کارت ویزیت مجازی می تواند تمام اطلاعات تماس ، لینک شبکه های اجتماعی اجتماعی و حتی نمونه کار های شما را برای به اشتراک گذاری با گیر...
کارت ویزیت کارت ویزیت الکترونیکی مقالات کارت ویزیت الکترونیکی

کارت ویزیت مجازی چیست؟

کارت های ویزیت یکی از اصلی ترین ملزومات شرکت ها و حرفه ها هستند. کارت ویزیت تمام مشخصات تماس شما را به صورت یکجا نشان می دهد. ثابت شده که اگر در زمان ملاقات تبادل کارت ویزیت صورت پذیرد، احتمال ادامه دار شدن آن ارتباط بسیار زیاد است. کارت ویزیت مجازی می تواند تمام اطلاعات تماس ، لینک شبکه های اجتماعی اجتماعی و حتی نمونه کار های شما را برای به اشتراک گذاری با گیرندگان در یکجا  قرار دهد.

در عصر دیجیتال ، استفاده از کارت های ویزیت مجازی برای به اشتراک گذاشتن تمام مشخصات تماس خود در یک نمای مناسب بسیار ضروری است. به اشتراک گذاشتن کارت های ویزیت دیجیتال آسان است و برای ادغام تمام حساب ها و جزئیات تماس مربوط به شما در یک نمای واحد بسیار عالی است.

هدف از کارت ویزیت مجازی چیست؟

هدف از کارت ویزیت مجازی ساده است: کمک به شما در برقراری ارتباط بیشتر با مشتریان ، شرکا و همکاران بالقوه.

شما از قبل با کارت ویزیت های سنتی ، کالای چاپی که ممکن است به مشتری یا همکار احتمالی تحویل دهید ، آشنا هستید. این یک روش عالی برای شبکه سازی و گذاشتن اطلاعات تماس شما برای تماس های بعدی است.

کارت های ویزیت دیجیتال در درجه اول همان هدف را دارند. بسیاری از ما در بسیاری از پلتفرم ها (LinkedIn ، Twitter ، Instagram و موارد دیگر) حضور داریم که به اشتراک گذاشتن همه آن جزئیات به طور همزمان می تواند طاقت فرسا باشد. آنجاست که کارت ویزیت های مجازی کاربرد خود را به روشنی نشان می دهند.

شما می توانید با کارت ویزیت الکترونیکی ، یک فایل ساده ، قابل اشتراک گذاری با تمام اطلاعات تماس خود ایجاد کنید. به این ترتیب ، گیرنده هیچ مشکلی برای پیگیری شما در شبکه های اجتماعی ندارد و یا با استفاده از جزئیات با شما تماس نمی گیرد.

کارت های ویزیت الکترونیکی خلاصه ای از جزئیات تماس است که گیرنده می تواند برای دستیابی به آنها استفاده کند.

کارت ویزیت مجازی اغلب از طریق ایمیل در امضای مخاطب شما به اشتراک گذاشته می شود. به جای ذکر جزئیات اجتماعی خود در متن ایمیل ، داشتن همه آنها در یک کارت ویزیت الکترونیکی در پایین و به صورت Qr Code آسان تر است. برخی کارت ویزیت الکترونیکی مثل کارن کارت به شما کمک می کنند تا کارتی ایجاد کنید تا دارای Qr Code باشد و بتوانید در هر جایی از آن استفاده کنید.

بسیاری از سازندگان کارت ویزیت دیجیتال ابزاری رایگان دارندکه به شما کمک می کنند محصول نهایی را به عنوان یک وب سایت راه اندازی کنید. برخی از ابزارهای کارت ویزیت مجازی URL های قابل اشتراک ایجاد می کنند که می توانید به دیگران ارسال کنید. و به جای اینکه گیرنده، تمام شبکه های اجتماعی شما را به خاطر بسپارد ، از یک لینک واحد در سایت کارت ویزیت الکترونیکی استفاده کند.( این قابلیت در بیس لینک ارائه شده است.)

کارت های ویزیت چاپی همچنان مفید و مهم هستند، اما ایجاد نسخه های دیجیتالی نیز مهم است. خوشبختانه ، شما نیازی به انتخاب اینکه آیا می خواهید فقط کارت ویزیت سنتی یا الکترونیکی ایجاد کنید ، ندارید.

بهترین برنامه ها برای کارت ویزیت مجازی

هنگامی که آماده ساخت کارت ویزیت دیجیتال هستید ، داشتن ابزاری برای دسترسی بیشتر به آن کمک می کند. استفاده از یک برنامه یا سرویس برای توسعه و نگهداری کارت دیجیتال در وقت شما صرفه جویی می کند و به شما کمک می کند آن را به روز نگه دارید.

اگر فکر می کنید ، “چگونه کارت ویزیت الکترونیکی درست می کنیم؟” پاسخ در این بخش نهفته است. انجام این کار هنگام استفاده از برنامه های ساخته شده برای طراحی کارت ویزیت های مجازی ، آسان تر است. بیایید پنج مورد از بهترین ابزارها را برای انجام این کار بررسی کنیم.

Haystack

Haystack برای ایجاد کارت ویزیت دیجیتال برای تیم شما با سبک سازگار و ثابت در نظر گرفته شده است. می توانید از آن برای تنظیم سبکی استفاده کنید که هرکسی در سازمان شما بتواند به راحتی از آن استفاده کند. تمام کاری که آنها باید انجام دهند این است که اطلاعات تماس کاربر خاص خود را اضافه کنند و به سرعت یک کارت ویزیت الکترونیکی ایجاد می کنند.

یکی دیگر از ویژگی های خوب ، داده های تجزیه و تحلیل است که در Haystack تعبیه شده است. این نوع داده ها به تیم شما کمک می کند تا ببیند چه تعداد کاربر از کارت های تماس شما بازدید می کنند و به شما کمک می کند تا عملکرد بازاریابی خود را بررسی کنید.

کارت ویزیت دیجیتال که در مقدمه این آموزش مشاهده کردید ، در پلتفرم Haystack ساخته شده است. تنظیم آن به عنوان یک مورد آزمایشی فقط چند دقیقه طول کشید ، بنابراین آزمایش من شخصاً می تواند به راحتی استفاده از آن اطمینان دهد.

  • Switchit

مانند بسیاری از ابزارهایی که در این مطلب جمع آوری شده مشاهده خواهید کرد ، Switchit  بر روی سادگی تمرکز دارد. الگوها و طرح های از پیش ساخته شده بیشتر کارهای شما را بر عهده گرفته است. تنها چیزی که برای سفارشی سازی باقی مانده است ، متغیرهایی است که با اطلاعات شما تماس می گیرند. بیشتر ویژگی های اصلی به عنوان بخشی از برنامه “برای همیشه رایگان” برای کمک به شما در ایجاد کارت ویزیت مجازی با بودجه مشخص در دسترس است.

Switchit نیز گزینه بسیار خوبی است زیرا گیرندگان حتی برای مشاهده کارت شما به برنامه نیاز ندارند. شما یک لینک یا الگوی به راحتی قابل به اشتراک گذاری دارید که می توانید آن را به فروشگاه های مختلف منتقل کنید.

Inigo

با داشتن یک مقاله رایگان به همراه یک گزینه حق اشتراک بیشتر ، در برنامه Inigo جایی برای رشد وجود دارد. برنامه کارت ویزیت مجازی رایگان دارای ویژگی های زیادی برای ایجاد کارت ویزیت دیجیتال در دستگاه تلفن همراه خود و اشتراک راحت آن با دیگران است.

کارت های بازرگانی Inigo قابل کلیک هستند ، بنابراین کمک به کاربران برای اقدام آسان تر است. پروفایل ها و سایت های اجتماعی را که می خواهید به کاربران بفرستید ، لیست کنید و به آنها اجازه دهید از کارت ویزیت مجازی شما به عنوان جایگاهی برای همکاری با یکدیگر استفاده کنند.

یکی از بهترین ویژگی های Inigo ویژگی “دفتر پشتیبانی” است که ساخت کارت برای همه افراد در سازمان شما را آسان می کند. به این ترتیب ، نیازی نیست که به تک تک کارمندان تیم خود که کارت ویزیت دیجیتال را در Inigo از ابتدا راه اندازی کرده اند ، تکیه کنید. الگو را با برند تجاری خود بسازید ، سپس دسته ای آنها را برای همه ایجاد کنید. پس از پایان کار ، الگو را با برنامه به دستگاه های کاربر بفرستید.

سپنتا ، ارائه دهنده راه کار های دیجیتال مارکتینگ

L-Card

L-card دارای بهترین ویژگی هایی است که شما در یک ابزار کارت ویزیت الکترونیکی نیاز دارید ، به ویژه مجموعه ای عالی از قالب های از قبل ساخته شده. اینها به شما کمک می کنند کارت ویزیت الکترونیکی خود را بسیار سریعتر از طراحی یک کارت در صفحه خالی راه اندازی کنید.

این برنامه با اولویت بندی برنامه های Apple iOS و Android بر روی تجربه تلفن همراه متمرکز شده است. کارت ویزیت های دیجیتال موجود در L-Card به لطف ویژگی های اسکن و اشتراک گذاری آسان برای جایگزینی در نسخه های فیزیکی طراحی شده اند. با استفاده از ابزارهای سازمان نیز می توانید کتابخانه ای عمیق و آسان برای مرور ایجاد کنید.

about.me

about.me ابزاری دیگر است که به شما کمک می کند اطلاعات تماس خود را به صورت کارت ویزیت مجازی سریع جمع آوری کنید. نکته جالب در این سایت این است که محصول نهایی به عنوان یک وب سایتی ذخیره می شود که به سادگی می توان آن را به اشتراک گذاشت.

اگر در بسیاری از پلتفرم های اجتماعی فعال هستید ، این یکی از ابزارهای بسیار مناسب است. با کلیک بر روی برنامه های اجتماعی مورد استفاده و افزودن نام کاربری به کارت ، این کار بسیار آسان می شود.

یکی از ویژگی های جذاب این ابزار این است که about.me می تواند به شما کمک کند کارت ویزیت مجازی را در یک دامنه سفارشی راه اندازی کنید. به عنوان مثال ، اگر نام خود را به عنوان .com دارید، می توانید کارت ویزیت مجازی خود را به عنوان یک صفحه اصلی اختصاصی پست کنید. کارت ویزیت دیجیتال به جای کدنویسی یک صفحه وب یا استخدام یک طراح ، یک جایگزین مناسب و کافی است.

  • کارت ویزت الکترونیکی کارن کارت

در کارن کارت کافیست واژه کلیدی مد نظرتان را پس از انتخاب در سامانه کارن کارت ثبت کنید، سپس مخاطبین آن واژه را به ۱۰۰۰۳۳۰ پیامک بزنند. به همین راحتی فاصله تان با مخاطب ها فقط به اندازه یک پیامک است! در کارن کارت میتوانید لینک شبکه های اجتماعی، لوکیشن مکانی، نمونه کار و … را به اشتراک بگذارید. همچنین در کارن کارت ابزاری به نام بیس لینک ارائه شده که می توانید تمامی لینک های مفید خود را در یک لینک جمع آوری نمایید.

کارت ویزیت مجازی می تواند تمام اطلاعات تماس ، لینک شبکه های اجتماعی اجتماعی و حتی نمونه کار های شما را برای به اشتراک گذاری با گیر...

نحوه ساخت کارت ویزیت چاپی حرفه ای

کارت های ویزیت دیجیتال از راه رسیده و راهی عالی برای تلفیق اطلاعات تماس ارائه نمودند. اما نباید از فرمت کارت ویزیت چاپی و سنتی خود صرف نظر کنید. شما هرگز نمی دانید چه زمانی ممکن است با مشتری احتمالی خود ملاقات کنید.

مشکل این است که ساخت کارت ویزیت “یکی دیگر” از مواردی است که باید در لیست شما انجام شود. شما به یک روش برای صرفه جویی در وقت هنگام طراحی کارت ویزیت خود نیاز دارید تا بتوانید به کار خود ادامه داده و کسب و کار خود را رشد دهید.

آنجاست که الگوهای کارت ویزیت از Envato Elements وارد عمل می شود. با داشتن الگوی کارت ویزیت از پیش ساخته شده ، طراحی کارت ویزیتی بسیار خاص، آسان است. این کتابخانه دارای یک کتابخانه عمیق و با قابلیت دانلود همه چیز است تا کارت های ویزیت مورد نظر خود را به هر تعداد که بخواهید امتحان کنید.

در Envato Elements ، بهترین الگوهای چاپ شده کارت ویزیت را با قیمت یکنواخت و ثابت پیدا خواهید کرد.

وقتی با الگویی از پیش ساخته شده شروع می کنید ، ساعت ها در کار طراحی صرفه جویی کنید. ابعاد و طرح از قبل برای شما تعیین شده است ، بنابراین تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که مشخصات خود را پر کنید. Elements شامل الگوهایی برای تقریباً هر برنامه ، از فتوشاپ گرفته تا Illustrator و حتی Microsoft Word است.

الگوهای چاپی مانند این طرح کارت ویزیت پارتنر واقعی یک کارت ویزیت مجازی در دنیای واقعی هستند.

اگر مدل همه چیزهایی که می توانید دانلود کنید از Elements سبک موردپسند شما نیست ، به یاد داشته باشید که از GraphicRiver به عنوان گزینه جایگزین بودجه برای الگوهای کارت ویزیت با کیفیت بالا ، بازدید کنید. هزینه قالب ها را بصورت یکجا در GraphicRiver پرداخت کنید. شما همچنان به هزاران کارت ویزیت عالی که فقط منتظر سفارشی شدن هستند دسترسی خواهید داشت.

برای دیدن بهترین طراحی های کارت ویزیت در یک منبع ، اطمینان حاصل کنید که خلاصه زیر را ببینید:

کارت های ویزیت دیجیتال یک روش مدرن برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات شما است ، اما ساخت یک کارت سنتی را نیز در نظر بگیرید. هر فرصتی برای شبکه سازی فرصتی برای رشد تجارت شما است ، بنابراین کارت ویزیت را فراموش نکنید.

با استفاده از Placeit یک کارت ویزیت در مرورگر خود بسازید

الگوهایی که در بالا بررسی کردیم برای شخصی سازی در برنامه های پیشرو طراحی گرافیک مناسب هستند. اما اگر وقت ندارید یک برنامه جدید برای ساخت کارت ویزیت را یاد بگیرید چه باید کرد؟

به همین دلیل Placeit ، یک ابزار طراحی آنلاین، بسیار مفید است. به جای دانلود الگوها ، کار سرسری در برنامه ای ناآشنا و تلاش برای یادگیری همه ابزارها ، از مرورگر وب خود برای طراحی کارت ویزیت استفاده کنید.

Placeit الگوها را به عنوان نقطه شروع به شما می دهد ، اما در این روند سفارشی سازی ها را فدا نمی کند. هر مرورگر وب مدرنی برای استفاده از Placeit برای ایجاد کارت ویزیت کافی است. می توانید همه موارد ، از جمله جزئیات ، قلم ها ، طرح رنگ و موارد دیگر را تغییر دهید.

شما همچنین می توانید یک محصول چاپ شده را در مرورگر وب خود در Placeit ایجاد کنید تا کارت ویزیت الکترونیکی شما را تکمیل کند.

Placeit یکی دیگر از گزینه های عالی برای ساختن مشابه فیزیکی کارت ویزیت مجازی است. این برای طراحان مبتدی که نمی خواهند یک برنامه طراحی گرافیک را برای تولید یک کارت ویزیت عالی یاد بگیرند ، ایده آل است.

کارت ویزیت دیجیتال خود را امروز بسازید

ساخت کارت ویزیت دیجیتال در صورت استفاده از یکی از پنج ابزاری که در این مقاله آموزشی استفاده می شود ، آسان تر است. یکی از این گزینه ها را انتخاب کنید تا اشتراک تمام اطلاعات تماس شما در یک کارت ویزیت مجازی آسان باشد.

فراموش نکنید: ساخت کارت ویزیت چاپی نیز آسان است ، بنابراین از این مرحله صرف نظر نکنید. کارت ویزیت چاپی هنوز هم یک ابزار مهم تجاری است. برای شخصی سازی جزئیات خود از یک الگوی کارت ویزیت از Envato Elements یا یک الگوی کارت تماس از GraphicRiver استفاده کنید. یا برای ساخت کارت ویزیت بدون نیاز به برنامه اضافی ، Placeit مبتنی بر مرورگر را امتحان کنید.

کارت ویزیت الکترونیکی کارن کارت

کارن کارت
کارن کارت، کارت ویزیت الکترونیکی است. به کمک کارت ویزیت الکترونیکی می توانید هم کسب و کار خود را با فیلم و عکس معرفی کنید هم از طریق کارت ویزیت الکترونیکی شماره مخاطبین خود را جمع آوری و یک باشگاه مشتریان بسازید.کارت ویزیت الکترونیکی جایگزین مناسبی است برای کارت ویزیت های کاغذی که پس از مدت کوتاهی دور انداخته می شوند. کارن کارت یک کارت ویزیت الکترونیکی دیجیتال است که به شما قابلیت ارسال پیامک به مخاطبین را هم می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.