کارت ویزیت های کاغذی در مقابل الکترونیکی : کدامیک بهتر است؟ کارت  ویزیت های چاپ شده این امکان را به شما می دهند تا...کارت ویزیت الکترونیکی...
کارت ویزیت کارت ویزیت الکترونیکی مقالات کارت ویزیت الکترونیکی

کارت ویزیت های کاغذی در مقابل الکترونیکی : کدامیک بهتر است؟

در دنیای الکترونیکی امروز، آیا کارتهای کاغذی هنوز هم  جایگاهی دارند؟ آیا گزینه های مجازی ، مانند برنامه های تلفن همراه و وب سایت ها، تکمیل کننده یا جایگزین همتایان کاغذی خود هستند یا خیر؟ در اینجا به بررسی دقیق تر برخی از مزایا و معایب کارت ویزیت های کاغذی و الکترونیکی می پردازیم.

کارت ویزیت های کاغذی

مزایا:

  • کارت  ویزیت های چاپ شده این امکان را به شما می دهند تا نام تجاری خود را به افرادی نشان دهید که می خواهید در آینده با آنها دوباره ارتباط برقرار کنید. در عصر محتوای بصری ، این کارتها یادآوری بصری خوبی برای این هستند که چه کسی هستید و شغل تان چیست.

 

  • کارت های ویزیت کاغذی در کنفرانس ها ، نمایشگاه های تجاری ، دیدارهای حرفه ای و سایر رویدادهای حضوری مفید هستند. هنگامی که فردی کارت شما را درخواست می کند ، به این معنی است که می تواند کارت ویزیت را به عنوان یادآوری ملموس از شما و زمان و مکان ملاقات داشته باشند. نوشتن یک یادداشت سریع روی کارت ویزیت کاغذی شما، به آنها کمک می کند تا این اطلاعات را بعداً در زمان تماس به خاطر آورند.

معایب:

  • آیا اخیراً شماره تلفن ، آدرس ایمیل یا آدرس وب سایت خود را به روز کرده اید؟ آیا نام کسب و کار خود را تغییر داده اید یا در حال بازنگری کامل نام تجاری می باشید؟ هرگونه تغییر در اطلاعات تماس ارائه شده بر روی کارت ویزیت های کاغذی ، نیاز به چاپ مجدد کارت ویزیت جدید دارد.
  • تعداد کارت های ویزیتی که می توانید همراه خود داشته باشید بسیار محدود هستند. شما باید همیشه برای چاپ کارت های ویزیت کاغذی و ارسال آنها در مواقع نیاز برنامه ریزی کنید.

کارت ویزیت های الکترونیکی

مزایا:

  • برنامه های تلفن همراه مانند SnapDat ، One Card و Handshake به شما امکان می دهند کارت ویزیت الکترونیکی را با سایر کاربران تلفن هوشمند به اشتراک بگذارید. می توانید کارت ویزیت شخصی سازی شده ایجاد کنید و به راحتی اطلاعات تماس خود را از طریق نام کاربری خود برای سایر کاربران برنامه ارسال نمایید. کارتهای ویزیت مبتنی بر وب می توانند به شما در به حداکثر رساندن شبکه آنلاین و ایجاد فرصتهایی آنلاین کمک کنند.

وب سایتهای حرفه ای با نام های مختلف مانند me، re.vu، icon.me، flavors.me و یا کارت ویزیت الکترونیکی بدون نیاز به اپلیکیشن کارن کارت، به بازدید کنندگان این امکان را می دهند تا درباره شما اطلاعات بیشتری کسب کنند ، راه های دسترسی به شما را مشاهده کنند و حتی نمونه کارهایتان را نیز دنبال کنند. پس از ایجاد این نوع از کارت ویزیت، می توانید برای بیشتر در معرض دید قرار گرفتن، آن را به ایمیل و پروفایل رسانه های اجتماعی خود پیوند دهید.

معایب:

  • ابزارهای اشتراک گذاری تماس با ما مانند Bump ، ly ، BeamMe و My Name is E اخیراً رایج بوده اند اما اکنون دیگر نیستند. به علاوه ، همه گزینه های تلفن همراه برای iPhone و Android در دسترس نبوده و برخی نسخه های رایگان کاربر را ملزم می دارند تا که برنامه را روی تلفن های هوشمند خود نصب کنند. سایر برنامه های تلفن همراه فقط در صورتی کار می کنند که هر دو طرف در یک شبکه وای فای یکسان باشند و در صورت ضعیف بودن به اشتراک گذاری اطلاعات را دشوار می کند.

 

  • آیا می خواهید کارت ویزیت خود را به یک دامنه سفارشی پیوند دهید؟ برخی از وب سایت ها به شما اجازه می دهند تا این دو را به هم پیوند دهید و این اغلب یک ویژگی برتر محسوب می شود. اگرچه از طراحی وب سایت سنتی ارزان تر است ، اما از شما خواسته می شود تا هزینه ای  سالانه بپردازید (یا اساساً طراحی وب اجاره کنید).

 

هردو باهم

حتی در دنیای فناوری متمرکز ، هنوز جایی برای کارت های ویزیت کلاسیک کاغذی وجود دارد. در اینجا چند راه آسان وجود دارد که می توانید فعالیت های دنیای واقعی خود را با حضور مجازی خود ادغام کنید.

    عناصرالکترونیکی را اضافه کنید.

از یک کد QR  بر روی کارت چاپ شده خود استفاده نمایید تا از وب سایت یا کارت ویزیت تان (به معنای واقعی کلمه) بازدید شود. برنامه های تلفن همراه مانند JumpScan ، Visualead ، BeQRious می توانند کد را اسکن کرده و کاربران تلفن هوشمند را مستقیماً به پیوند مورد نظر ، مانند صفحه و پروفایل حرفه ای تان ارسال کنند.

از رسانه های اجتماعی کمک بگیرید.

آیا شما در رسانه های اجتماعی فعال هستید؟ نمادهای خود را روی کارت های کاغذی بگنجانید تا مخاطبین جدید بدانند کجا و چگونه می توانند با شما ارتباط برقرار کنند.

   مخاطبین را به طور مؤثر مدیریت کنید.

به جای اینکه تمام مخاطبین جدید خود را به طور دستی وارد کنید ، از برنامه های اسکن مانند ScanBizCards برای الکترونیکی کردن کارت های ویزیت کاغذی خود استفاده نمایید. این برنامه ها اطلاعات را مستقیماً در لیست مخاطبین تلفن هوشمند شما وارد کرده و آن را ذخیره می نمایند و از دردسر وارد کردن همه آن داده ها به صورت دستی رها می شوید.

www.sepantadp.com

کارن کارت
کارن کارت، کارت ویزیت الکترونیکی است. به کمک کارت ویزیت الکترونیکی می توانید هم کسب و کار خود را با فیلم و عکس معرفی کنید هم از طریق کارت ویزیت الکترونیکی شماره مخاطبین خود را جمع آوری و یک باشگاه مشتریان بسازید.کارت ویزیت الکترونیکی جایگزین مناسبی است برای کارت ویزیت های کاغذی که پس از مدت کوتاهی دور انداخته می شوند. کارن کارت یک کارت ویزیت الکترونیکی دیجیتال است که به شما قابلیت ارسال پیامک به مخاطبین را هم می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.