کارت ویزیت، اولین برداشت از برند شما خواهد بود.کارت ویزیت، یکی از متداول ترین و اصلی ترین ابزارهای تبلیغات کارت ویزیت و تبلیغات چاپی
کارت ویزیت کارت ویزیت الکترونیکی

چرا کارت ویزیت و تبلیغات چاپی دور ریخته می شوند؟

کارت ویزیت، اولین برداشت از برند شما خواهد بود.کارت ویزیت، یکی از متداول ترین و اصلی ترین ابزارهای تبلیغات و بازاریابی است که تقریبا همه نوع از کسب و کارها از آن استفاده میکنند. کارت ویزیت و تبلیغات چاپی

امروزه با تغییراتی که در سبک زندگی مردم ایجاد شده یا همان استفاده از بازاریابی آنلاین ، کارت ویزیت کاغذی تا حدودی کاربرد خود را نسبت به قبل از دست داده. اما به نظر می رسد، کارت ویزیت همچنان یکی از باید های دنیای بازاریابی و تبلیغات به حساب می آید، به شرطی که کمی هدفمندتر و با برنامه ریزی بهتر از آن استفاده کنیم.

برخی دلایل عدم استقبال از موارد چاپی و ایجاد پسماند های کاغذی به شرح زیر است:

دور انداختن اوراق تبلیغاتی تبدیل به یک عادت شده است

متاسفانه یکی از بزرگترین چالش های بزرگ تبلیغات کاغذی، این است که دور ریختن آنها تبدیل به یک امر عادی شده و به چشم بارها دیده ایم که از این دست گرفته می شوند و از آن دست دور ریخته میشوند. از این رو، شما بابت طراحی و چاپ کارت ویزیت تان پول پرداخت کرده اید و در بعضی موارد برای توزیع آن هم هزینه کرده اید، اما به محض رسیدن به دست مخاطب، دور ریخته میشوند. این را تبلیغات هدفمند نیست!

بهتر است به دنبال جایگزین مناسبی برای کارت ویزیت و تبلیغات چاپی خود باشید.

چرا کارت ویزیت را پیش خودمان نگه داریم وقتی میتوانیم اطلاعات افراد را به سادگی در موبایل خود داشته باشیم؟

یکی از مواردی که روی خیلی از چیزها تاثیر گذاشته، همین موبایل است. قابل حمل است و دست و پا گیر هم نیست. همه چیز هم میتوان در آن ریخت. از این راحت تر و کاربردی تر نمی شود!

یکی از دلایلی که مردم کارت ویزیت شما را پیش خود نگه نمی دارند، همین است که آنها شماره همه ی افرادی که به آنها نیاز دارند و یا با آنها در تعاملند را در موبایلشان دارند. این شاید خیلی خوب باشد. اما هنوز برای شما یک مشکل است. چرا که هنوز جایگزین مناسبی نیافته اید. شاید هم بهتر است که در چنین مواردی حتما به شخص بگویید که شماره اش را به شما بدهد و در تقابل شماره ی شما را هم در موبایل خود ذخیره کند. پس از این، کارت خود را که خلاصه ای از اطلاعات دیگری از جمله ایمیل و آدرس و سمت و محل کارتان در آن هست را به او بدهید. ولی حتما قبل از آن مطمئن شوید که او شماره ی شما را ذخیره کند!!!

اما آیا این موضوع همیشه امکان پذیر است؟!  ویا همیشه فرصت کافی برای انجام این پروسه خواهد بود؟

بهترین جایگزین برای کارت ویزیت و تبلیغات چاپی ، استفاده از کارت ویزیت های الکترونیکی است. چرا که همواره در دسترس هستند و علاوه بر صرفه جویی در وقت و هزینه و … به حفظ محیط زیست نیز کمک می نمایند.

www.sepantadp.com

کارن کارت
کارن کارت، کارت ویزیت الکترونیکی است. به کمک کارت ویزیت الکترونیکی می توانید هم کسب و کار خود را با فیلم و عکس معرفی کنید هم از طریق کارت ویزیت الکترونیکی شماره مخاطبین خود را جمع آوری و یک باشگاه مشتریان بسازید.کارت ویزیت الکترونیکی جایگزین مناسبی است برای کارت ویزیت های کاغذی که پس از مدت کوتاهی دور انداخته می شوند. کارن کارت یک کارت ویزیت الکترونیکی دیجیتال است که به شما قابلیت ارسال پیامک به مخاطبین را هم می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.