اعتمادسازی در هوا اتفاق نمی افتد. شما باید روی حرف خود بمانید،
اخبار بازاریابی و فروش مشتری مداری

پنج استراتژی برای اعتماد بیشتر مشتریان به نام تجاری شما

اعتمادسازی در هوا اتفاق نمی افتد. شما باید روی حرف خود بمانید، شخصیت خریدارتان را درک کنید و وعده های خود را در طول زمان تحقق بخشید.
هنگامی که اعتماد مشتریان را جلب نمایید، احتمال بیشتری دارد که از شما خریداری کنند. در نتیجه، شما اعتماد آنها را دارید، می توانید قیمت را بالاتر ببرید و ارزش عمر هر مشتری را افزایش دهید. امکان پیشرفتی فوق العاده برای ایجاد اعتماد به نام تجاری شما وجود دارد، اما به زمان و استراتژی خاصی نیاز است. در اینجا استراتژی هایی را نام می بریم:

۱) در دسترس باشید

در دسترس مشتریان خود باشید و به آنها اجازه دهید تا با شما ارتباط برقرار کنند. مشتریان اغلب سؤال دارند و اگر پاسخگویی به پرسشهای آنها وجود نداشته باشد یا به موقع پاسخ ندهید، اعتبار و اعتماد تان را از دست خواهید داد.

۲) یک محصول قابل اعتماد داشته باشید

افراد تمایل دارند که بر اساس احساسات و نه منطق خرید کنند. چالشی که کسب و کار شما با آن مواجه می باشد این است که در زمان رویارویی مشتریان با محصول، مشتریان با کیفیت محصول تحت تاثیر قرار می گیرند تا بتوانند خرید خود را توجیه کنند. چرب زبانی، غلو کردن و فروش محصولی با کیفیت پایین، مطمئنا نتیجه گیری های منفی را به دنبال خواهند داشت و منجر به عدم اعتماد و کاهش اعتبار در بازار خواهند شد.
یک روش ساده برای اطمینان از کیفیت محصول این است که آن را از طریق روندی آزمایش مورد بررسی قرار دهید. همچنین می توانید از مخاطبان خود بپرسید که نیازهای آنها با چه نوع محصول بر طرف شده و چالش های شان با کدام محصول حل بر طرف می گردد.

۳) صادق باشید

صادق بودن به معنی شناسایی و پذیرش نقاط قوت و ضعف است. اگر محصول تان کیفیت لازم را نداشته باشد، باید با اعتماد کامل اقدام نمایید تا هدایت آن را در مسیر درست انجام دهید، حتی اگر این موجب افزایش فروش رقیب شما گردد .

صداقت شما نشانه این است که به مشتریان و نیازهای آنها توجه می کنید و این کمک می کند تا آنها به نتایجی که میخواهند برسند.

۴) به مشتری خود ارزش بدهید

اولویت شما مشتری است یا درآمد؟ وقتی تنها به پول فکر کنید و به مشتریان خود توجه نداشته باشید، شاید آنها برای رفع نیازشان خرید کنند اما هرگز اعتماد طولانی مدت ایجاد نشده و برای خرید دوباره تشویق نمی شوند.

۵) ثبات داشته باشید

ثبات نام تجاری تان موجب می شود تا اهداف تان مشخص باشد و مشتریان تان برای آینده به شما اعتماد کنند. همچنین می توانید اهداف داخلی و خارجی را برای حفظ کیفیت خدمات تنظیم کنید.

مواردی برای داشتن نام تجاری با ثبات

پیام نام تجاری. پیام نام تجاری شما باید نشان دهنده اقدامات و رفتار شما باشد. اگر به درستی نشان نمی دهد که شما چه کسی هستید، یا نمیتوانید با آن ارتباط برقرار کنید ، ثبات نخواهید داشت. به طور کلی تنزل برند تان نیز به پیام شما بستگی دارد – به عبارت دیگر، چگونه خود را در بازار نشان می دهید؟ آیا می خواهید قابل اعتماد، مفید یا با برخی ویژگی های دیگر شناخته شوید؟ روی تصویری که در حال توسعه هستید متمرکز شوید.

طراحی. ایجاد تصاویر باثبات در نام تجاری، وب سایت، شبکه های اجتماعی وکارت های ویزیت، یک پیروزی آسان است که می تواند به شما در ایجاد اعتماد با مشتریان کمک کند.

ارتباط. چگونه با مخاطبان خود ارتباط برقرار می کنید؟ از طریق چه کانال ها و چه زمانی؟ دانستن چشم انداز شما، پاسخ به این پرسش ها را آسان می کند و تجربه تجاری معتبری را ارائه می دهد.

نکته آخر

اعتماد به معنای تعهد به کیفیت و برتری است. اگر شما بتوانید نتایج دلخواه را به افراد مناسب در طول مسیری طولانی ارائه دهید، آنها به محصولات و خدمات تان باور و اعتماد پیدا خواهند کرد.

 

کارن کارت
کارن کارت، کارت ویزیت الکترونیکی است. به کمک کارت ویزیت الکترونیکی می توانید هم کسب و کار خود را با فیلم و عکس معرفی کنید هم از طریق کارت ویزیت الکترونیکی شماره مخاطبین خود را جمع آوری و یک باشگاه مشتریان بسازید.کارت ویزیت الکترونیکی جایگزین مناسبی است برای کارت ویزیت های کاغذی که پس از مدت کوتاهی دور انداخته می شوند. کارن کارت یک کارت ویزیت الکترونیکی دیجیتال است که به شما قابلیت ارسال پیامک به مخاطبین را هم می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.