آینده ی کارت های ویزیت چاپی، می تواند یکپارچگی بیشتری با فناوری داشته باشد و تبدیل به چیزی  شود که ما می توانیم آن را کارت ویزیت هوشمند بنامیم.
کارت ویزیت کارت ویزیت الکترونیکی

آینده ی کارت های ویزیت چگونه خواهد بود؟

شاید باور نکنید که  آینده ی کارت های ویزیت چقدر جالب خواهند بود. کارت هایی هوشمند با قابلیت لمس و هولوگرام.

آینده ی کارت های ویزیت چاپی، می تواند یکپارچگی بیشتری با فناوری داشته باشد و تبدیل به چیزی  شود که ما می توانیم آن را کارت ویزیت هوشمند بنامیم.

کارت های  ویزیت در آینده می توانند به صورت سه بعدی چاپ شوند و برخی از ایده های فوق العاده مانند تقاضا برای تاکسی، سفارش غذا و مسیریاب به این کارت ها اضافه خواهد شد و تنها با لمس آیکون هر کدام بر روی کارت از چنین مزایایی بهره مند خواهید شد .

همچنین کارت های ویزیت هوشمند می توانند از یک صفحه نمایش هولوگرامی هوشمند LED RED بهره ببرند که  پیام های خاص مشتری ویا نقشه ای برای هدایت شما به آدرس دقیق کارت را ارائه می دهند و شامل یک صفحه نمایش لمسی داخلی برای ارائه اطلاعات بیشتر و حتی تکنولوژی نمایش ضربان قلب بوده که به طور خودکار اطلاعاتی پزشکی به شما می دهد.

با چنین ایده های شگفت انگیز، بازهم شک و شبه هایی در مورد فناوری های قابل حمل وجود دارند. به طور مثال، تمامی این قابلیت ها در کارت های ویزیت هوشمند، با تلفن همراه هم انجام شدنی هستند، پس آیا ما واقعا به کارت های ویزیت هوشمند نیاز داریم؟

پاسخ بله است. چرا که کارت های ویزیت نمایش دهنده کسب و کار تان هستند.  در آینده دیگر تنها نام تجاری،  نام خانوادگی و تلفن بر روی کارت ویزیت،  به طور کامل معرف شما نخواهند بود.  بنابراین یک کارت  ویزیت هوشمند شاید بتواند  تصویر بزرگ تر و بهتری از شما و کسب و کارتان به مشتری نشان دهد.

کارن کارت
کارن کارت، کارت ویزیت الکترونیکی است. به کمک کارت ویزیت الکترونیکی می توانید هم کسب و کار خود را با فیلم و عکس معرفی کنید هم از طریق کارت ویزیت الکترونیکی شماره مخاطبین خود را جمع آوری و یک باشگاه مشتریان بسازید.کارت ویزیت الکترونیکی جایگزین مناسبی است برای کارت ویزیت های کاغذی که پس از مدت کوتاهی دور انداخته می شوند. کارن کارت یک کارت ویزیت الکترونیکی دیجیتال است که به شما قابلیت ارسال پیامک به مخاطبین را هم می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.