بازاریابی پیامک چیست
پیامک و پنل پیامکی مقالات کارت ویزیت الکترونیکی

بازاریابی پیامکی چیست

بازاریابی پیامکی (بازاریابی خدمات پیام کوتاه) تکنیکی است که از پیام متنی مجاز برای گسترش پیام های تبلیغاتی استفاده می کند.

به طور کلی، هدف بازاریابی پیامکی، ایجاد یک پایگاه داده از مشتریان برای افزایش وفاداری مشتری است. هنگام استفاده از تاکتیک های بازاریابی، پیام های متنی یک راه ایده آل برای اطلاع رسانی به افراد، بدون نیاز به استفاده از برنامه های اطلاع رسانی خاصی است. به غیر  از اطلاع رسانی به مشتریان، همچنین می تواند یک راه عالی برای ارسال یادآورهای رویدادهای آینده و درگیر کردن مشتریان با گرفتن نظرات آنها باشد.

بازاریابی پیامکی چیست
بازاریابی پیامکی چیست

در حقیقت، برای حداقل ۶۰ درصد از مصرف کنندگان، بازاریابی پیامکی نسبت به ایمیل مارکتینگ و خدمات اطلاع رسانی (Forbes) سودمندتر خواهد بود. بسیاری از پنلهای پیامکی، تقسیم و مدیریت آسان ارسال پیامک را فراهم می آورد. همچنین در مقایسه با سایر روشهای بازاریابی، یک راه حل ارزان قیمت محسوب میشود.

کارن کارت
کارن کارت، کارت ویزیت الکترونیکی است. به کمک کارت ویزیت الکترونیکی می توانید هم کسب و کار خود را با فیلم و عکس معرفی کنید هم از طریق کارت ویزیت الکترونیکی شماره مخاطبین خود را جمع آوری و یک باشگاه مشتریان بسازید.کارت ویزیت الکترونیکی جایگزین مناسبی است برای کارت ویزیت های کاغذی که پس از مدت کوتاهی دور انداخته می شوند. کارن کارت یک کارت ویزیت الکترونیکی دیجیتال است که به شما قابلیت ارسال پیامک به مخاطبین را هم می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.