بهبود امنیت زنان با استارت آپ ها
اخبار

بهبود امنیت زنان با استارت آپ ها

بنیانگذاران یک شرکت فناوری امیدوارند که اختراع آنها در حوزه استارتاپ زنان ، امنیت آنها در هند را به «نگرانی گذشته» تبدیل کند. اخیرا  کشور هند، به عنوان یکی از خطرناک ترین کشورهای جهان برای زنان در نظر سنجی کارشناسان مشخص شده است.

تحقیقات صورت گرفته شده

شرکت Leaf Wearables  توسط پنج نفر از مهندسان نخبه در دهلی نو و در  سال ۲۰۱۵ آغاز به کار کرده است. اختراع این استارت آپ، SAFER PRO، یک دستبند حاوی تراشه کامپیوتری کوچک بوده  که در هنگام خطر به اورژانس حتی در مناطق بدون خدمات تلفن همراه هشدار  ارسال می کند.هنگامی که این تراشه فعال  گردد، آن جزئیات مکان را به شبکه پاسخ گیرندگان در عرض ۹۰ ثانیه فرستاده و  دارای  قابلیت ضبط صدا  می باشد.

آینهاش بنسال، یکی از بنیانگذاران گفت: “رویا  ما این است که نویسندگان از فقدان امنیت برای زنان به عنوان نگرانی گذشته یاد کنند و  راجع به آن در کتاب های تاریخی به جای فعلی بخوانیم.”

با توجه به مقاله منتشر شده در ماه ژوئن توسط رویترز ، هند خطرناکترین کشور جهان برای زنان است.براساس اطلاعات دولت، جرایم علیه زنان در هند بیش از ۸۰ درصد بین سالهای ۲۰۰۷ تا ۲۰۱۶  افزایش یافته است و چهار تجاوز در هر ساعت گزارش می گردد.

منیک مهتا، یکی از بنیانگذاران، به  رویتر گفت: اگر ۱۰۰ مورد تجاوز  اتفاق بیفتد، ما می خواهیم ۹۰ تا از آنها را حل کنیم و در صدد پوشش ۱۰۰ درصد هستیم.

این تراشه کامپیوتری در ماه ژوئن در رقابت جهانی برای فناوری های جدید به منظور محافظت از زنان و دختران در برابر خشونت در نیویورک، ۱ میلیون دلار برای ایمنی زنان جایزه  به دست آورد.

دستاوردها

بنیانگذاران شرکت امیدوارند که بتوانند این جایزه را برای راه اندازی بازار SAFER PRO به کار ببرند که در حال آزمایش است. مهتا گفت: “اگر ما می گوییم شما با آن ایمن هستید، باید اطمینان حاصل کنید که این محصول واقعا شما را نجات خواهد داد. بنابراین، آزمایش بسیار کاملی بر روی آن در حال انجام است.”

کارن کارت
کارن کارت، کارت ویزیت الکترونیکی است. به کمک کارت ویزیت الکترونیکی می توانید هم کسب و کار خود را با فیلم و عکس معرفی کنید هم از طریق کارت ویزیت الکترونیکی شماره مخاطبین خود را جمع آوری و یک باشگاه مشتریان بسازید.کارت ویزیت الکترونیکی جایگزین مناسبی است برای کارت ویزیت های کاغذی که پس از مدت کوتاهی دور انداخته می شوند. کارن کارت یک کارت ویزیت الکترونیکی دیجیتال است که به شما قابلیت ارسال پیامک به مخاطبین را هم می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.