تاریخچه کارت ویزیت از چندین  مرحله مختلف تشکیل شده و در نهایت به قالب امروز تبدیل گردیده است:کارت های ملاقات،کارت های بازرگانی،کارت های ویزیت
عمومی کارت ویزیت

تاریخچه کارت های ویزیت

کارت های ویزیت بخش مهمی از کسب و کارهای امروز هستند. آنها، اطلاعات ضروری را ارائه می دهند و برای مشتریان اطمینان حاصل می کنند که هرگز شما را از دست نمی دهند. امروزه کسب و کار الکترونیکی شده، بنابراین کارت ویزیت الکترونیکی هم  به زودی به طور کامل جایگزین کارت های کاغذی می شود. تاریخچه کارت ویزیت از چندین  مرحله مختلف تشکیل شده و در نهایت به قالب امروز تبدیل گردیده است.

تاریخچه کارت های ویزیت _ کارت های ملاقات

اولین نمونه از کارت های ویزیت در واقع “کارت های ملاقات” بود، که برای اولین بار در قرن ۱۵ در چین استفاده شدند. این کارت ها کوچک، اما بسیار عالی و مهم بودند. اگر شخصی می خواست با شخص دیگری ملاقات کند، کارت ملاقات را به عنوان یک درخواست برای دیدار می فرستاد.

 

با سلطنت لویی چهاردهم،  پادشاه فرانسوی (سالهای ۱۶۴۳ تا ۱۷۱۵)، کارت های ملاقات تبدیل به یک عنصر اصلی زندگی با قوانین پیچیده برای استفاده از آنها شده بود. در قرن نوزدهم برای زندگی هر خانم یا آقا در طبقه بالا یا متوسط جامعه، داشتن کارت ملاقات ضرورت داشت.  بنابراین داد و ستد این کارت ها، نشان دهنده ی تعهدات اجتماعی بود.

تاریخچه کارت های ویزیت _ کارت های بازرگانی

در ابتدای قرن هفدهم، کارت های بازرگانی، در زمانیکه سیستم شماره گذاری رسمی برای خیابانها وجود نداشت، در لندن محبوب شدند. کارت های بازرگانی به عنوان یک فرم تبلیغاتی برای کسب و کار ها و همچنین شامل نقشه مسیر برای رسیدن به محل بودند. اولین کارت های  بازرگانی بر روی چوب یا کاغذ چاپ می شدند. تا قرن نوزدهم، کارت های  بازرگانی همچنان تک رنگ و فونتی مشابه داشتند.

تاریخچه کارت های ویزیت _ کارت های ویزیت

کارت های ملاقات از  فرانسه به آمریکا و اروپا هم  رسیدند. اثرات انقلاب صنعتی باعث کاهش استفاده از آنها تنها به طور رسمی  در جهان شد. طبقه بالا نسبت به استفاده از آنها در موارد غیر رسمی ناراحت بودند ؛ با این حال آنها در ایالات متحده آمریکا هم به طور  گسترده استفاده می شدند. در آن زمان، کارت های ویزیت ، در میان مردان و زنان، از همه  طبقات اجتماعی برای رواج  کسب و کار از محبویت خاصی برخوردار بودند. به نظر می رسد کارت های ویزیت به هنگام برقراری تماس اجتماعی هم کاربرد داشتند.

تاریخچه کارت های ویزیت _ کارت های مدرن

انتظار می رود که این کارت های مدرن تجاری، نام و نام خانوادگی دارنده کارت، عنوان او ، شرکتی که وابسته به آن بوده و اطلاعات تماس مربوطه را منتقل کند. امروزه، افراد دارای کارت های ویزیت شخصی و همچنین کارت های ویزیت کسب و کار هستند. کارت های شخصی با آدرس های خانه و شماره تلفن چاپ می شوند و هیچ ارتباطی با کارفرمای  آنها ندارند. بسته به ارتباطی که فرد می خواهد با مشتری داشته باشد، ممکن است شماره تلفن های خصوصی، آدرس های وب منحصر به فرد یا آدرس های عمومی و عناوین شغلی را در کارت های ویزیت تغییر دهد.

تاریخچه کارت ویزیت از چندین  مرحله مختلف تشکیل شده و در نهایت به قالب امروز تبدیل گردیده است:کارت های ملاقات،کارت های بازرگانی،کارت های ویزیت

 

در حالی که اکثر افراد ممکن است تصور کنند کارت های ویزیت قدیمی هستند یا دیگر اهداف آنها را برآورده  نمی کنند، آنها همچنان یکی از ارزان ترین راه ها  برای فروش بیشتر  یک کسب و کار هستند، به شرط آنکه تکنولوژی روز فراموش نشود!!!

کارن کارت
کارن کارت، کارت ویزیت الکترونیکی است. به کمک کارت ویزیت الکترونیکی می توانید هم کسب و کار خود را با فیلم و عکس معرفی کنید هم از طریق کارت ویزیت الکترونیکی شماره مخاطبین خود را جمع آوری و یک باشگاه مشتریان بسازید.کارت ویزیت الکترونیکی جایگزین مناسبی است برای کارت ویزیت های کاغذی که پس از مدت کوتاهی دور انداخته می شوند. کارن کارت یک کارت ویزیت الکترونیکی دیجیتال است که به شما قابلیت ارسال پیامک به مخاطبین را هم می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.