما راهی بی نقص برای پیگیری افراد فراهم می کنند؟ متاسفانه، پاسخ منفی است.

در عصر دیجیتال ، شما یک کارت ویزیت دیجیتال (کارت ویزیت الکترونیکی) می خواهید که تعاملات شما را افزایش دهد و به راحتی با سیستم هایی که دوست دارید ادغام شود.

چرا به کارت ویزیت دیجیتال نیاز دارید؟ مزیت استفاده از کارت ویزیت دیجیتال چیست؟

اگر بتوانید هنگام ملاقات برای اولین بار از برند خود نمایی به دیگران نشان دهید ، چه می کنید؟ اگر کارت ویزیت چیزی بیشتر از یک تکه کاغذ برای استفاده در این ملاقات باشد ، چه می شود؟

کارت ویزیت دیجیتال Switchit  و یا کارت ویزیت الکترونیکی کارن کارت و… رویکرد مدرن تری به شبکه ارائه می دهند و یک جایگزین عالی برای کارت های ویزیت کاغذی هستند. با کارت ویزیت الکترونیکی به راحتی تمام اطلاعات تماس و حساب های رسانه های اجتماعی خود را در داخل کارت ویزیت خود کنید. کارت ویزیت دیجیتال خود را از طریق Text SMS، ایمیل ، QR Code ، Twitter ، Facebook Messenger ، WhatsApp ، Facebook و LinkedIn با دیگران به اشتراک بگذارید.

در کارن کارت هنگامی که کارت خود را به اشتراک می گذارید ، به طور خودکار اطلاعات تماس گیرنده ذخیره می شود. بعلاوه ، دیگران برای مشاهده کارت ویزیت دیجیتال شما نیازی به اپلیکیشن ندارند.

آیا می خواهید توجه مردم را به خود جلب کنید؟ محتوای ویدئویی جذاب مانند فیلم های آموزشی ، فیلم های توضیح دهنده ، فیلم های املاک و مستغلات یا فیلم های تبلیغاتی را در کارت ویزیت  خود بارگذاری کنید.

آیا لازم است افراد را پس از رویداد یا جلسه دنبال کنید؟ عالی است. به سادگی ، حساب های Microsoft Outlook ، Google Calendar یا تقویم iCloud خود را همگام سازی کرده و به راحتی هشدارهای یادآوری را در اپلیکیشن برنامه ریزی کنید.

شما می توانید لینک تمام شبکه های اجتماعی خود را مانند Facebook ، Twitter ، LinkedIn ، YouTube ، Instagram ، تلگرام و غیره در کارت ویزیت الکترونیکی خود قرار دهید .

“اگر از خود می پرسید که چرا به کارت ویزیت دیجیتال نیاز دارید؟ به دنبال یک روش ابتکاری برای ایجاد اولین تاثیرات ماندگار هستید ، نام تجاری خود را به بازار عرضه کنید و با مردم پیگیری کنید ، کارت ویزیت دیجیتال کارن کارت راه حل مناسب شماست.”

تحقیقات نشان داده است که ۸۸ درصد کارت ویزیت های تحویل داده شده در کمتر از یک هفته بیرون ریخته می شود. و ۶۳٪ از مردم آنها را دور می اندازند زیرا اکنون به خدمات شما احتیاج ندارند ، بدون ذکر همه درختانی که در این روند از بین رفته اند. این مقدار زیادی پول است که در ته یک سطل آشغال قرار می گیرد.

کارن کارت ، کارت ویزیت الکترونیکی

سپنتا ارائه دهنده خدمات دیجیتال مارکتینگ

کارن کارت
کارن کارت، کارت ویزیت الکترونیکی است. به کمک کارت ویزیت الکترونیکی می توانید هم کسب و کار خود را با فیلم و عکس معرفی کنید هم از طریق کارت ویزیت الکترونیکی شماره مخاطبین خود را جمع آوری و یک باشگاه مشتریان بسازید.کارت ویزیت الکترونیکی جایگزین مناسبی است برای کارت ویزیت های کاغذی که پس از مدت کوتاهی دور انداخته می شوند. کارن کارت یک کارت ویزیت الکترونیکی دیجیتال است که به شما قابلیت ارسال پیامک به مخاطبین را هم می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.