L-Card
مقالات کارت ویزیت الکترونیکی

L-Card، کارت ویزیت الکترونیکی جدید

ایمیل روزی باعث تغییر شیوه کسب و کار ما شد و در حال حاضر L-Card دنیای کارت های ویزیت را برای همیشه دگرگون خواهد کرد. L-Card کارت ویزیت الکترونیکی بوده و جایگزینی عالی برای کارت های ویزیت کاغذی می باشد که شما در حال استفاده از آنها هستید.

هرگز از اهمیت کارت های ویزیت غافل نشوید. از این پس دیگر کارت های ویزیت زیادی بر روی میز یا کیف پول خود ندارید.

شما قادر خواهید بود که L-Card ها را به اشتراک بگذارید، آنها را از دیگران دریافت کرده و ذخیره کنید یا حتی یک قدم به جلو بروید و آنها را طبق نیازهای خود طبقه بندی نمایید. دیگر هیچ وقت کارت های ویزیت الکترونیکی را درست زمانی که به آنها نیاز دارید را فراموش نخواهید کرد.

امضای L-Card، یک ویژگی ثبت اختراع برنامه تلفن همراه L-Card بوده و به طور کامل تجربه تبادل کارت ویزیت شما را متحول می کند.

آیا می خواهید کارت های ویزیت خود را در کنفرانس ها و نمایشگاه های تجاری به اشتراک بگذارید؟ بدون هیچ مشکلی، ویژگی L-Card در تبلت به شما امکان می دهد کارت های انتخابی خود را برای شرکت کنندگان اسکن و در لیستی جمع آوری کنید. دیگر نیازی به حمل کارت های ویزیت کاغذی ندارید.

L-Card به شما اجازه می دهد تا عنوان تبلیغاتی را به لیست فهرست کارت های روی تبلت اضافه کنید و به طور موثر رویدادی که میزبان آن هستید یا شرکت می کنید را تبلیغ نمایید.

L-Card نیاز به تخصص خاصی ندارد. طراحی فوق العاده ساده این نرم افزار به راحتی توسط همه مدیریت می شود.

کارن کارت
کارن کارت، کارت ویزیت الکترونیکی است. به کمک کارت ویزیت الکترونیکی می توانید هم کسب و کار خود را با فیلم و عکس معرفی کنید هم از طریق کارت ویزیت الکترونیکی شماره مخاطبین خود را جمع آوری و یک باشگاه مشتریان بسازید.کارت ویزیت الکترونیکی جایگزین مناسبی است برای کارت ویزیت های کاغذی که پس از مدت کوتاهی دور انداخته می شوند. کارن کارت یک کارت ویزیت الکترونیکی دیجیتال است که به شما قابلیت ارسال پیامک به مخاطبین را هم می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.