در این مطلب قصد داریم به بررسی تعدادی از رایج ترین روش های دیجیتال مارکتینگ و شبکه های مرتبط با هر یک بپردازیم. ابزار های دیجیتال
بازاریابی و فروش برند سازی دیجیتال مارکتینگ راههای توسعه کسب وکار

روش های دیجیتال مارکتینگ (Digital Marketing)

در این مطلب قصد داریم به بررسی تعدادی از رایج ترین روش های دیجیتال مارکتینگ و شبکه های مرتبط با هر یک بپردازیم.

روش های دیجیتال مارکتینگ – بهینه سازی موتور جستجو (SEO)

این فرایند، جهت بهینه سازی وب سایت برای گرفتن “رتبه” بالاتر در صفحات نتایج موتور جستجو و در نتیجه افزایش رنکینگ وب سایت است.

برای ایجاد ترافیک مناسب وب سایت، چندین روش SEO وجود دارد:

SEO در صفحه

این نوع SEO هنگام جستجوی وب سایت روی کلیه مطالبی که “در صفحه” وجود دارد متمرکز می شود. با تحقیق در مورد کلمات کلیدی برای حجم جستجو و هدف (یا معنی آن) ، می توانید به سؤالات خوانندگان پاسخ دهید و در صفحات نتایج موتور جستجو (SERPs) به رتبه ی بالاتری دست پیدا کنید.

SEO خارج از صفحه

 این نوع SEO هنگام جستجو برای بهینه سازی وب سایت شما روی کلیه فعالیت هایی که “خارج از صفحه” انجام می شود متمرکز می گردد. ممکن است بپرسید “چه فعالیتی در خارج از وب سایت شخصی من می تواند بر رتبه من تأثیر بگذارد؟” پاسخ لینک های ورودی است ، که همچنین به عنوان بک لینک شناخته می شود.

تعداد ناشرانی که به شما پیوند دارند و رنکینگ نسبی آن ناشران، بر اینکه رتبه بندی شما برای کلمات کلیدی مورد نظرتان تا چه حد بالا باشد تأثیر می گذارد. با برقراری ارتباط با ناشران دیگر ، نوشتن پست های مهمان در این وب سایت ها (و پیوند دادن به وب سایت خود) و جلب توجه خارجی ، می توانید از بک لینک های مورد نیاز برای جابجایی وب سایت خود بر روی تمام SERP های مناسب استفاده کنید.

SEO فنی

این نوع SEO بر روی پس زمینه وب سایت شما و نحوه کدگذاری صفحات شما متمرکز شده است. فشرده سازی تصویر ، داده های ساخت یافته و بهینه سازی پرونده های CSS ، همه مواردی از SEO فنی هستند که می توانند سرعت بارگذاری وب سایت شما را افزایش دهند.

دیجیتال مارکتینگ چیست؟

روش های دیجیتال مارکتینگ – بازاریابی محتوا

روش دیگری از دیجیتال مارکتینگ (Digital Marketing) بازاریابی محتوا است که به معنای ایجاد و ارتقاء محتوا به منظور ایجاد آگاهی از برند، رشد ترافیک، و هدایت مشتریان می باشد. کانال هایی که می توانند در استراتژی بازاریابی محتوای شما ایفای نقش کنند عبارتند از:

  • پست های وبلاگ: نوشتن و انتشار مقالات در وبلاگ شرکت به شما کمک می کند تا تخصص خود را در صنعت نشان دهید و ترافیک جستجوی ارگانیک را برای تجارت خود ایجاد کنید.
  • ایبوک و وایت پیپر: کتابهای الکترونیکی، وایت پیپرها و محتواهای طولانی مشابه به آموزش بیشتر بازدید کنندگان وب سایت کمک می کند.
  • اینفوگرافیک ها: بعضی اوقات، خوانندگان می خواهند ببینند نه اینکه بخوانند! اینفوگرافیک نوعی محتوای بصری است که به بازدید کنندگان وب سایت کمک می کند تا مفهومی که می خواهید به آنها یاد بدهید را تجسم کنند.

 

در این مطلب قصد داریم به بررسی تعدادی از رایج ترین روش های دیجیتال مارکتینگ و شبکه های مرتبط با هر یک بپردازیم. ابزار های دیجیتال

روش های دیجیتال مارکتینگ – بازاریابی رسانه های اجتماعی

این عمل باعث پیشرفت برند و محتوای شما در کانال های رسانه های اجتماعی می شود تا آگاهی از برند را افزایش دهد، باعث رشد ترافیک شود و مسیرهایی را برای تجارت شما ایجاد کند. کانال هایی که می توانید در بازاریابی رسانه های اجتماعی استفاده کنید عبارتند از:

  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین
  • اینستاگرام
  • اسنپ چت
  • پینترست

اگر در پلت فرم های اجتماعی تازه کار هستید، می توانید از ابزاری مانند HubSpot برای اتصال  به کانال هایی مانند LinkedIn و Facebook در یک مکان استفاده کنید. به این ترتیب ، شما می توانید به راحتی محتواها را برای چندین کانال به طور همزمان برنامه ریزی کنید ، و تجزیه و تحلیل از پلت فرم را نیز کنترل کنید.

در کنار اتصال به حساب های اجتماعی برای اهداف ارسال، می توانید صندوق ورودی رسانه های اجتماعی خود را نیز در HubSpot ادغام کنید، بنابراین می توانید پیام های مستقیم خود را در یک مکان دریافت کنید. شما می توانید با ابزار هایی مثل ۲۰لینک تمامی لینک های شبکه های اجتماعی خود را به صورت یکجا دریافت کنید!

بازاریابی با استفاده از ابزار های دیجیتال

برخی ابزار های دیجیتال در کنار شبکه های اجتماعی کمک به سزایی در برند سازی و ارتباط با مخاطب دارند. به طور مثال شما می توانید با استفاده از یک کارت ویزیت دیجیتال به مخاطب نشان دهید که کسب و کارتان کاملا به روز است و شما دوست دارید با مخاطبانتان از هر راه ممکن ارتباطی سازنده داشته باشید.

سپنتا ، ارائه دهنده راهکار های مبتنی بر وب 

کارن کارت
کارن کارت، کارت ویزیت الکترونیکی است. به کمک کارت ویزیت الکترونیکی می توانید هم کسب و کار خود را با فیلم و عکس معرفی کنید هم از طریق کارت ویزیت الکترونیکی شماره مخاطبین خود را جمع آوری و یک باشگاه مشتریان بسازید.کارت ویزیت الکترونیکی جایگزین مناسبی است برای کارت ویزیت های کاغذی که پس از مدت کوتاهی دور انداخته می شوند. کارن کارت یک کارت ویزیت الکترونیکی دیجیتال است که به شما قابلیت ارسال پیامک به مخاطبین را هم می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.