Email Marketing یعنی استفاده از ایمیل برای تبلیغ محصولات و یا خدمات. ایمیل مارکتینگ بخشی ازبازاریابی اینترنتی است که شامل بازاریابی آنلاین از طریق وب ..
بازاریابی و فروش توسعه مهارتهای فردی راههای توسعه کسب وکار

Email Marketing چیست؟ (قسمت اول)

Email Marketing یعنی استفاده از ایمیل برای تبلیغ محصولات و یا خدمات. اما تعریف بهتر آن، استفاده از ایمیل برای توسعه روابط با مشتریان بالقوه و / یا مشتریان است. ایمیل مارکتینگ بخشی از بازاریابی اینترنتی است که شامل بازاریابی آنلاین از طریق وب سایت ها، رسانه های اجتماعی، وبلاگ ها و غیره می شود. بازاریابی از طریق ایمیل به مشاغل اجازه می دهد تا همیشه مشتریان خود را آگاه نگه دارند.

Email Marketing می تواند شخصی سازی شود

گروه های خاصی از مشتریان می توانند هدفمند یا حتی افراد عادی باشند. به عنوان مثال، ارائه خدمات ویژه به مشتریان در روز تولد مشتری ، یکی از نمونه های شخصی سازی بازاریابی از طریق ایمیل است. (ممکن است یک رستوران در روز تولدش یک ایمیل حاوی ۵۰٪ تخفیف به مشتریان ارائه دهد). بازاریابی از طریق ایمیل به یک تجارت کمک می کند تا در طول زمان با مشتری ارتباط برقرار کرده و رابطه خود را حفظ نماید و این رابطه منجر به افزایش فروش و افزایش وفاداری مشتری شود.

بهترین شیوه ی بازاریابی ایمیلی توسعه لیست ایمیل شخصی به جای خرید لیست (های) ایمیل است. همچنین ایمیل طراحی شده باید ریسپانسیو باشد زیرا طبق آمار بیش از نیمی از افراد ایمیل های خود را با تلفن همراهشان بررسی میکنند.

Email Marketing یعنی استفاده از ایمیل برای تبلیغ محصولات و یا خدمات. ایمیل مارکتینگ بخشی ازبازاریابی اینترنتی است که شامل بازاریابی آنلاین از طریق وب ..

مزایای Email Marketing

دو مزیت بزرگ در بازاریابی، ایمیلی قیمت و سهولت آن است. ارسال نامه الکترونیکی راهی ارزان برای تبلیغ شرکت و محصولات و / یا خدمات آن در مقایسه با بسیاری از انواع دیگر بازاریابی است. همچنین تنظیم و پیگیری یک کمپین بازاریابی از طریق ایمیل بسیار آسان است و این یک نوع بازاریابی برای مشاغل کوچک بسیار در دسترس است.

ایمیل مارکتینگ جایگاه مناسبی دارد

براساس مطالعه انجام شده توسط HostPapa ، در عصر افزایش استفاده از رسانه های اجتماعی برای تبلیغات:

  • ۹۴٪ از کاربران اینترنت از ایمیل استفاده می کنند ، در حالی که تنها ۶۱٪ از رسانه های اجتماعی استفاده می کنند.
  • ۷۵٪ از کاربران بزرگسال آنلاین می گویند که بازاریابی از طریق ایمیل روش ترجیحی بازاریابی آنها است.
  • بازاریابی از طریق ایمیل اجازه می دهد تا با استفاده از اطلاعات جمعیتی (سن ، درآمد و غیره) هدف گذاری انجام دهید.
  • پیام های ایمیل از قالب های گسترده تری نسبت به پیام های رسانه های اجتماعی برخوردارند.
  • ایمیل امکان گزارش دهی و تجزیه و تحلیل بیشتری را دارد ، مانند نرخ کلیک ، نرخ باز ، نرخ گزاف گویی و تبدیل.

در مطلب بعد (قسمت دوم ایمیل مارکتینگ چیست؟) ، همراهمان باشید.

www.karenkart.com

کارن کارت
کارن کارت، کارت ویزیت الکترونیکی است. به کمک کارت ویزیت الکترونیکی می توانید هم کسب و کار خود را با فیلم و عکس معرفی کنید هم از طریق کارت ویزیت الکترونیکی شماره مخاطبین خود را جمع آوری و یک باشگاه مشتریان بسازید.کارت ویزیت الکترونیکی جایگزین مناسبی است برای کارت ویزیت های کاغذی که پس از مدت کوتاهی دور انداخته می شوند. کارن کارت یک کارت ویزیت الکترونیکی دیجیتال است که به شما قابلیت ارسال پیامک به مخاطبین را هم می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.