فروش بیشتر با لایک بیشتر
بازاریابی و فروش مهارتهای کارآفرینی

فروش بیشتر با لایک بیشتر

اینترنت موجب تحولی بزرگ در خرده فروشی شده است. با افزایش رسانه های اجتماعی،  همه می خواهند بیشتر از دیگران دیده شوند. این یعنی خرده فروشان باید توجه مخاطبان خود را جلب کنند و فرصتی را برای ارتباط با یک مشتری و صحبت با آنها به صورت جداگانه فراهم نمایند. اینترنت موجب ایجاد تحول ” فروش بیشتر با لایک بیشتر ” شده است.

رونق خرده فروشی در شبکه های اجتماعی فراگیر شده و تقریبا همه برندها در فیس بوک، توییتر و یا اینستاگرام هستند.

آماج لایک ها

لایک نتیجه “دوست داشتن” و “باز نشر” است. خوشبختانه، این ها چیزهایی هستند که می توانید برای فروش بهتر استفاده کنید. آنچه که فروشندگان نیاز دارند، راهی برای تبدیل همه انرژی اجتماعی به چیزی است که باعث فروش شود.

شکی نیست که رسانه های اجتماعی محیط مناسب برای برندها و ارتباط آنها با مخاطبان خود هستند. افراد نیاز اساسی به برقراری ارتباط با دیگر اشخاصی را دارند که دارای منافع مشابه هستند.

نتایج مطالعات

مطالعه Walter Thompson Intelligence، نشان میدهد که بیش از ۴۰ درصد مردان و بیش از ۳۳ درصد از زنان اگر دوست شان در رسانه های اجتماعی کالایی را توصیه کنند، حتما خریداری خواهند کرد.

علاوه بر این، یک مطالعه اخیر توسط مدرسه کسب و کار کلمبیا خاطر نشان کرده که رسانه های چند زبانه برای آگاهی از برند و جستجوگرها مناسب هستند. همانطور که میدانید تعداد کاربران غیر انگلیسی زبان اینترنت افزایش یافته، بنابراین، اگر شرکت ها تبلیغات خود را به زبان های غیر از زبان مادری خود به بازار عرضه نکنند، می توانند فرصت های جهانی را از دست بدهند.

فروش بیشتر با لایک بیشتر
فروش بیشتر با لایک بیشتر

نفوذگران مشهور در رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک یا توییتر فعالیت میکنند. یک مطالعه توسط Morar Research برای Rakuten Marketing در سال گذشته دریافت که هر برندی نیاز به یک میلیون طرفدار دارد تا به عنوان یک فرد مشهور در نظر گرفته شود.

رسانه های اجتماعی در خرده فروشی

هنگامی که شما به این رقم طرفدار می رسید، می توانید مشهور شوید. به همین دلیل است که نفوذگران مشهور فیس بوک می توانند برای پست های که محصول خاصی را به آن اضافه می کنند تا ۷۵۰۰۰ پوند درآمد کسب نمایند. برای فروشندگان مد، این رقم می تواند به بیش از ۱۶۰۰۰۰ پوند افزایش یابد و باز هم شما فکر می کنید رسانه های اجتماعی در خرده فروشی بالا نقسی ندارد؟

اگر تنها چند هزار طرفدار دارید چه باید انجام دهید؟ نترسید یک کار حرفه ای برای شما وجود دارد که می توانید به عنوان یک تاثیرگذاری کوچک عمل کند. شما می توانید مبلغ ۱۵۰۰ پوند برای یک پست در فیس بوک یا ۳۰۰۰ پوند برای بازتوییت مثبت در YouTube دریافت کنید.

تأثیرگذارها اغلب از یوتیوب و سایر ویژگی های ویدئویی سیستم عامل ها برای ارتباط با  طرفداران خود استفاده می کنند.

همانطور که بحث کردیم، رسانه های اجتماعی به طور فزاینده ای بین المللی هستند، بنابراین تاثیر گذاران نیز می توانند راه خوبی برای افزایش آگاهی و نشان دادن نام تجاری در زبان ها و مناطق جدید ارائه دهند.

کارن کارت
کارن کارت، کارت ویزیت الکترونیکی است. به کمک کارت ویزیت الکترونیکی می توانید هم کسب و کار خود را با فیلم و عکس معرفی کنید هم از طریق کارت ویزیت الکترونیکی شماره مخاطبین خود را جمع آوری و یک باشگاه مشتریان بسازید.کارت ویزیت الکترونیکی جایگزین مناسبی است برای کارت ویزیت های کاغذی که پس از مدت کوتاهی دور انداخته می شوند. کارن کارت یک کارت ویزیت الکترونیکی دیجیتال است که به شما قابلیت ارسال پیامک به مخاطبین را هم می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.