PR الکترونیکی را می توان با بررسی بازدید PR در گوگل آنالیتیک و اندازه گیری میزان ترافیک ارجاع از بازدیدهای روابط عمومی الکترونیکی حاصله، اندازه گیری کرد.
بازاریابی و فروش راههای توسعه کسب وکار

روابط عمومی الکترونیکی چیست؟

روابط عمومی الکترونیکی، تاکتیک مورد استفاده برندهای تجاری برای افزایش حضور آنلاین خود از طریق ایجاد روابط با نویسندگان کلیدی مطالب و روزنامه نگاران آنلاین برای به دست آوردن بازدید مطبوعات، یا استناد ها و لینک دهنده ها با کیفیت بالا می باشد . روابط عمومی الکترونیکی هنگامی که به درستی انجام می شود، میزان دسترسی نام تجاری را افزایش داده و به نوبه خود تاثیر قابل توجهی بر موتور جستجوگر از طریق سئو و هدایت افزایش ترافیک دارند. روابط عمومی الکترونیکی اعتماد و اعتبار، نرخ تبدیل و بازگشت سرمایه گذاری و ارزش برند را افزایش می دهد.

چگونه می توان موفقیت روابط عمومی الکترونیکی را سنجید؟

PR الکترونیکی را می توان با بررسی بازدید PR در گوگل آنالیتیک و اندازه گیری میزان ترافیک ارجاع از بازدیدهای روابط عمومی الکترونیکی حاصله، اندازه گیری کرد. تجزیه و تحلیل و ردیابی صفحات فرود سایت از طریق کلمات کلیدی هدفمند، همچنین در تعیین موفقیت استراتژی روابط عمومی الکترونیکی با نام تجاری کمک می کند.
نمایش نتایج PR خود را در آنالیتیک به منظور اندازه گیری سنسورهای ترافیکی ارجاع شده توسط آمار بازدید PR ببینید. همچنین توجه داشته باشید که افزایش ترافیک جستجوی با افزودن کلمات کلیدی در PR شما، احتمالا ترافیک و تبدیل بیشتری را فراهم خواهد کرد.

از URL Builder Google برای پیوند لینک های تبلیغاتی PR خود استفاده کنید. این به شما امکان می دهد تا میزان بازدهی، داده های تبدیل و تمام داده ها و معیارهای استاندارد گوگل آنالیتیک را دریافت کنید.
از Open Site Explorer یا ابزارهای مشابه (Majestic SEO) برای نظارت بر پروفایل بک لینک خود در وب سایت تان استفاده نمایید . PR باید در سایت شما به کسب لینک های اضافی منجر می شود.
از SharedCount برای ردیابی URL ، لایک ها، توییت و بازدید های خود برای سنجش موفقیت بازدید و محتوای خود در رسانه های اجتماعی استفاده نمایید.

چه چیزی موجب بازدید خوب PR می گردد؟

بازدید خوب PR در سایت هایی حاصل می گردد که دارای مجوز دامنه بالا و شامل یک لینک طبیعی به سایت برند با متن مربوط به نام تجاری است. کلید موفقیت یک روابط عمومی الکترونیکی این است که اطمینان حاصل کنید، خواننده از چیزی دیدن می کند که انتظار دارد. نحوه انتقال محتوای خود به روزنامه نگاران آنلاین، کلید دریافت پیام شما به نحوی است که شما قصد دریافت آن را دارید.

 

PR الکترونیکی را می توان با بررسی بازدید PR در گوگل آنالیتیک و اندازه گیری میزان ترافیک ارجاع از بازدیدهای روابط عمومی الکترونیکی حاصله، اندازه گیری کرد.

تفاوت بین PR الکترونیکی و PR سنتی چیست؟

روابط عمومی سنتی از خوانندگان و بازدیدکنندگان به منظور تعیین افرادی استفاده می کنند که در هنگام فروش محتوا به رسانه ها و ناشران مراجعه می نمایند. حتی روابط عمومی سنتی که ادعا می کنند ” الکترونیکی ” هستند، هنوز این روش را به کار می برند.

PR به طور خاص بر تعداد پیروان سایت های رسانه های اجتماعی و خوانندگان تا قبل از نزدیک شدن به آنها تمرکز نمی کند. همچنین بر ارزیابی مجوز دامنه و فرصت های پرداخت نشده برای استناد لینک تمرکز دارد. موفقیت PR الکترونیکی، در نتیجه، قابل اندازه گیری تر از PR سنتی است.

چگونه روابط عمومی الکترونیکی با استراتژی بازاریابی من سازگار است؟

روابط عمومی الکترونیکی باید با استراتژی های بازاریابی دیجیتالی و سئو به دنبال حداکثر اثر باشند. با این حال، PR الکترونیکی می تواند صفحات فرود ضعیف را تقویت کند و ترافیک سایت را افزایش دهد، حتی اگر به طور مستقیم از هدف کلی بازاریابی شما پیروی نمی کند. هنگامی که با PR الکترونیکی با سئو همراه است، می تواند از مزایای روندهای جستجوی واژه ها کلیدی بهره مند شده و پوشش آنچه که افراد در حال جستجو در اینترنت هستند را به حداکثر برسانند.

کارن کارت
کارن کارت، کارت ویزیت الکترونیکی است. به کمک کارت ویزیت الکترونیکی می توانید هم کسب و کار خود را با فیلم و عکس معرفی کنید هم از طریق کارت ویزیت الکترونیکی شماره مخاطبین خود را جمع آوری و یک باشگاه مشتریان بسازید.کارت ویزیت الکترونیکی جایگزین مناسبی است برای کارت ویزیت های کاغذی که پس از مدت کوتاهی دور انداخته می شوند. کارن کارت یک کارت ویزیت الکترونیکی دیجیتال است که به شما قابلیت ارسال پیامک به مخاطبین را هم می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.