نوزده نکته درباره افزایش فروش کسب و کار کوچک شما
بازاریابی و فروش مهارتهای کارآفرینی

نوزده نکته درباره افزایش فروش کسب و کار

میخواهیم نوزده نکته درباره افزایش فروش کسب و کار به شما معرفی کنیم، به عنوان یک صاحب کسب و کار، می دانید که  افزایش فروش برای رشد و موفقیت شما بسیار مهم است، و بسیاری دیگر از صاحبان کسب و کار کوچک، از اینکه نمی دانند چگونه باید نرخ فروش خود را افزایش دهند متاسف هستند .

متخصص محصول جاش گیلسپی، از PandaDoc، می گوید فراهم کردن مقدمات، بسیار مهم است، مطمئن شوید که در برخورد با مشتری، سوال هایی مناسب را مطرح کنید.اغلب اوقات، هدف شما از اطلاعاتی که می دهید  بسیار دور بوده و هیچ ربطی به گفتگو با مشتری ندارد، هر چه بیشتر در مورد چشم انداز و اهداف شرکت خود صحبت کنید، شانس بیشتری برای نشان دادن ارزش آن دارید.

انواع محتوای سوال

ممکن است شما این را قبلا شنیده باشید، زمانی که با مشتری بالقوه خود صحبت می کنید، سوالاتی را مطرح نمایید که انگار آنها محصول یا خدمات شما را قبلا خریداری کرده اhند. از آنها در مورد نحوه پرداخت سوال بپرسید و اینکه آیا از محصول یا خدمات  شما در خانه یا دفتر استفاده می کنند.

توانمندی کامل خود را نشان دهید

هنگامی که نتایج خدمات یا محصول خود را با مشتریان بالقوه خود به اشتراک می گذارید، به آنها اجازه دهید تا ببینید که چگونه می توانند رشد کنند و عملیات خود را اندازه گیری کرده  یا نیاز شخصی خود را برآورده  نمایند. این کار موجب آسان تر شدن خرید آنها می شود، زیرا نتایج را می بینند. این زمانی است که توصیفات مشتریان مفید است.


فروش را در نظر بگیرید

یکی از بهترین اسرار فروش این است که فروشنده فرض کند طرف دیگر تصمیم دارد محصول یا خدمات او را خریداری کند. چند دلیل برای انجام این کار وجود دارد:

بسته به صنعت  و هدف شما ، شانس خوبی وجود دارد اگر مشتریان در حال حاضر تحقیقات خود را در مورد شرکت یا محصول تان انجام داده و تا حدی تصمیم گرفته که خرید کنند. اعتماد به نفس شما با فرض فروش، ساختن رابطه با مشتری را ساده تر می کند. با گذشت زمان، آنها حتی متوجه نمی شوند که چگونه خرید کرده اند.

برای افزایش فروش کسب و کار مطرح باشید

پیدا کردن یک محصول یا خدمات برای حل مشکل یا رفع نیاز در دنیای آنلاین امروز ساده تر از همیشه است. شما می توانید به سادگی جستجو کنید، از دوستان بپرسید یا در پلت فرم های رسانه های اجتماعی نظرات در مورد شرکت یا محصولی بررسی نمایید که به آن  اعتماد دارید.به این ترتیب، مهم است که پیام شما از بقیه جدا  و برجسته شود، به طوری که چشم انداز شما با حل نیازهای مشتری در ارتباط باشد.با انتخاب توسط مشتریان بالقوه، شما می توانید با اولین تصور منحصر به فرد شروع کنید.

داستان خود را به صورت بصری بگویید

تصاویر می توانند  پیام های شما را عملی کنند، چیزهایی مانند ویدیو، تخته سیاه ، یا تصاویر دیگر نشان می دهند که چطور مشکل با چشم انداز شما و آنچه  که می فروشید حل خواهد شد. با استفاده از تصاویر، شما کنتراست ایجاد  کرده  و این می تواند احساس اضطراب ایجاد کند و در نهایت  به فروش محقق خواهد شد.

نوزده نکته درباره افزایش فروش کسب و کار کوچک شما
نوزده نکته درباره افزایش فروش کسب و کار کوچک شما

غلبه بر اعتراض در فروش

 در مشاغلی با فروش فصلی، اعتراض یک فرصت  طلایی است.

اعتراض به این معنی بوده که خریدار مشغول به کار است. مشتری بالقوه در واقع با توجه به پیشنهاد شما  عمل می کند.

غلبه بر اعتراضات فروش کلید افزایش فروش است. در اینجا چند نکته و ترفند ذکر شده  که به شما برای افزایش فروش کمک می کند.

اعتراضات فروش

-اعتراض: ” قیمت شما خیلی بالا است.”

راه حل: گفتگو را ادامه دهید

رقابت معمولا بخشی از کسب و کار است. شاید محصول یا خدمات شما واقعا با قیمتی بالاتر از رقیب شما باشد. اما باید با این اعتراض متوقف  شوی؟ نه. پس اجازه ندهید که این پایان مکالمه باشد.

اعتراض: “به من محصولی با کیفیت تر بده”

راه حل: واقعیت ها را بگویید.

بسیاری از مشتریان ترکیبی کامل از کیفیت استثنایی، خدمات فوق العاده و قیمت های پایین را میخواهند, همه ما می دانیم که ارائه پایین ترین قیمت ممکن است به طور همزمان بالاترین کیفیت و بهترین خدمات را برای مشتری فراهم نکند.

 

نقاط قوت خود را برجسته کنید و یک دلیل  قانع کننده در مشت خود داشته باشید که به وضوح توضیح می دهد که چه چیزی باعث می شود شما بهتر از رقبای خود باشید. به مشتریان خود توجه کنید که چه چیزی دریافت خواهند کرد و دلیل آن، واقعا با اهمیت است. به عبارت دیگر، ارزش فروش محصول را به آنها  نشان دهید.

اعتراض: “محصول شما نیازهای ما را برآورده نمی کند.”

راه حل: همه چیز را از منظر مشتری مشاهده کنید.

همدلی یک ابزار قدرتمند برای غلبه بر اعتراض فروش است.

ممکن است یک فروشنده  ماهر باشید و بتوانید یک یا دو بار چشم انداز یک خرید یا حتی دوبار خریداری کنید، اما در نهایت، اگر محصول شما نیازهای  افراد را برآورده نکند، آنها به جاهای دیگر می روند. برای ارزیابی ذهنیت مشتریان آینده نگر خود وقت بگذارید.

زمانی که شما واقعا از طریق چشم مشتریان خودتان را ببینید، می توانید رویکرد خود را سفارشی کنید. شما شروع به گفتن نکاتی می کنید که عواطف و بخش منطقی مغز آنها را درگیر می کنند.

 

اعتراض: “من نمی خواهم تغییر دهم.”

ذهنیت ترسناک مشتری را تغییر دهید. به خریدار بالقوه نشان دهید  که شما یک سابقه درخشان و موفق دارید و  موفقیت های گذشته خود را نشان داده  و  توضیح دهید که چرا شما قابل اعتماد هستید. این رویکرد در طولانی مدت جواب خواهد داد و آمارها بسیار کارآیی دارند و برای جلوگیری از اعتراضات فروش ضروری هستند. غلبه بر اعتراضات فروش ممکن است نیاز به تمرین داشته باشد، اما مهارت های شما در طول زمان بهبود خواهد یافت. هرگز هراس نداشته باشید، زیرا قطعا نیازی به کاهش قیمت برای فروش نیست. عمل ساده سفارشی کردن، شما را در مسیر پیشگیری از اعتراضات آینده قرار می دهد تا حتی آنها را تحریک کنید.

فروش نهایی با استفاده از تکنولوژی

تکنولوژی به سرعت در حال تحول در جهان خرده فروشی و فروش است. پنج سال پیش، شرکت ها بدون داشتن رسانه های اجتماعی و یا یک وب سایت قادر به دزدکی حرکت کردن بودند.

استفاده از تکنولوژی برای تحرک فروش شما بخش مهمی از موفقیت تجاری است. فروشگاه های بزرگ اغلب دارای برنامه های خرده فروشی هستند که به مشتریان اجازه می دهد فهرست موجودی، ساعت های فروشگاه و تماس با کارکنان فروشگاه و … را بررسی کنند. شرکت های کوچک ممکن است فرض کنند که استفاده از برنامه ها برای آنها غیر ممکن است؛ زیرا ایجاد یک برنامه گران بوده و با کمترین بازده سرمایه گذاری ممکن است کافی نباشد.

مسنجر فیس بوک

مشتریان انتظار دارند که به سوالات آنها در رسانه های اجتماعی سریع و بدون درنگ پاسخ دهند. به طور کلی، اگر آنها پاسخ فوری را دریافت نکنند، تحقیق خود را رد می کنند، که غالبا به معنای رفتن به سراغ رقیب شما است.

یادگیری عمیق

 یادگیری عمیق یا هوش مصنوعی – به سرعت در حال تبدیل شدن به یک نیروی حیاتی در بازاریابی است. امروزه، اکثر وب سایت ها تعداد زیادی از محصولات را به فروش می رسانند و  توانایی توصیه کردن مورد مناسب به مشتری یک مهارت است.

در برخی موارد، این مهمترین بخش در انتقال معاملات خرده فروشی از فروشگاه خرده فروشی به فروشگاه اینترنتی از بین می رود. عنصر انسانی هنوز هم در اندازه گیری آنچه که مشتری به دنبال آن است و ممکن است آنها را نیز دوست داشته باشد مهم است. اصطلاحا، این فرایند افزایش دهنده فروش  نام دارد.

برای همه و بزرگترین شرکت ها، این نوع تجزیه و تحلیل داده ها بسیار وسیع است. با این حال، کسب و کارها در حال رشد هستند تا این اطلاعات را برای مشتریان خود پردازش می کنند. وقتی کسب و کارها تمایل دارند مدل کسب و کار خود را مختل کرده و چیزی جدید را امتحان کنند، اغلب می توانند رقابت را از بین ببرند و راهی جدید برای ارتباط با مشتریان خود ایجاد کنند.

 افزایش فروش با خدمات مشتری

 در حالی که فروش و سود حاصل از هدف کسب و کار است، خدمت می تواند کمک به فروش شما کند. آنچه نیاز دارید این است که یاد بگیرید چگونه از طریق خدمت به مشتریان خود، فروش را افزایش دهید.

برای مشتریان وقت بگذارید و به آنها آگاهی دهید

مطمئنا، باید وقت و دانش خود را  صرف کنید. اما بسیاری از صاحبان کسب و کار، به ویژه کسانی که در صنایع خدمات حرفه ای هستند، آموزش و اطلاع رسانی را به اندازه کافی ارائه نمی دهند. هنگامی که اطلاعات بیشتری را در اختیار مشتریان قرار می دهید، به آنها قدرت داده و در واقع آنها را به کسب و کارتان نزدیک می کنید.

اغلب شرکت ها انتظارات مشتری را مشخص نمی کنند. این انتظارات باید توسط شما (فروشنده) و شرکت تان تعیین شوند و در اطراف محصول یا خدمات شکل گرفته باشد. اگر انتظارات مشتری را  مشخص نکنید، آنها خود انتظارات شان را مشخص می نمایند.

برای تصمیم گیری فشار آورید

“شاید” کلمه وحشتناکی بوده و برای شما و مشتری مناسب نیست. شما مطمئن نیستید که آیا مشتری آماده خرید است یا خیر و مشتری در حال انتظار برای یک راه حل  می باشد. هنگامی که شما می دانید که  مشتریان برای تصمیم گیری به اندازه کافی اطلاعات دارند، آنها را برای ایجاد یک تصمیم آماده کنید.

دفعه بعد که شما در جلسه فروش با یک مشتری هستید، از آنها نخواهید که از شما خرید کنند بلکه بخواهید که تصمیم بگیرند. بین این دو تفاوت وجود دارد و صرف نظر از اینکه چه تصمیمی ممکن است بگیرند، یک راه برای خدمت به آنها پیدا کنید.

همیشه بیش از حد خدمات  ارائه دهید

اگر می خواهید اطمینان حاصل کنید که مشتریان از شما بارها و بارها خرید می کنند و به دیگران در مورد شما می گویند، ارائه بیش از حد خدمات مهم است. این بدان معنا نیست که شما باید کاری “بزرگ” انجام دهید که باعث شود پولتان را از دست بدهید. این می تواند  کاری کوچک برای شما باشد، اما شاید برای مشتری بزرگ باشد .ارائه خدمات بیش از حد تحویل می تواند به روش های مختلف انجام شود.

یک محصول مورد نیاز مشتری هنگام ارائه خدمات عالی به مشتریان، به آن به عنوان یک معامله کوتاه مدت فکر نکنید. در عوض، سرمایه گذاری درازمدت را در مشتریان خود ایجاد کنید و فرصت کسب و کار تکراری را ایجاد نمایید.
مشتریان جدید و قدیمی باید تجربه مشابهی داشته باشند، صرفنظر از اینکه بزرگترین یا کوچکترین تجارت شما چیست.

ثبات می تواند یکی از مهم ترین عناصر خدمات برای مشتریان شما باشد. اگر شما متعهد به خدمت به مشتریان و چشم انداز خود باشید (به جز فروش فقط به آنها)، نه تنها فروش را افزایش می دهید، بلکه مشتریان شادتر هستند؛ شما همچنین به فرآیندهای فروش نامحدود خواهید رسید.

کارن کارت
کارن کارت، کارت ویزیت الکترونیکی است. به کمک کارت ویزیت الکترونیکی می توانید هم کسب و کار خود را با فیلم و عکس معرفی کنید هم از طریق کارت ویزیت الکترونیکی شماره مخاطبین خود را جمع آوری و یک باشگاه مشتریان بسازید.کارت ویزیت الکترونیکی جایگزین مناسبی است برای کارت ویزیت های کاغذی که پس از مدت کوتاهی دور انداخته می شوند. کارن کارت یک کارت ویزیت الکترونیکی دیجیتال است که به شما قابلیت ارسال پیامک به مخاطبین را هم می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.