10 skills that public relations experts need to know in 2020
توسعه مهارتهای فردی رازهای موفقیت راههای توسعه کسب وکار روانشناسی فروش

ده مهارتی که کارشناسان روابط عمومی در سال ۲۰۲۰ باید بدانند

در این مطلب، از ۱۰ مهارت لازم برای موفقیت بیشتر در روابط عمومی برای شما سخن می گوییم:

۱) تبلیغات کپی رایت

تاکتیک هایی شامل مدیریت رسانه های اجتماعی، خبرنامه های الکترونیکی، تبلیغات فیس بوک و موارد دیگر باید افزایش یابند. از آنجایی که تبلیغات آنلاین اغلب در پیام رسانی نقش مهمی دارند، برای آژانس های روابط عمومی مهم است که آن را مدیریت کنند.

۲) تولید و ویرایش ویدئو

بخش بزرگی از بودجه های مشتریان به ایجاد، ویرایش و توزیع محتوای منحصر به فرد شرکت (پست های وبلاگ، مصاحبه های ویدئویی، آلبوم های عکس، و غیره) اختصاص خواهد یافت. انتظار می رود که متخصصان روابط عمومی از ابزارهای مختلف مانند نرم افزار های ویرایش و ابزارهای نظارت و تجزیه و تحلیل بسیار استفاده کنند.

۳) تلفن همراه

در چند سال آینده، کارشناسان روابط عمومی به عنوان بخشی از استراتژی توصیه شده و کار روزانه، جذب تلفن همراه می شوند. تا به امروز، شاهد نمونه های بسیار ضعیفی از استفاده از رسانه ها هستیم . تلفن همراه باید یک هدایت کننده کسب و کار و نه یک تجربه جانبی در کنار کار باشد. متأسفانه، سالهاست که رسانه های اجتماعی بسیار شبیه به سال های گذشته هستند و صنعت روابط عمومی در این حوزه اهمیتی نخواهد داشت، تا زمانی که مشتریان ما بطور خاص به آن پاسخ ندهند.

۴) ایجاد محتوای اجتماعی

امروزه نوشتن محتوای بازاریابی دیجیتال بسیار مهم است. در حال حاضر، بسیاری از مدیران، بازاریابان و فروشندگان به دنبال نوشتن آن هستند که باعث می شود محتوای فروش بیشتر شود. رهبران روابط عمومی، طبیعتا، داستان پردازان هستند، زیرا می دانند چگونه مطالب متناقض و با ارزش بنویسند.

۵) تجزیه و تحلیل

فرد حرفه ای همیشه با منبع نامحدود اطلاعات در مورد مخاطبان اصلی مواجه می شود و مهم است که بتواند مقادیر زیادی اطلاعات مربوط به رفتارهای جستجو، الگوهای مشارکت در فیس بوک و سایر سیستم عامل های اجتماعی را تجزیه و تحلیل کند و مهمتر از همه، بداند چگونه می تواند سهم خود را در تاثیر برنامه ارتباطات و کسب و کار افزایش دهد.

 

skill

۶) بهینه سازی موتور جستجو (جستجوگرها)

فرد حرفه ای در روابط عمومی باید سرعت کشف و توزیع محتوای با مهارت های اجتماعی و SEO را سرعت بخشد.

۷) سرعت اطلاعات

کشف فرصت ها و چالش های پیش روی شما بسیار آسان تر از رویارویی با آنهاست .

۸) مهارت های برنامه نویسی

افراد حرفه ای در روابط عمومی، قطعا به درک دقیق تمام ابزار لازم برای ایجاد، مدیریت و تجزیه و تحلیل محتوای دیجیتال نیاز دارند. به عنوان مثال، توانایی دستکاری کد در یک سایت وردپرس یا یک سیستم مدیریت محتوا مانند Buddy Media به یک نیاز اساسی تبدیل شده است.

۹) مدیریت تیم های مجازی

امروزه شرکت ها بیشتر می خواهند که کارکنان شان از راه دور (در واقع، کسب و کار کاملا مجازی) فعالیت داشته باشند، چالش مدیریت نیروی کار از راه دور بسیار مهم است. مدیران باید چگونه انگیزه، نظارت، انضباط و الهام بخشی را از راه دور هدایت نمایند ؟

۱۰) توسعه وبلاگ نویسی

در روابط عمومی، یکی از نقشهای اصلی ما این است که پیام رسانان نام های تجاری ،پیام صحیح را به مخاطبان مناسب ارائه دهند. روابط رسانه ای ابزاری موثر است. اما وبلاگ نویسان نقش مهمی در این امر دارند. اگر وبلاگ نویسان را نادیده بگیرید، نمی توانید به مشتریان خود خدمت کنید. با این حال، افراد خبره روابط عمومی باید بر نوآوری در روابط رسانه ای تسلط داشته و گسترش وبلاگ نویس را در استراتژی های خود قرار دهند.

کارن کارت
کارن کارت، کارت ویزیت الکترونیکی است. به کمک کارت ویزیت الکترونیکی می توانید هم کسب و کار خود را با فیلم و عکس معرفی کنید هم از طریق کارت ویزیت الکترونیکی شماره مخاطبین خود را جمع آوری و یک باشگاه مشتریان بسازید.کارت ویزیت الکترونیکی جایگزین مناسبی است برای کارت ویزیت های کاغذی که پس از مدت کوتاهی دور انداخته می شوند. کارن کارت یک کارت ویزیت الکترونیکی دیجیتال است که به شما قابلیت ارسال پیامک به مخاطبین را هم می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.