روحیه کارآفرینی قوی در دانمارک با وجود مالیات و دستمزد بالا
اخبار

روحیه کارآفرینی قوی در دانمارک با وجود مالیات و دستمزد بالا

دانمارک که دیر هنگام وارد بازار تجارت جهانی شده، همچنان در کنار جوامع صنعتی کارآمد قرار دارد و استارت آپ ها در همه سطوح راحت تر کار می کنند. هنگامی که افراد راجع به کسب و کار در مورد دانمارک فکر می کنند، اغلب تردید دارند که شرکت خود را در یک کشور با مالیات و دستمزدها بالا راه اندازی نمایند. با وجود این تصویر منفی، روحیه کارآفرینی دانمارک همچنان زنده و خوب است.

اکوسیستم کارآفرینی دانمارک

بر اساس موسسه توسعه جهانی کارآفرینی در سال ۲۰۱۷، در رتبه ششم قرار گرفته است. بین سال های ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۶، تعداد کسب و کارهای کوچک در دانمارک ۳۶۰ درصد افزایش داشته  و  در سال ۲۰۱۸، سطح اشتغال نشان می دهد که دانمارک در حال شکوفایی است.

بنابراین بیایید از دو مقوله دستمزد و مالیات بالا صحبت کنیم و این که چگونه اکوسیستم کارآفرینی دانمارکی با آنها سازگار است. من به شدت اعتقاد دارم که همکاری قوی بین دولت دانمارک، سرمایه گذاران، استارت آپ ها و شرکت های سازمانی وجود دارد که در تقویت کارآفرینی در دانمارک نقش مهمی ایفا کرده است. این به طور بالقوه می تواند الهام بخش دیگر استارت آپ های در حال رشد باشد.

چرا دستمزد های بالا نگران کننده هستند؟

حقوق و دستمزد های بالا، سنگ بنای اقتصاد دانمارک  بوده، بنابراین کارآفرینان و سایر شرکت ها متوجه می شده اند که بهره وری کلیدی است. اقتصاد دانمارک پنجمین تولید کننده در جهان بوده و همچنین دارای کمترین ساعات کار است. برخی از شرکت های دانمارک هفته کاری ۳۰ ساعته ای را تجربه می کنند.

برای دستیابی به این بهره وری، اولویت بندی کار و مدیریت منابع  بسیار حیاتی هستند. مالیات نیز در دانمارک بالا است. شاخص آزاد بنیاد هرتیج، بار مالیاتی دانمارکی را به عنوان “سرکوبگر”  و به عنوان دوازدهمین اقتصاد آزاد در سراسر جهان رتبه بندی می کند. صرف نظر از وضعیت مالیات یا دستمزد در کشور شما، ممکن است پیشرفت کارآفرینی اخیر دانمارک الهام بخش باشد. به نظر من، مهمترین هدایت کننده انسجام دولت دانمارک، سرمایه گذاران، استارت آپ ها و شرکت های فعال در صحنه کارآفرینی دانمارک هستند.

کارن کارت
کارن کارت، کارت ویزیت الکترونیکی است. به کمک کارت ویزیت الکترونیکی می توانید هم کسب و کار خود را با فیلم و عکس معرفی کنید هم از طریق کارت ویزیت الکترونیکی شماره مخاطبین خود را جمع آوری و یک باشگاه مشتریان بسازید.کارت ویزیت الکترونیکی جایگزین مناسبی است برای کارت ویزیت های کاغذی که پس از مدت کوتاهی دور انداخته می شوند. کارن کارت یک کارت ویزیت الکترونیکی دیجیتال است که به شما قابلیت ارسال پیامک به مخاطبین را هم می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.