بازاریابی پیامکی
پیامک و پنل پیامکی مقالات کارت ویزیت الکترونیکی

بازاریابی پیامکی

 

با بازاریابی پیامکی تبلیغات خود را مستقیم به گوشی کاربران ارسال کنید.

 

با تبلیغات و بازاریابی پیامکی، کسب و کار خود را رونق بخشیده و نرخ تبدیل بهتری داشته باشید.

 

تبلیغات فوری ارسال پیامک برای جذب مشتریان

بازاریابی پیامکی یکی از سریعترین حالتهای تبلیغات برای جذب مشتریان است.  این نوع تبلیغات می توانند برای کسب و کار آنلاین، آفلاین ، وب سایت، فروشگاه ها و غیره کاربردی باشند.

ما به شما ۱۰۰٪ تضمین می دهیم که با  ارسال پیامک، بازدید کنندگان به مشتریان واقعی تان تبدیل  می شوند. با بازاریابی پیامکی، همه برای بازدید از وب سایت شما انگیزه می گیرند. اگر از تلاش برای رتبه بندی وب سایت خود در Google و انتظار ترافیک Google خسته شده اید، بازاریابی پیامکی راه حل قابل اعتماد برای نیازهای شما است.

 

ترویج راه اندازی کسب و کار، پیشنهادات و معاملات

اگر به دنبال کسب و کار جدید هستید یا به ارائه پیشنهادات و معاملات جدید برای کسب و کار خود فکر می کنید، این بهترین راه برای پیش بردن اهداف شغلی تان است.

بابازاریابی پیامکی شما بیشتر در معرض دید مشتریان قرار خواهید گرفت و دیدگاه مخاطبان را در مورد نام تجاری تان افزایش خواهیم داد. شما صرف نظر از طرح های تبلیغاتی آنلاین ارزان که انتخاب می کنید، نباید نسبت به کیفیت بازدیدکنندگان نگرانی داشته باشید.

 

ارسال ۱۰۰٪ موفق

با همکاری با اپراتورهای تلفن همراه، پیام های شما ۱۰۰٪  و با موفقیت به تمامی کاربران ارسال می شوند.

 

دیگر زمان خود را برای پیدا کردن یک ارائه دهنده خدمات بهتر یا استراتژی تولید ترافیک ارزان تر هدر ندهید.

 

کارن کارت، تمامی نیازهای شما برای بازاریابی پیامکی را با خدمت جدید؛ کارت ویزیت الکترونیکی و همچنین پنل پیامک مجزا، مرتفع میسازد.

 

کارت ویزیت الکترونیکی

کارن کارت
کارن کارت، کارت ویزیت الکترونیکی است. به کمک کارت ویزیت الکترونیکی می توانید هم کسب و کار خود را با فیلم و عکس معرفی کنید هم از طریق کارت ویزیت الکترونیکی شماره مخاطبین خود را جمع آوری و یک باشگاه مشتریان بسازید.کارت ویزیت الکترونیکی جایگزین مناسبی است برای کارت ویزیت های کاغذی که پس از مدت کوتاهی دور انداخته می شوند. کارن کارت یک کارت ویزیت الکترونیکی دیجیتال است که به شما قابلیت ارسال پیامک به مخاطبین را هم می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.