چگونه دیگران را متقاعد کنیم تا کسب وکار مان را باور کنند؟
راههای توسعه کسب وکار مقالات کارت ویزیت الکترونیکی

چگونه دیگران کسب وکار مان را باور کنند؟

در زمان تاسیس شرکت، یکی از چالش هایی که کسب وکار ها با آن روبرو هستند، متقاعد کردن افراد دیگر در مورد کسب وکار شان است. اگر شما یک موسس محصول محور باشید، این چالش بسیار محسوس می باشد.

نقش ایده در کسب وکار

در حالیکه ایده نقش مهمی دارد، ولی به تنهایی کافی نیست. شما باید بتوانید توضیح دهید که چرا زمان بندی مهم است. از خودتان بپرسید: تفاوت دنیای کنونی کسب وکار با قبلی چیست؟ چرا ما امروز به رویکرد و اصولی جدید در کسب وکار خود نیاز داریم؟

به طور مثال، تغییر کلی در ساختار نرم افزار یعنی دسکتاپ به گوشی های موبایل، فرصتی را برای برنامه هایی مانند Spotify و Dropbox ایجاد کرد تا موسیقی و فایل به اشتراک گذاری شده را به طوری انتقال دهند که کاربران تجربه ای فوق العاده نسبت به قبل داشته باشند.

چگونه دیگران را متقاعد کنیم تا کسب وکار مان را باور کنند؟
چگونه دیگران را متقاعد کنیم تا کسب وکار مان را باور کنند؟

تغییرات در دنیا

به تغییرات مهمی فکر کنید که در دنیا رخ داده که رویکردها یا سیستم های موجود را منسوخ کرده اند. هوش مصنوعی و اتوماسیون ماهیت بازارهای بزرگ را تغییر داده اند. بررسی چنین تغییرهایی می تواند موجب کشف ایده هایی جدید در کسب وکار شود.

اگر شما یکی از معدود افراد در جهان با ایده ای خاص در کسب وکار هستید، تا به حال فکر کرده اید که چگونه به این ایده و خلاقیت دست یافتید؟ افراد زیادی ایده های فوق العاده در سر می پرورانند اما هرگز قادر نیستند آنها را عملی کنند. به ایده های خود جامه عمل بپوشانید و شرکت را خود در مسیر موفقیت قرار دهید.

باید به گونه ای متقاعد کردن دیگران را در نظر بگیرید که انگار به حل یک معما نگاه می‌کنید. شما به آهستگی اما با اطمینان خاطر، مجموعه‌ای از «سرنخ‌ها» را به فرد مورد نظرتان القا می‌کنید تا اینکه او به نتیجه‌گیری واضحی برسد که خواسته‌ی شماست. نکته‌ی این کار این است که شکیبا باشید، زیرا اگر در سرنخ دادن عجله کنید، لو می‌روید. اگر آهسته پیش بروید، ایده‌تان خود به خود و خیلی طبیعی در ذهن طرف مقابل شکل می‌گیرد.

کارن کارت
کارن کارت، کارت ویزیت الکترونیکی است. به کمک کارت ویزیت الکترونیکی می توانید هم کسب و کار خود را با فیلم و عکس معرفی کنید هم از طریق کارت ویزیت الکترونیکی شماره مخاطبین خود را جمع آوری و یک باشگاه مشتریان بسازید.کارت ویزیت الکترونیکی جایگزین مناسبی است برای کارت ویزیت های کاغذی که پس از مدت کوتاهی دور انداخته می شوند. کارن کارت یک کارت ویزیت الکترونیکی دیجیتال است که به شما قابلیت ارسال پیامک به مخاطبین را هم می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.