چرا کارت ویزیت الکترونیکی
کارت ویزیت الکترونیکی مقالات کارت ویزیت الکترونیکی

چرا کارت ویزیت الکترونیک

میخواهیم در رابطه با کارت ویزیت الکترونیک صحبت کنیم، آیا به این فکر کرده اید، اگه مشتریان شما همیشه از شما خدمات بگیرند شما به چه درآمدی خواهید رسید؟ چقدر مشتری داشتید که الان هیچ دسترسی به آنها ندارید؟ چه مشتریان با کیفیتی داشتید که دیگه الان از شما خدمات نمی گیرند؟

چرا کارت ویزیت الکترونیک ؟

دلیلش خیلی سادست، یکی اینکه شماره تلفنی از آنها نداشتید و یا اگر هم داشتید هیچ وقت نتوانستید از آن شماره ها به نحو احسنت استفاده کنید، فقط تصور کنید اگر از روزی که کــارتان را استارت زدید تا به امروز، هر مشتری که تو مغازه اتان وارد می شد، شماره تلفن همراهش رو داشتید و تو این مدت بصورت اتوماتیک با آنها در ارتباط بودید، مناسبت های خاص را تبریک و یا تسلیت می گفتید و یا تاریخ تولدشان را تبریک می گفتید، الان وضعیت کسب و کارتان به چه صورت بود؟ چند هزار شماره تلفن مشتری داشتید که می توانستید اگر خدمات جدیدی به کارتان اضافه می شد و یا آدرستان تغییر می کرد خیلی سریع به آنها اطلاع رسانی می کردید؟

 

کارت ویزیت الکترونیک راهکار جذب مشتری

اگر خوب فکر کنید متوجه خواهید شد که می توانستید کلی مشتری ثابت داشته باشید که به لحاظ عدم داشتن چنین خدمات به ظاهر ساده ولی فوق حرفه ای، نتوانستید آنها را جذب و به عنوان مشتری دائمی برای خود داشته باشید و در حال حاضر لازم نبود این همه هزینه تبلیغات سنگین پرداخت کنید تا مشتری جدید داشته باشید.

تمام برندهای معتبر و معروف دنیا با همین روش کم هزینه و ساده مشتریان خود را راضی نگه می دارند چون آنها اعتقاد دارند پیدا کردن مشتری جدید برایشان خیلی پر هزینه تر می باشد. اگه شما تشریف ببرید از فروشگاه های بزرگ خرید انجام دهید، می بینید که یک فرم به شما می دهند که شما اطلاعات شخصی خود را از قبیل شماره تلفن همراه و ثابت و تاریخ تولد رو پر می کنید. از اون روز به بعد کلیه ی مناسبت ها برایتان تبریک و تسلیت ارسال می شود مخصوصاً تاریخ تولدتان.

شاید در سال ۵۰۰۰ تومن برای این خدمات هزینه شود ولی همان پیامک های ارزان و به ظاهر ساده، ذهن و ضمیر ناخودآگاه شما رو همیشه با نام و برندشان زنده نگه می دارد.

آیا مایل هستید با یک هزینه ی بسیار کم، امکاناتی برایتان فراهم گردد تا بتوانید طی سالیان آینده، مشتریان خود را حفظ کرده تا درآمدتان چندین برابر گردد؟

بهتر است کارت ویزیت الکترونیک را بیشتر در کسب و کار خود وارد کنید.

کارن کارت
کارن کارت، کارت ویزیت الکترونیکی است. به کمک کارت ویزیت الکترونیکی می توانید هم کسب و کار خود را با فیلم و عکس معرفی کنید هم از طریق کارت ویزیت الکترونیکی شماره مخاطبین خود را جمع آوری و یک باشگاه مشتریان بسازید.کارت ویزیت الکترونیکی جایگزین مناسبی است برای کارت ویزیت های کاغذی که پس از مدت کوتاهی دور انداخته می شوند. کارن کارت یک کارت ویزیت الکترونیکی دیجیتال است که به شما قابلیت ارسال پیامک به مخاطبین را هم می دهد.

2 پاسخ به “چرا کارت ویزیت الکترونیک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.