ما از 13 کارآفرین پرسیدیم که فکر می کنند در آژانس های بازاریابی و تبلیغاتی که با آنها کار کرده اند ، به کدام مهارت دیجیتال مارکتینگ کمتر ...
بازاریابی و فروش توسعه مهارتهای فردی دیجیتال مارکتینگ راههای توسعه کسب وکار

مهارت های دیجیتال مارکتینگ

تأمین منابع ، استخدام و حفظ استعداد مناسب نگرانی بزرگ آژانس ها است.  استارت آپ های تکنولوژی افراد حرفه ای و متخصصان جوانی را که به دنبال فرصت هستند جذب کرده اند. و آژانس ها در حال تلاش برای حفظ استعدادهای برتر هستند که می توانند به راحتی مشاغل مختلف را تجربه کنند. ما از ۱۳ کارآفرین پرسیدیم که فکر می کنند در آژانس های بازاریابی و تبلیغاتی که با آنها کار کرده اند ، به کدام مهارت دیجیتال مارکتینگ کمتر توجه می شود. اگر فکر می کنید در شرکت شما نیز به این مهارت ها کمتر توجه می شود وقت بیشتری بر روی آن بگذارید.

۱) سرعت

عصر دیجیتال با سرعت نور حرکت می کند و آژانس ها باید توانایی انطباق و همگامی با این سرعت را داشته باشند. همچنین ، در آژانس ها اغلب چندین لایه بررسی وجود دارد که باعث کند شدن کار می شود و مانع توانایی فوری فعال بودن می گردد. برای آژانس ها بسیار مهم است که ضریب سرعت را توسعه دهند تا به همان سرعتی که مصرف کنندگان حرکت می کنند ، حرکت کنند.

۲) امنیت سایبری

هر وبسایتی در برخی مواقع هک خواهد شد و ۹۹ درصد از آژانس ها تصوری ندارند از اینکه چگونه علاوه بر تغییر رمز ورود ، از وب سایت شما نیز محافظت کنند. این یک کم توجهی است که واقعاً لازم است اصلاح شود.

۳) دانشی از رفتار انسان

از دیگر مهارت های دیجیتال مارکتینگ این است که آژانس ها برای افزایش کلیک ها ، تعامل و بازدیدها باید نحوه رفتار آنلاین افراد را درک کنند. آژانس های بازاریابی دیجیتال باید درک اینکه چگونه مطالعات ردیابی چشم ، روانشناسی رنگ و اصطلاحات خرد تأثیر فعالیت های آنلاین را تغییر می دهند ،در اولویت قرار دهند. آژانس های بسیار زیادی هنر و علم بازاریابی دیجیتال را درک نمی کنند.

روش های دیجیتال مارکتینگ

۴) بهینه سازی فوری

بسیاری از آژانس ها حول خدمات استراتژی ، خلاقیت و مشتری کار می کنند. آنها ایده های زیبایی می سازند و آنها را با روش های خلاقانه ای اجرا می کنند که با بیان بسیار خوب و متقاعد کننده ای ارتباط برقرار می کنند. اما وقتی نوبت به اجرای برنامه های دیجیتالی می رسد ، آنها همیشه در زمان و انعطاف پذیری لازم برای بهینه سازی های ضروری تولید نمی شوند.

۵) تخصص صنعتی

اکثر آژانس ها مشتری های زیادی دارند و در چندین صنعت فعالیت می کنند. می توانید از آنها در زمینه مهارت های دیجیتال مارکتینگ کمک بگیرید، اما بهتر است تا وقت بگذارید و با صنعتی که می خواهید در آن تجارتی داشته باشید آشنا شوید!

۶) بهینه سازی تبدیل

بیشتر آژانس ها تمرکز زیادی بر طراحی دارند اما بهینه سازی تبدیل را کاملاً نادیده می گیرند. با حرکت به جلو ، آژانس های بیشتری را خواهیم دید که روی افرادی که در زمینه بهینه سازی تبدیل متخصص هستند سرمایه گذاری می کنند زیرا همه مشاغل خواهان نرخ تبدیل بیشتر هستند.

۷) تجزیه و تحلیل داده ها

این به نوع آژانس مورد نظر شما بستگی دارد (ممکن است یک آژانس تحلیلی در این گروه قرار نگیرد) ، اما اکثر آژانس ها برای شهود ، قضاوت و نظر ارزش زیادی قائل هستند – که باعث می شود داده ها در فرآیند تصمیم گیری کم بازده باشند و مورد توجه کافی قرار نگیرند. بسیاری از آژانس ها در مورد “داده محور” یا “داده آگاه” صحبت می کنند یا به آن تمایل دارند ، اما تعداد بسیار کمی از آنها در حال حاضر در آن مرحله هستند.

۸) سازگاری

بازاریابی دیجیتال مدام در حال تغییر و تحول است. آنچه که چند سال پیش کاربرد داشت لزوماً امروز جواب نمی دهد و آنچه امروز سودمند است ممکن است طی چند ماه آینده دیگر خوب نباشد. بهترین مهارتی که لازم است هر متخصص بازاریابی دیجیتال داشته باشد توانایی سازگاری با تغییر است. اگر شما یک فردی پیروی عادت هستید ،عادت به تغییر کردن را در خود ایجاد کنید.

۹) حفظ مشتری

تمرکز فوق العاده ای در جذب مشتری جدید از طریق جذب و تبدیل وجود دارد ، اما تقریباً هیچ تأکیدی بر روی حفظ مشتری در آژانس ها وجود ندارد. در نهایت ، نرخ ریزش پایین تنها راهی است که یک شرکت از طریق آن می تواند به رشد طولانی مدت دست یابد. درک “معیارهای علائم خطر” ، معیارهایی که باعث ریزش مشتری می شوند ، تمایز ارزنده ای برای هر آژانس خواهد بود.

۱۰) بازاریابی محتوایی خلاق

بسیاری از آژانس ها می دانند که چگونه “محتوا” تولید کنند ، اما تعداد کمی از آنها می دانند که چگونه محتوای کاملاً جذاب ایجاد کنند مگر اینکه شما برای به دست آوردن بهترین ها هزینه ی بیشتری صرف کنید. دلیل این امر این است که این یک رشته نسبتاً جدید است و تجربه و آموزش به جریان اصلی تبدیل نشده است. تولید محتوای جذاب از دیگر مهارت های دیجیتال مارکتینگ است.

تولید محتوا در دیجیتال مارکتینگ

۱۱)بازاریابی مشتری-محور

بازاریابی مشتری-محور نیاز به زمان زیادی دارد زیرا شما باید اطلاعات مربوط به با ارزش ترین مشتری های خود را ردیابی و جمع آوری کنید و این می تواند آژانس ها را خسته و دلسرد کند. با این حال ، بازاریابی مشتری-محور موثرترین راه برای دستیابی به مشتریان اصلی و مشتریان بلند مدت آینده است – مشتریان وفاداری که تجارت شما را تداوم می بخشند.

۱۲) تحقیقات روانشناختی

این روزها فقط پرتاب یک پیام خوش ساخت به سمت مخاطب کافی نیست. شما باید کل مواردی را که به آنها علاقه دارند و دلیل آن را بفهمید. با درک روانشناسی و تحقیق دقیق درمورد مخاطبان مورد نظر، آژانس ها می توانند به طور مثرتری پیام ها و کمپین ها را بسازند.

۱۳) نویسندگی و روابط انسانی

این گرایش وجود دارد که فکر کنیم همه چیز می تواند خودکار شود ، اما این فقط تا حدی درست است. هنوز هم این تفکر وجود دارد که روابط کلید موفقیت شرکت شما هستند. نشان دهید که یک انسان در پشت محتوای شما ، توییت شما و سطح روابط عمومی شما وجود دارد ، و بدین گونه شما خود را از بقیه متمایز خواهید کرد.

امید واریم این مطلب در مورد مهارت های دیجیتال مارکتینگ به شما کمک کرده باشد.

سپنتا ، ارائه دهنده راه کار های دیجیتال مارکتینگ

کارن کارت
کارن کارت، کارت ویزیت الکترونیکی است. به کمک کارت ویزیت الکترونیکی می توانید هم کسب و کار خود را با فیلم و عکس معرفی کنید هم از طریق کارت ویزیت الکترونیکی شماره مخاطبین خود را جمع آوری و یک باشگاه مشتریان بسازید.کارت ویزیت الکترونیکی جایگزین مناسبی است برای کارت ویزیت های کاغذی که پس از مدت کوتاهی دور انداخته می شوند. کارن کارت یک کارت ویزیت الکترونیکی دیجیتال است که به شما قابلیت ارسال پیامک به مخاطبین را هم می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.