می بایست روش هایی را امتحان کنیم که بتوانیم اطلاعات را به روشی مؤثرتر به گیرنده مورد نظر منتقل نماییم. در این مطلب جایگزین های کارت ویزیت کاغذی ...
راههای توسعه کسب وکار کارت ویزیت کارت ویزیت الکترونیکی

جایگزین های کارت ویزیت کاغذی

در دنیای امروزی که می توانیم در دستگاه های هوشمند خود طی چند ثانیه به هر  اطلاعاتی دست یابیم،چرا هنوز هم باید کارت های ویزیت کاغذی را رد و بدل نماییم؟ ما می بایست روش هایی را امتحان کنیم که بتوانیم اطلاعات را به روشی مؤثرتر به گیرنده مورد نظر منتقل نماییم. در این مطلب برخی از جایگزین های کارت ویزیت کاغذی را معرفی نموده ایم.

کارت (iOS) – وب سایت

کارت، یک برنامه کارت ویزیت الکترونیکی برای آیفون است. شما به سادگی اطلاعات مخاطب خود را وارد می کنید و این برنامه ایمیل کردن آن اطلاعات را به گیرنده آسان می نماید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که برنامه را نصب و  راه اندازی کنید ، آدرس ایمیل مخاطبین خود را در آن وارد نمایید، سپس برچسب ها را اضافه کنید تا به شما در سازماندهی مخاطبین تان کمک نماید. این برنامه همچنین آدرس های ایمیل جدیدی را که در این مرحله جمع آوری کرده اید ، با مخاطبین گوگل و جی میل تان همگام سازی می کند.

(Evernote Hello (iOS ، Android ، Windows Phone ، Blackberry – وب سایت

 Evernote Hello به حساب کاربری Evernote شما متصل می شود . Evernote جمع آوری هر نوع اطلاعات و سازماندهی آن را در نوت بوک ها آسان می کند. به این برنامه به عنوان یک دفترچه یادداشت کاغذی نگاه کنید که  مناسب برای ثبت و سازماندهی  هر گونه اطلاعات بوده و  به جای کاغذ  همه چیز در تلفن ، رایانه و وب سایت برای دسترسی آسان فراهم است. Evernote Hello به شما امکان می دهد جزئیات تماس را جمع آوری و به اشتراک بگذارید.

اگر شخص دیگر دارای برنامه Evernote Hello باشد، می توانید به سادگی با استفاده از این فناوری جزئیات تماس را با یکدیگر  رد و بدل کنید. همچنین می توانید مشخصات مخاطب را به صورت دستی وارد نماید. همچنین امکان استفاده از دوربین جلوی گوشی وجود دارد . اگر مخاطبین تان کارت ویزیت کاغذی به شما دادند ، می توانید آن را اسکن کرده و کارت را به آنها برگردانید. برای آنها توضیح دهید که چقدر طرفدار محیط زیست هستید و با این کار به محیط زیست کمک خواهید کرد.

Android,iOS)، Bump)- وب سایت

Bump شیوه اشتراک گذاری مخاطبین را تغییر داده است. شما برنامه را به طور رایگان دانلود و نصب کرده و پروفایل شخصی خود را در برنامه ایجاد می کنید و سپس اطلاعات را با مخاطبین رد و بدل می نمایید. کاربر دیگر نیز باید یک حساب کاربری Bump داشته باشد و برنامه را  نیز باز کند. برنامه از موقعیت مخاطب تان توسط GPS استفاده می کند و تلفن شما را با مخاطبین به اشتراک گذاشته شده متصل می کند. Bump همچنین به شما امکان می دهد عکس ، فیلم ، اسناد را به سایر برنامه ها و مخاطبین دارای Bump ارسال کنید. به عنوان آخرین راه حل ، همیشه می توانید کارت ویزیت الکترونیکی را در صورت عدم نصب Bump روی تلفن مخاطبین  احتمالی خود برای آنها  ارسال کنید.

اگر باید کارت ویزیت کاغذی را بپذیرید می توانید با استفاده از Evernote یا Cardmunch آن را با تلفن خود اسکن کنید تا داده های کارت ها را با استفاده از فناوری تشخیص متن OCR در تلفن خود وارد نموده  و سپس کارت ویزیت کاغذی را مچاله کنید و دور بیاندازید. سرویس هایی نیز وجود دارند که کارت ویزیت را برای شما اسکن و رونویسی می کنند. در حال حاضر Shoeboxed.com برای اسکن و بایگانی کلیه کارتهای ویزیت و رسیدهای هزینه تجاری قابل استفاده می باشد.

کارت ویزیت الکترونیکی- وب سایت

یکی از جایگزین های کارت ویزیت کاغذی ،استفاده از کارت های ویزیت الکترونیکی همانند کارن کارت، بدون نیاز به اپلیکیشن و تنها از راه پیامک، لینک کارت ویزیت الکترونیکی شما برای مخاطب ارسال شده و می توانید از طریق آن تمامی اطلاعات خود اعم از اسم، شماره تماس، لینک آدرس، نمونه کار به صورت عکس و ویدئو، لینک شبکه های اجتماعی و…  را با مشتریان خود به اشتراک بگذارید. به این ترتیب علاوه بر اینکه اطلاعات شما همیشه در تلفن همراه مشتریانتان باقی خواهد ماند، شما نیز بانک اطلاعاتی از شماره تماس های مشتریان خود خواهید داشت و ارتباطی دو سویه را تجربه خواهید نمود.

www.sepantadp.com

کارن کارت
کارن کارت، کارت ویزیت الکترونیکی است. به کمک کارت ویزیت الکترونیکی می توانید هم کسب و کار خود را با فیلم و عکس معرفی کنید هم از طریق کارت ویزیت الکترونیکی شماره مخاطبین خود را جمع آوری و یک باشگاه مشتریان بسازید.کارت ویزیت الکترونیکی جایگزین مناسبی است برای کارت ویزیت های کاغذی که پس از مدت کوتاهی دور انداخته می شوند. کارن کارت یک کارت ویزیت الکترونیکی دیجیتال است که به شما قابلیت ارسال پیامک به مخاطبین را هم می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.