آیا زمان استفاده از کارت ویزیت دیجیتال فرا رسیده است ؟
کارت ویزیت الکترونیکی مقالات کارت ویزیت الکترونیکی

آیا زمان استفاده از کارت ویزیت دیجیتال فرا رسیده است؟

کارت ویزیت دیجیتال

امروز که کارت ویزیت کاغذی قدیمی منسوخ شده، آیا به گزینه کارت ویزیت دیجیتال هیچ اندیشیده اید؟ نوع کارت مورد استفاده شما و شکل آن می تواند اطلاعات زیادی را برای مخاطبان فراهم کند.

سبک کارت ویزیت کاغذی، از متن های برجسته ساده روی یک کارت سفید گرفته تا رنگ های فانتزی و فونت ها زیبا، می تواند اولین تصور مشتری از کار شما باشد.

شما باید از کارت ویزیتی استفاده کنید که سبک کسب و کارتان را نشان دهد و با نوع مشتریان تان همخوانی داشته باشد. هنگام جستجو برای کارت ویزیت، گزینه های دیجیتال و کاغذی را در نظر بگیرید و هر دو را ادغام نمایید. کارت ویزیت شما به غیر از ارائه اطلاعات تماس تان، معرف نمونه کارهای شما نیز می باشد.

کارت ویزیت مبتنی بر وب

اخیرا،  افراد  به کارت های ویزیت مبتنی بر وب روی آورده اند. سایت هایی مانند About.me، IdentyMe و Flavors.me کاربران را قادر می سازند تا به طور الکترونیکی با کاربرد ترکیبی عکس ها و تصاویر گرافیکی حضور داشته باشند. همچنین می توانید به فیس بوک، توییتر، لینکداین، وبلاگ ها و سایت های دیگر متصل شوید. فقط با یک لینک، شما می توانید مشتریان را به تمام اطلاعات مرتبط خود در وب متصل کنید.

از آنجا که این شبکه ها عمومی هستند، شما می توانید کارت ویزیت دیجیتال خود را با انواع مشتری های بالقوه به اشتراک بگذارید و به آنها دسترسی داشته باشید، که ممکن است  به شکل دیگر با آنها تماس نگیرید.

کد QR

لینکی را به پروفایل الکترونیکی و روی تمام مکاتبات خروجی اضافه کنید و یک کد QR سفارشی را در سایت خود جاسازی نمایید  تا مشتریان بالقوه بتوانند اطلاعات تماس خود را به تلفن و پایگاه داده های خود اضافه کنند.

کد QR یا کد پاسخ سریع، یک بارکد قابل تنظیم است که می تواند برای ذخیره اطلاعات استفاده شود و قابل خواندن با گوشی های هوشمند باشد. از یک کد QR به عنوان یک “Bump” جهانی استفاده کنید که توسط تلفن های iPhone، Android و BlackBerry قابل خواندن است.

سعی نکنید تنها بر تصاویر و فونتها تمرکز نمایید، مهمترین کاری که میخواهید انجام دهید، ارائه اطلاعات بوده تا بتوانید مشتری را انتخاب کنید. اطمینان حاصل نمایید که شماره تلفن و آدرس به وضوح قابل مشاهده بوده و همچنین لینک با کار مرتبط است.

آیا زمان استفاده از کارت ویزیت دیجیتال فرا رسیده است ؟
آیا زمان استفاده از کارت ویزیت دیجیتال فرا رسیده است ؟

مزایا

بهترین بخش  کارت ویزیت دیجیتال این است که همه چیز به هم متصل می باشد. به جای فهرستی از لینک های موجود در پشت کارت ویزیت، فقط یک پیوند لازم دارید که بتواند مشتریان را به قسمت های مختلف مجموعه تان اضافه کند. شما می توانید پروفایل خود را به روز رسانی کرده و مجبور به ارسال لینک های جدید در هنگام به روز رسانی سایت و یا اطلاعات تماس خود نیستید.

همچنین کارت ویزیت دیجیتال به کاهش هزینه ها کمک می کند. “کارت ویزیت دیجیتال” کاملا قابل سفارشی سازی بوده و در اکثر سایت ها رایگان است. به دنبال سایت های مناسب برای کارت ویزیت دیجیتال خود باشید.

بیشتر کارت های ویزیت دیجیتال می توانند تعداد نامحدودی از نمونه کارهای شما را نشان می دهند. شما می توانید ویدیو و عکس ها را علاوه بر لینک ها و متن ها ارسال کنید. دیگر لازم نیست نگران از بین رفتن فضا به همان شیوه ای باشید که در کارت های ویزیت کاغذی انجام می دهید.

معایب

برخی از مشتریان ممکن است کاملا با روند کارت های ویزیت الکترونیکی آشنا نباشند و کارت های ویزیت کاغذی را ترجیح می دهند، زیرا  وقتی فردی را ملاقات می کنید، چیزی در دست  ندارید. قبل از کنار گذاشتن کارت های ویزیت کاغذی، پایه مشتری و نیازهای آنها را ارزیابی کنید. یادآوری لینک ها گاهی اوقات سخت است و اگر آنها را روی کاغذ بنویسید نیز گم می شوند.

کارت های ویزیت سنتی با عناصر الکترونیکی

برای اکثر طراحان، ساده ترین پیوند بین کارت های ویزیت الکترونیکی و سنتی، نسخه ای ادغام شده است. هنگام ساختن کارت ویزیت الکترونیکی تمام عیار، فکر کردن به چاپ چند کارت ویزیت کاغذی با شمایل الکترونیکی به نظر مناسب است.

یک کد QR ایجاد کنید

یک کد QR ایجاد کنید – یک سرویس رایگان مانند JumpScan، BeQRious یا QuickQR – و تصویر شخصی خود را دانلودنمایید.  سپس هنگامی که شما آنها را چاپ کردید ، تصویر را به هر یک از کارت های ویزیت خود اضافه کنید. اگر شما قبلا یک پشته کارت ویزیت دارید و می خواهید به آنها یک کد اضافه کنید، برچسب های چاپ شده را به پشت کارت های خود را بچسبانید. یک کارت  ویزیت دیجیتال ساخته و لینک آن را در کد QR قرار دهید که روی کارتهای کاغذی شما چاپ شده است .

داشتن هر دو نوع کارت می تواند به شما در گسترش کسب و کارتان  کمک کند و به مشتریان اجازه می دهد تا کارت ویزیت دیجیتال را نیز تجربه  کنند.

طراحی کارت ویزیت

هنگام طراحی کارت های ویزیت کاغذی و  دیجیتال، ایجاد یک لینک بصری بین این دو را در نظر داشته باشید. از یک تصویر، فونت و طرح رنگی استفاده کنید تا یک هویت نام تجاری ایجاد نمایید.

رد و بدل کردن کارت ویزیت کاغذی، شگردی سنتی است و می تواند در مورد صاحب کسب و کار و حرفه اش اطلاعات فراوانی بدهد. کیفیت چاپ، استفاده از تایپوگرافی و رنگ می تواند به عنوان یک تصوری پایدار در مورد سبک طراحی شما باشد. اطمینان حاصل کنید که کارت شما دارای  این مزایا است.  از کاغذ یا رنگی خاص  استفاده کنید و آنها را حرفه ای چاپ  نمایید.

مزایا

بعضی از افراد فقط به شکل کارت اهمیت می دهند، زیرا ذخیره اطلاعات بر روی آنها آسان می باشد. کارت ویزیت هایی با پشت خالی برای نوشتن اطلاعات اضافی مانند قیمت بسیار مناسب هستند.

داشتن کارت ویزیت  موجب می شود تا به شما حرفه ای تر نگاه کنند و اعتبار بیشتری را برای کسب و کارتان ایجاد می نماید. ظاهر کارت های ویزیت خود را مرتبط با نمونه کارها تان  طراحی کنید.

هنگامی که کارت ویزیت دیجیتال داشته باشید، افراد می توانند کد QR را اسکن کرده و اطلاعات شما را برای همیشه حفظ کنند. شما همچنین می توانید کار خود را با یک اسکن سریع کد QR به مشتری نشان دهید.

ایجاد یک کد تنها چند دقیقه طول می کشد و می تواند به صورت رایگان انجام شود. از یک سایت تولید کد QR استفاده کنید که به شما اجازه می دهد تا کد خود را نیز به روز نمایید.

معایب

چاپ کارت های ویزیت کاغذی خوب می تواند پر هزینه باشد و باید در صورت تغییر اطلاعات مخاطب مجددا چاپ شود. کارت کاغذی نیز دورانداخته می شود. برای برخی، استفاده کارت ویزیت کاغذی در کسب و کار الکترونیکی  معنا و مفهومی ندارد.

اگر لینک ها را روی یک کارت قرار می دهید، آنها باید به اندازه کافی کوتاه بوده تا به راحتی قابل یادآوری و تایپ باشند. کارت های ویزیت کاغذی فضای محدودی دارند و گنجایش تمام اطلاعات را ندارند. شاید همه مشتریان شما  در مورد کد QR اطلاعاتی نداشته باشند و ممکن است لازم باشد توضیح دهید که این کد چیست و چگونه کار می کند.

سعی نکنید مشتریان بالقوه  خود را با لینک های بیش از حد گیج نمایید. از کارت ویزیت دیجیتال برای ترویج بهترین کار خود استفاده کرده و اطمینان حاصل کنید که اطلاعات تماس شما به وضوح مشخص شده است.

به یاد داشته باشید که برخی از افرادی که کارت ویزیت تان را بررسی می کنند، همچنان می خواهند با شما ملاقات داشته یا تماس تلفنی برقرار نموده و ایمیل ارسال کنند.

نتیجه گیری

کارت های ویزیت دیجیتال به شما کمک  می کنند تا کار خود را به مشتریان آینده معرفی نمایید که نیازمند دیدار و آشنایی با شما هستند.  کارت ویزیت دیجیتال این امکان را به شما می دهد که بیشتر کار خود را به نمایش بگذارید و می تواند ارزان قیمت باشد، اما ممکن است همیشه برای مشتری شما کارگشا نباشد.

ترکیب کارت ویزیت کاغذی با دیجیتال به مشتریان اجازه می دهد که به صورت رسمی با شما ملاقات داشته باشند، در ذهنشان ماندگار باقی بمانید  و به صورت آنلاین به اطلاعات بیشتری در مورد کار شما دست پیدا کنند. به یاد داشته باشید، هر دو نوع کارت برای شما سودمند بوده، بنابراین اطمینان حاصل کنید که آنها به خوبی معرف شما و کسب و کارتان هستند.

کارن کارت
کارن کارت، کارت ویزیت الکترونیکی است. به کمک کارت ویزیت الکترونیکی می توانید هم کسب و کار خود را با فیلم و عکس معرفی کنید هم از طریق کارت ویزیت الکترونیکی شماره مخاطبین خود را جمع آوری و یک باشگاه مشتریان بسازید.کارت ویزیت الکترونیکی جایگزین مناسبی است برای کارت ویزیت های کاغذی که پس از مدت کوتاهی دور انداخته می شوند. کارن کارت یک کارت ویزیت الکترونیکی دیجیتال است که به شما قابلیت ارسال پیامک به مخاطبین را هم می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.