در مطلب قبل در مورد ایمیل مارکتینگ و مزایای آن صحبت کردیم. در این بخش نیز نکاتی از Email Marketing  را عنوان خواهیم نمود.مزیت بزرگ ایمیل نسبت به
بازاریابی و فروش توسعه مهارتهای فردی راههای توسعه کسب وکار

Email Marketing چیست؟ (قسمت دوم)

در مطلب قبل در مورد ایمیل مارکتینگ و مزایای آن صحبت کردیم. در این بخش نیز نکاتی از Email Marketing  را عنوان خواهیم نمود.

مزیت بزرگ ایمیل نسبت به رسانه های اجتماعی این است که یک ایمیل تا زمانی که خوانده شود (یا حذف شود) در صندوق ورودی خواهد ماند.

در حالت ایده آل، بازاریابی ایمیلی باید با رسانه های اجتماعی دست به دست هم بدهد. افزودن دکمه های رسانه ای “لایک” یا “اشتراک” به ایمیل های بازاریابی شما راه دیگری را برای ارتباط با مشتریان با نام تجاری شما فراهم می کند. قطعه ای از بررسی های مثبت، از طرفداران رسانه های اجتماعی می تواند در ایمیل ها گنجانده شود ، و برعکس ، از ارسال های رسانه های اجتماعی می توان برای تشویق هواداران برای عضویت در خبرنامه های ایمیل شما استفاده کرد.

اگر این کار را به درستی انجام دهید ، بازاریابی از طریق ایمیل می تواند درآمد شما را به میزان قابل توجهی افزایش دهد. این یک روش عالی برای بازدید افراد و / یا مرور مجدد وب سایت یا وبلاگ شما است ، و ترافیک بیشتر معمولاً برابر با درآمد بیشتر است.

در مطلب قبل در مورد ایمیل مارکتینگ و مزایای آن صحبت کردیم. در این بخش نیز نکاتی از Email Marketing  را عنوان خواهیم نمود.مزیت بزرگ ایمیل نسبت به

نکاتی از Email Marketing

لیست خود را بسازید. خرید لیست های ایمیل ،یعنی اتلاف وقت.و تمام کاری که می توانید با ارسال ایمیل غیرمجاز انجام دهید، خاموش کردن بیشتر افرادی است که امیدوارید به مشتری تبدیل شوند. یا بهتر است بگوییم با این کار خطر برچسب زدن هرزنامه را مرتفع خواهید نمود.

به قوانین قانون CAM-SPAM پایبند باشید. این قوانین شامل داشتن یک خط موضوعی غیر فریبنده ، روشی برای اشتراک و نام و آدرس شما در انتهای ایمیل ها می باشد.

همیشه فقط برای خرید،  تبلیغات ارسال نکنید. با به اشتراک گذاشتن تخصص خود و یا دیگران ، از ایمیل های خود برای ایجاد ارتباط با مشتریان استفاده کنید، راهنمایی ها و بینش هایی را برای ارزش گذاری به آنها ارائه دهید. اطلاعاتی را به اشتراک بگذارید که به آنها اجازه می دهد در صورت جالب بودن مطالب، اطلاعات بیشتری درباره شما و یا شرکت خود داشته باشند.

با افراد موجود در لیست خود خوب رفتار کنید. به یاد داشته باشید افرادی که برای برقراری ارتباط با آنها از ایمیل استفاده می کنید ،به شما اعتماد کرده اند. آنها سزاوار احترام شما هستند دقیقاً همانطور که شما شایسته هستید که آنها را از مشتری به طرفدار و حتی تبلیغ کننده ای برای نام تجاری خود تبدیل کنید. پس در ارسال ایمیل ها دقت کنید تا آنها را درگیر اشخاص دیگری ننمایید!!!

 

www.karenkart.com

کارن کارت
کارن کارت، کارت ویزیت الکترونیکی است. به کمک کارت ویزیت الکترونیکی می توانید هم کسب و کار خود را با فیلم و عکس معرفی کنید هم از طریق کارت ویزیت الکترونیکی شماره مخاطبین خود را جمع آوری و یک باشگاه مشتریان بسازید.کارت ویزیت الکترونیکی جایگزین مناسبی است برای کارت ویزیت های کاغذی که پس از مدت کوتاهی دور انداخته می شوند. کارن کارت یک کارت ویزیت الکترونیکی دیجیتال است که به شما قابلیت ارسال پیامک به مخاطبین را هم می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.