چگونه می توانید اطمینان حاصل نمایید که کارت ویزیت کاغذی در بین هزاران دیگر در کشوی میز کسی گم نمی شود یا بدتر از آن در سطل آشغال زیر میز افراد قرار نمی گیرد
کارت ویزیت

آیا کارت ویزیت کاغذی در عصر گزینه های الکترونیکی  هنوز جایگاهی دارد؟

تبادل کارت ویزیت کاغذی برای برقراری تماس با مشاغل جدید، این روزها هنوز هم بسیار متداول است. اما چگونه می توانید کارت ویزیت خود را از دیگران متمایز کنید و یا حتی اطمینان حاصل نمایید که در بین هزاران کارت ویزیت در کشوی میز کسی گم نمی شود یا بدتر از آن در سطل آشغال زیر میز افراد قرار نمی گیرد؟ بنابراین چگونه می توانید با یک “کارت  ویزیت کوچک” جلوه ای ماندگار از خود به جای بگذارید؟ باید بررسی کنیم که چه چیزی باعث شده تا افرادی در جستجوی جایگزین کارت ویزیت معمولی باشند.

کارت ویزیت برخی شرکت ها از لحاظ تعدادی فراوان بوده و قیمتهای نسبتاً پایینی دارند اما ماندگاری چطور؟ این مورد است که ایجاد تمایز کرده و بدین ترتیب متخصصان در این صنعت انواع مختلفی از کارت های ویزیت با روکش کاغذی و  (UV) ، فلزی و  یا لمینیت ارائه می دهند که کارت های مناسب و معقولی با قیمت های پایین هستند.

به همین ترتیب ، بسته به مقدار خرید،  رنگ های کروماتیک و کیفیت نهایی ، قیمت هر کارت متفاوت است. طبق نظرسنجی گروه CEWE ، بیش از ۹۶٪ از پاسخ دهندگان صرف نظر از اطلاعات موجود در کارت یا اینکه شخص ارائه دهنده کارت دارای وب سایت باشد یا خیر، استفاده از کارت ویزیت را منطقی می دانند ، بنابراین لازم نیست درباره مزایا یا اهمیت کارت ویزیت سؤال کنیم.

اما در مورد تأثیر آن بر افرادی که غالباً محصولات روکش دار یا لمینت در دست دارند، قضیه چگونه است ؟

کارت ویزیت روکشدار براق خیلی جذاب و استاندارد نیست! ارائه دهندگان چاپ مدرن، که به دنبال جلب مشتری های تجاری و مصرف کنندگان بوده و در عین حال رقابتی هستند، نسبت به آنچه ارائه می دهند، باید خلاق تر عمل نمایند. این یک واقعیت است که، در مورد محصولات چاپی مدرن، جزئیات حیرت انگیز نقش اساسی دارند – ترکیبی از تجربیات بصری و لمسی این تصور را تقویت می کند.

چگونه می توانید اطمینان حاصل نمایید که کارت ویزیت کاغذی در بین هزاران دیگر در کشوی میز کسی گم نمی شود یا بدتر از آن در سطل آشغال زیر میز افراد قرار نمی گیرد

در گذشته ، تولید کارت ویزیت برای شرکت های کوچکتر چاپ نیز تجارتی سودآور بود. امروزه بسیاری از مصرف کنندگان به کالاهای تولیدی انبوه شرکت های معروف متوسل می شوند و  قیمت های مورد انتظار  و استانداردهای کیفیت آنها اغلب با ابزار سفارش آنلاین برآورده خواهد شد. اما در حال حاضر مشتریان به دنبال چیزی خاص اما نه خارج از عرف هستند. چیزی که قطعاً در حافظه خواهد ماند و باعث می شود افراد، مخاطبانی  پیگیر داشته باشند.

احیای مجدد کارت ویزیت اما این بار در شکلی جدید

 ارائه دهندگان کارت ویزیت letterpress قادر به استفاده از تکنیک های مختلف در کارت ویزیتی کوچک هستند. آنها دارای کارت های تک رنگ یا کارت هایی با لبه های رنگی می باشند. با فرض مقدار خرید خاص (معمولاً ۱۰۰عدد) ، هر کدام از محصولات تولید کنندگان کارتهای ویزیت با چاپ های خاص بین ۱ تا ۳ یوروقیمت دارند. تضمین می شود که این دست کارت ویزیت ها منحصر به فرد بوده و همچنین تأثیر بصری داشته باشد.

امروزه با استفاده از کارت ویزیت های الکترونیکی نیز میتوان خود را از سایر رقبا متمایز نمود. قطعا ارائه کارت ویزیت آن هم تنها با ارسال یک کلیدواژه به سرشماره ای معین، علاوه بر مدرن نشان دادن شما، باعث ماندگاری و ایجاد وجه تمایز کسب و کارتان نسبت به رقبا، خواهد شد.

www.sepantadp.com

کارن کارت
کارن کارت، کارت ویزیت الکترونیکی است. به کمک کارت ویزیت الکترونیکی می توانید هم کسب و کار خود را با فیلم و عکس معرفی کنید هم از طریق کارت ویزیت الکترونیکی شماره مخاطبین خود را جمع آوری و یک باشگاه مشتریان بسازید.کارت ویزیت الکترونیکی جایگزین مناسبی است برای کارت ویزیت های کاغذی که پس از مدت کوتاهی دور انداخته می شوند. کارن کارت یک کارت ویزیت الکترونیکی دیجیتال است که به شما قابلیت ارسال پیامک به مخاطبین را هم می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.