6 راه کاهش هزینه های فروش: به دنبال حفظ مشتریان قبلی در عوض شکار مشتری جدید باشید.اطمینان حاصل کنید که تحقیقات تان به روز و مرتبط است ,...
بازاریابی و فروش راههای توسعه کسب وکار مشتری مداری

۶ راه کاهش هزینه های فروش

علم فروش یعنی این که شما باید کاملا از اعداد و ارقام  خود آگاهی داشته باشید. یکی از نسبت های کلیدی در فروش، میزان زمان و پولی است که برای رسیدن به نتایج مورد نظر صرف می کنید. در اینجا چند نکته در مورد چگونگی کاهش هزینه های فروش به طوری که دیگر نیازی به تلاش بیهوده نباشد، ارائه شده است.

به دنبال حفظ مشتریان قبلی در عوض شکار مشتری جدید باشید

 

فروشندگان اغلب تاکید زیادی بر تلاش برای به دست آوردن مشتریان جدید دارند. اما، بهترین تاکتیک این است که به مشتریان فعلی خود بپردازید و ایده هایی را به آنها بدهید تا هزینه های شان را  کاهش دهند، فروش خود را افزایش  داده و در انجام کسب و کار بیشتر با شما موثرتر عمل نمایند.

به دنبال فرصت ها باشید

مطالعات اخیر نشان می دهد که بیشترین فرصت ها  یا چشم انداز های طلایی در ۲۴ ساعت اول افت می کنند. یا حتی، بیش از یک چهارم از فرصت ها هرگز دیگر دنبال نخواهند شد. شما نیاز به یک سیستم مدیریت روابط با مشتریان کارآمد و قوی دارید که تمام فرصت ها را جذب کند، بنابراین هزینه های  اداره کسب و کار شما با دنبال نشدن توسط مشتریان به طور موثر افزایش نمی یابد.

6 راه کاهش هزینه های فروش: به دنبال حفظ مشتریان قبلی در عوض شکار مشتری جدید باشید.اطمینان حاصل کنید که تحقیقات تان به روز و مرتبط است ,...

هزینه پیدا کردن مشتریان جدید را برآورد نمایید

بهترین راه برای انجام این کار، محاسبه هزینه جاری واقعی برای پیدا کردن مشتری در برابر ارزش متوسط طول ​​عمر مشتری است. دانستن متوسط هزینه ​​برای به دست آوردن یک مشتری جدید، برای تعیین بودجه به منظور تضمین سودآوری و شاخص بازده سرمایه گذاری قوی در هزینه های فروش حیاتی است.

تضمین های بازاریابی با ارزش ایجاد نمایید

 امروزه مشتریان دیگر به بروشورهای تکراری نیاز ندارند. در عوض، آنها اطلاعاتی می خواهند که به دانش شان در مورد نحوه کسب و کارشان کمک کند. آنها را آموزش دهید. اطلاعات لازم  و چیزهایی را  در اختیارشان قرار دهید که واقعا میخواهند. سپس، باید هزینه های کمتری را برای توجیه تیم بازاریابی خود صرف نمایید.

جلسات مجازی اولین قدم در روند فروش هستند

تحقیقات نشان داده اند که فروشندگان می توانند با هشت تا دوزاده مشتری به طور مجازی جلسه داشته باشند. بیشتر از سفر برای دیدن مشتریانی که ممکن است نتیجه بخش هم نباشد، به جلسات مجازی فکر کنید. از ارتباطات قبل از ملاقات هم غافل نباشید تا هزینه های انجام کسب و کار با مشتری را کاهش دهید.

اطمینان حاصل کنید که تحقیقات تان به روز و مرتبط است

هیچ چیز هزینه های شما را بیشتر از فرایندهای قدیمی افزایش نمی دهند. اگر همچنان در حال استفاده از روش های قدیمی برای فروش هستید، هزینه های تان افزایش خواهد یافت، زیرا به اندازه تلاش خود نتیجه نمی بینید.

این راهنمایی ها نه تنها هزینه های فروش محصولات و خدمات تان را کاهش می دهد، بلکه سود کلی را نیز افزایش داده و باعث می شوند که فروشتان ادامه یابد.

با ما در تماس باشید.

www.karenkart.com

www.sepantadp.com

کارن کارت
کارن کارت، کارت ویزیت الکترونیکی است. به کمک کارت ویزیت الکترونیکی می توانید هم کسب و کار خود را با فیلم و عکس معرفی کنید هم از طریق کارت ویزیت الکترونیکی شماره مخاطبین خود را جمع آوری و یک باشگاه مشتریان بسازید.کارت ویزیت الکترونیکی جایگزین مناسبی است برای کارت ویزیت های کاغذی که پس از مدت کوتاهی دور انداخته می شوند. کارن کارت یک کارت ویزیت الکترونیکی دیجیتال است که به شما قابلیت ارسال پیامک به مخاطبین را هم می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.