همیشه برداشتن اولین قدم مشکل بوده اما حتی طولانی ترین سفرها نیز با یک قدم آغاز می شود. در شروع استارتاپ ها نیز بسته به موضوع مورد تقاضا ، اطلاعات کمّی در...
بازاریابی و فروش توسعه مهارتهای فردی راههای توسعه کسب وکار مهارتهای کارآفرینی

شروع استارتاپ (StartUp)

همیشه برداشتن اولین قدم مشکل بوده اما حتی طولانی ترین سفرها نیز با یک قدم آغاز می شود. در شروع استارتاپ ها نیز بسته به موضوع مورد تقاضا ، اطلاعات کمّی در مورد چگونگی کار وجود دارد.

حتی اگر به بهترین پادکست های “شروع استارتاپ” گوش می دهید و کتاب هایی می خوانید که توسط کارآفرینان استارتاپ های موفق نوشته شده و از جوانترین میلیونرهای خودساخته در اینستاگرام مشاوره می گیرید ، خوب است بدانید که حجم بالای این اطلاعات می تواند تبدیل به یک مانع برای شروع شود.
یکی از دلایلی که بسیاری از افراد کارآفرین نمی شوند این است که آنها فقط نمی دانند از کجا شروع کنند، اولین قدم مهم چیست.

آنچه اغلب فراموش می کنیم این است که موفق ترین کارآفرینان جهان نیز در ابتدا نمی دانستند که اولین قدم چیست یا چه کاری را باید انجام دهند، اما همه آنها موفق شدند آن قدم را بردارند و به موفقیت های شگفت انگیزی برسند.

از ۲۴ موسس موفق در انواع صنایع و سلیقه ها خواسته شده تا مشاوره خود را در مورد چگونگی شروع استارتاپ ارائه دهند.
امیدواریم از پاسخ های الهام بخش آنها و نکات حکیمانه شان بهرمند شوید:

Shaun Neff، بنیانگذار و مدیرعامل Neff: “رویای بزرگ داشته باشید و هر روز رؤیای خود را دنبال کنید تا اینکه هر روز در رویای خود زندگی کنید”

همیشه برداشتن اولین قدم مشکل بوده اما حتی طولانی ترین سفرها نیز با یک قدم آغاز می شود. در شروع استارتاپ ها نیز بسته به موضوع مورد تقاضا ، اطلاعات کمّی در...

رابین چیس ، بنیانگذار Zipcar & Veniam: “شروع واقعاً سخت است. هر موفقیتی موانع و مشکلاتی دارد که باید بر آنها غلبه کرد. “

همیشه برداشتن اولین قدم مشکل بوده اما حتی طولانی ترین سفرها نیز با یک قدم آغاز می شود. در شروع استارتاپ ها نیز بسته به موضوع مورد تقاضا ، اطلاعات کمّی در...

ناتان چان ، بنیانگذار و مدیرعامل Foundr: “اولین قدم برای شروع Foundr ، قرار دادن شرط مالی برای خودم بود”

الکسیس اوهانیان ، بنیانگذار Reddit: “به ما گفته شد تا زمانی که مرورگر ساخته شده مشکل هر روز صبح ما را رفع می کند، روی ما سرمایه گذاری می کنند.”

Darrell Wade ، بنیانگذار و مدیر عامل شرکت Intrepid Travel: “همه گفتند که ما شکست خواهیم خورد. اما ما به جلو قدم برداشتیم و کارمان را راه اندازی کردیم. “

ملانی پرکینز ، بنیانگذار و مدیر عامل شرکت Canva: “من به یادگیری به موقع اعتقاد دارم و با رشد کانوا چیزهای زیادی آموخته ام.”

تان هووی لینگ ، بنیانگذار Grab: ” بسیار ارزشمند است که بدانیم ما قادر به انجام مأموریتی هستیم که شرکت را برای آن بنا کردیم.”

اریک سیو ، مدیرعامل Single Grain: “زودتر شروع کنید. هرگز خیلی زود نیست “

دیوید کنسل ، مدیر عامل شرکت Drift: “با درک واقعی مشکلات و نیازهای مشتری، فروش بیشتر شده است”

Janine Allis ، بنیانگذار Boost Juice: “در تجارت باید شهامت داشته باشید، شخصی نباشید که از روی ترس از کارآفرینی می ترسید”

همیشه برداشتن اولین قدم مشکل بوده اما حتی طولانی ترین سفرها نیز با یک قدم آغاز می شود. در شروع استارتاپ ها نیز بسته به موضوع مورد تقاضا ، اطلاعات کمّی در...

دن نوریس ، بنیانگذار استارت آپ ۷ روزه: “اگر کار نمی کند ، با خودتان صادق باشید و چیز دیگری را امتحان کنید”

مورگان هرماند وایچ ، بنیانگذار و مدیر عامل شرکت Adore Me: “من فهمیدم که اگر در طول یک خرید با این مشکل روبرو شدم ، دیگران باید همیشه با این مشکل روبرو شوند.”

Rob Walling ، بنیانگذار Drip: “اولین قدم من یافتن ۱۰ نفر بود که مایل به پرداخت هزینه درخواستی من بودند”

جیمز کرافورد ، بنیانگذار و مدیر عامل شرکت Behhhunter: “ایده را به سرعت ممکن اعتبار دهید و” فقط آن را انجام دهید “

یوجین وو ، بنیانگذار و مدیر عامل شرکت Venngage: “به صحبت های افراد به اصطلاح متخصص گوش نکنید. به درون خود ایمان داشته باشید “

ویشن لاخیانی ، بنیانگذار و مدیر عامل شرکت میندواللی: “سهام شما ثروت آینده شماست. مواظب باشید بیش از حد آزاد نشود “

کریس استروود ، بنیانگذار Invoice2go: “توجه خود را به تهیه محصول مورد نظرتان در جاییکه خواهان دارد، متمرکز کرده و آن را از آنجا رشد دهید”

کیت موریس ، مدیر عامل و بنیانگذار Adore Beauty: “اشتباهات یک تجربه برای یادگیری است و از بعضی جهات نمی خواهم از آنها جلوگیری کنم”

نلسون ، بنیانگذار و مدیر عامل شرکت truRating: “اولین کاری که من کردم این بود که در خیابان ها قدم بزنم و با افرادی صحبت کنم که ممکن است محصول TruRating را بخرند”

نیک مولنار ، بنیانگذار و مدیر عامل شرکت Afterpay: “سخت تلاش کنید ، به دنبال مشارکت باشید ، برای موفقیت سخت تلاش کنید اما چیزهای مهم را فراموش نکنید”

رولان تام ، بنیانگذار Spacer: “از اشتباه کردن نترسید ، زیرا این تنها روشی است که شما می آموزید”

جان بوش ، بنیانگذار EasyShare: “زمانی را برای پیشرفت مهارت های اصلی و مهمتر از آن ، آگاهی از خود ، اختصاص دهید.”

نانسی لوبلین ، بنیانگذار و مدیر عامل شرکت Crisis Text Line:نصیحتی به جوان تر ها: به دبیرستان نروید. شما با انجام این کار ، همه چیزهایی را که باید بدانید، می اموزید ” (کارن کارت: البته ما این یکی رو توصیه نمیکنیم)

Polina Raygorodskaya ، بنیانگذار و مدیر عامل شرکت Wanderu: “اگر اشتباه نکنید ، راهی برای یادگیری شما وجود ندارد”

www.sepantadp.com

کارن کارت
کارن کارت، کارت ویزیت الکترونیکی است. به کمک کارت ویزیت الکترونیکی می توانید هم کسب و کار خود را با فیلم و عکس معرفی کنید هم از طریق کارت ویزیت الکترونیکی شماره مخاطبین خود را جمع آوری و یک باشگاه مشتریان بسازید.کارت ویزیت الکترونیکی جایگزین مناسبی است برای کارت ویزیت های کاغذی که پس از مدت کوتاهی دور انداخته می شوند. کارن کارت یک کارت ویزیت الکترونیکی دیجیتال است که به شما قابلیت ارسال پیامک به مخاطبین را هم می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.