در این مطلب به نکاتی  در مورد اطلاعات مهم بر روی کارت ویزیت پرداخته ایم که امیدواریم مفید واقعا شود. 1) همه اطلاعات مهم را قرار دهید...
کارت ویزیت کارت ویزیت الکترونیکی

اطلاعات مهم بر روی کارت ویزیت

در این مطلب به نکاتی  در مورد اطلاعات مهم بر روی کارت ویزیت پرداخته ایم که امیدواریم مفید واقعا شود.

۱) همه اطلاعات مهم را قرار دهید

لوگو و نام شرکت: لوگو و نام شرکت خود را بر روی کارت ویزیت قرار دهید. لوگو نمادی از حرفه و هویت شما است.

شغل: مشتریان باید در نگاه اول در مورد شغل شما اطلاعات کسب کنند پس به طور واضح شغل خود را بیان کنید.

اطلاعات تماس (آدرس، شماره تلفن و آدرس ایمیل): برای این که مشتریان بتوانند با شما ارتباط برقرار کنند اطلاعات را به درستی قرار دهید.

آدرس وب سایت: آدرس وب سایت را قرار دهید تا مشتریان جهت دریافت اطلاعات بیشتر و کامل تر بتوانند به سایت شما مراجعه کنند.

شعار تبلیغاتی: شعار تبلیغاتی معمولا باید کوتاه و دارای وزن و ریتم مناسب باشد. شعار تبلیغاتی، یادآور خدمات و محصولات شما است.

۲) اطلاعات را با نکته سنجی تمام در کارت ویزیت قرار دهید

شلوغی و به هم ریختگی را به حداقل برسانید. اطلاعات مهم، نباید در شلوغی کلمات و اعداد گم شوند. طراحی ساده همیشه محبوب است.

۳) از عکستان استفاده کنید تا به کارت ارزش بدهید

سوزان آدامز از مجله‌ی فوربز با مشاور بازاریابی اینترنتی، دان کروثر مصاحبه‌ای داشته و او در آن مصاحبه پیشنهاد می‌کند چهره‌ی خود را روی کارت چاپ کنید.

کروثر می گوید: ” به مراسمی می‌روید و با ۵۵ کارت در جیبتان به خانه می‌آیید.” اگر یک یا دو عدد از کارت‌ها عکس داشته باشند، می توانید به راحتی آن افراد را به یاد آورید.

۴) از کیو آر کد (QR code) استفاده کنید

در این مورد هنوز اختلاف نظر وجود دارد، ولی در بعضی مشاغل مانند کسب و کارهای مرتبط با فناوری، کیو آر کدها می‌توانند راهی عالی برای هدایت افراد به صفحه‌ای اینترنتی و پر از اطلاعات مهم باشند که هیچ وقت روی یک کارت قرار نمی‌گیرند. با این حال، مقدار زیادی فضا را هم اشغال می‌کنند پس نگذارید باعث به هم ریختگی طراحی کارت شوند. اطلاعات مهم بر روی کارت ویزیت

برای آشنایی با کارت ویزیتی که دارای تمامی این ویژگی ها باشد، به لینک زیر مراجعه نمایید:

www.karenkart.com

کارن کارت
کارن کارت، کارت ویزیت الکترونیکی است. به کمک کارت ویزیت الکترونیکی می توانید هم کسب و کار خود را با فیلم و عکس معرفی کنید هم از طریق کارت ویزیت الکترونیکی شماره مخاطبین خود را جمع آوری و یک باشگاه مشتریان بسازید.کارت ویزیت الکترونیکی جایگزین مناسبی است برای کارت ویزیت های کاغذی که پس از مدت کوتاهی دور انداخته می شوند. کارن کارت یک کارت ویزیت الکترونیکی دیجیتال است که به شما قابلیت ارسال پیامک به مخاطبین را هم می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.