بیایید به قوانین جدید بازاریابی جدید بپردازیم.بازاریابی کسب و کار هم یک هنر است و هم یک علم - و همزمان با تغییر مخاطبانی که می
بازاریابی و فروش توسعه مهارتهای فردی رازهای موفقیت راههای توسعه کسب وکار مشتری مداری

قوانین جدید بازاریابی

بیایید به قوانین جدید بازاریابی جدید بپردازیم که می خواهید در هنگام تلاش برای بازاریابی خود در سال ۲۰۲۰ و بعد از آن ، به آن تکیه کنید.بازاریابی کسب و کار هم یک هنر است و هم یک علم – و همزمان با تغییر مخاطبانی که می خواهید به آنها دسترسی پیدا کنید، این صنعت به سرعت در حال پیشرفت است.

 از برخی جهات ، بازاریابی به یکی از علوم با سریعترین نرخ تغییرات تبدیل شده است، زیرا شما فعالانه سعی می کنید خود را با سرعت با افرادی که آنها را بازاریابی می کنید مطابقت دهید. اما اگر قادر به سازگاری یا پیش بینی فشارهای بازار نیستید ، اساساً تلاش های بازاریابی شما هدر دادن پول است. – به ویژه اکنون در پی COVID-19 – سعی کنید به دیجیتال مارکتینگ و ابزار های دیجیتال مثل کارت ویزیت الکترونیکی روی بیاورید. علاوه بر سازگار شدن، تلاش های بازاریابی شما همچنین باید به خوبی سازماندهی شده باشد.

شما نمی خواهید پیام های شما بی ملاحظه به نظر بیاید. جدیدترین نسل مشتری ها بسیار آگاه هستند، به ویژه از تاثیری که به عنوان محرک فرهنگی دارند، و هر برندی را که تهاجمی تصور کنند، به سرعت تعطیل خواهند کرد.

قوانین جدید بازاریابی

در حالی که فضای بازاریابی همیشه در حال تغییر است ، برخی از عناصر بنیادی وجود دارد که همیشگی اند: ایده آل های ایستا که منسوخ نمی شوند.

به عنوان مثال ، یکی از قوانین تغییرناپذیر بازاریابی این است که شما باید در تلاش های بازاریابی خود از زمینه شخصی استفاده کنید تا بهترین نتایج را بدست آورید. اکنون تفاوت در این است که شما چگونه می خواهید آن زمینه را به روشی مرتبط ارائه دهید.

این بدان معناست که شما باید بیش از گذشته از نیازهای مشتری و مصرف کننده خود آگاه باشید. دسترسی به اینترنت و ادغام کامل آن با فرهنگ ما به این معنی است که مشتریان شما توانایی بیشتری در تحقیق دقیق در مورد شما دارند – و آنها ازکاربرد آن هراسی ندارند.

بنابراین ، تیم بازاریابی شما باید به اندازه مصرف کننده ای که سعی می کنید آن را هدف قرار دهید، فعال و هوشیار باشد – و این بدان معنی است که رویکرد بازاریابی شما باید اصیل ، مرتبط و مشتری مدار باشد. این قلب بازاریابی مدرن است که از آن به عنوان “بازاریابی ورودی” نیز یاد می شود.

وظایف بازاریاب دیجیتال مارکتینگ

۱٫نحوه بازاریابی تان بازتابی از برند شماست

فکر می کنم همه ما یکی دو بار در زندگی خود جمله ” همیشه حق با مشتری ست” را شنیده ایم. این ممکن است کلیشه ای باشد ، اما موضوعی است که درست به نظر می رسد. حتی در صورت ناراحتی مشتریان بالقوه یا موجود ، آنها به نحوه واکنش کسب و کارها نسبت به سناریوهایی توجه می کنند که مستقیماً آنها را شناسایی می کنند یا احساس می کنند نماینده آنها هستند.

برای این کار ، ممکن است با ایجاد یک کمپین بازاریابی شروع کنید که شامل موارد زیر است:

  • پیام های صوتی که زودتر به مشتریان شما پاسخ می دهد.
  • ایمیل های خوش بینانه خدمات مشتری – بدون کلیات – و آداب امضای مدرن.
  • بررسی محتوای دقیق که موضع همدلانه ای نسبت به مسئله مربوط به مشتری شما داشته باشد – یا اصلاً موضعی نداشته باشید.
  • پیگیری هر بازبینی مشتری با پاسخ مثبت و راه حل نشان دهنده قدردانی شما از بازخورد و تجارت وی. این یکی باید ارگانیک و حرفه ای باشد.

۲٫بیش از هر زمان دیگری ، شما باید مشتری خود را بشناسید

شما باید در مورد آنچه برای مشتریانتان اهمیت دارد جستجو کنید – اما نه فقط در لحظه. ارزش های اصلی هر یک از مشتریان شما باعث پاسخگویی فعلی و آینده آنها به بازاریابی شما می شود.

به خطا افتادن در این مورد بسیار آسان است – با نتایج فاجعه بار برای کسانی که “لحن” مناسب در بازاریابی خود را از دست می دهند.

برای انجام صحیح این کار ، زمانی را در نظر بگیرید که استراتژی های خود را تدوین کنید و از خود بپرسید:

  • مشکلات عمیق و ریشه دارمشتریان ایده آل من کدام است؟
  • آیا من محصولات ، خدمات یا راه حل های دیگری ارائه می دهم که این مشکلات را برطرف کند؟
  • کدام کلمات کلیدی قصد جلب نظر و جذب مشتری و پشتیبانی از رویکرد بازاریابی ورودی من را دارند؟
  • درهنگام ایجاد پرسوناهای بازاریابی که دقیقاً بازتابی از مشتریان بالقوه من می باشد، به چه نوع تحقیق جامعی نیاز دارم؟

۳٫به مشتریان خود محتوای نتیجه گرا بدهید

هنگامی که اطلاعات بیشتری راجع به افرادی که می خواهید به آنها خدمت کنید ، کسب کنید می توانید خدمات بهتری ارائه دهید.

مشتریان می خواهند نتایج را ببینند ، اما مصرف کننده مدرن همچنین می خواهد بداند که چگونه به اینجا رسیده اید – و اینکه آیا راحتی و آسودگی ای که آنها برایش هزینه می کنند ازنقطه نظر اخلاقی تأمین می شود.

این همچنین به شما این فرصت را می دهد تا گریزی بزنید و با یادآوری دلیل ارزشمند بودنتان در مقابل بهایی که پرداخته می شود به مشتریان آنها را خوشحال کنید. این چیزی است که بسته به مشتری شما می تواند با دقت و با اتوماسیون مدیریت شود – اما تیم بازاریابی شما همیشه باید برنامه های شما را به روز رسانی کند و آماده ایجاد تغییرات باشد.

برای ارائه محتوای نتیجه گرا ، در قوانین جدید بازاریابی برخی از نکات زیر را امتحان کنید:
  • به مشتریان خود نشان دهید که چگونه محصولات یا خدمات تجاری شما مشکلات آنها را به گونه ای حل می کند که قدردانی از آن با چیزی فراتر از پول است.
  • بدون اینکه فرصت طلب به نظر برسید ، در دسترس باشید: مشتری های شما باهوش هستند و آنها می توانند تشخیص بدهند که چه زمانی شما واقعی هستید و آنها را درک می کنید و یا فقط به فکر سود خود هستید.
  • به تهیه ی محتوای کاملاً تحقیق شده برای مشتریان خود برای رشد سازنده ی آنها ادامه دهید و آنچه را که کمکی به حفظ کیفیت تان نمی کند به روز رسانی کنید.

سپنتا ارائه دهنده راهکار های دیجیتال مارکتینگ

کارن کارت
کارن کارت، کارت ویزیت الکترونیکی است. به کمک کارت ویزیت الکترونیکی می توانید هم کسب و کار خود را با فیلم و عکس معرفی کنید هم از طریق کارت ویزیت الکترونیکی شماره مخاطبین خود را جمع آوری و یک باشگاه مشتریان بسازید.کارت ویزیت الکترونیکی جایگزین مناسبی است برای کارت ویزیت های کاغذی که پس از مدت کوتاهی دور انداخته می شوند. کارن کارت یک کارت ویزیت الکترونیکی دیجیتال است که به شما قابلیت ارسال پیامک به مخاطبین را هم می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.