electronic card
مقالات کارت ویزیت الکترونیکی

مزایا و معایب کارت های ویزیت کاغذی و الکترونیکی

امروزه، پایداری برای شرکت ها و مصرف کنندگان در همه صنایع به طور فزاینده ای مهم است. بر اساس تحقیقات، ۶۲ درصد از مدیران، استراتژی پایدار لازم را برای رقابت در نظر می گیرند، در حالی که ۷۵ درصد از مصرف کنندگان مسئولیت پایداری شرکت را در هنگام خرید در نظر دارند. استفاده از درختان در تولید محصولات کاغذی، مانند کتاب ها، دفاتر، روزنامه ها، کارت های ویزیت در میان کالاهای دیگر، در طول سال ها مورد بحث گسترده ای قرار گرفته است. شرکت ها و مصرف کنندگان برای کتاب ها، روزنامه ها و کارت های ویزیت بیشتر به گزینه های کاغذی باز می گردند.

” کارت ویزیت معرف شخص شما و خدمات تان بوده و برای همیشه شما و اطلاعات تماس تان را در ذهن مشتری بعد از اولین دیدار ماندگار می سازد .”

ما در عصر دیجیتال زندگی می کنیم که در آن افراد به طور آنلاین با یکدیگر روبرو هستند. پروفایل های رسانه های اجتماعی ما منعکس کننده نام تجاری یا اعتقادات مان هستند. ما از رسانه های اجتماعی برای وبلاگ، فیلم های محتوا محور استفاده می کنیم. سر زدن به رسانه های اجتماعی به محض بیدار شدن، امروزه امری عادی است. لینکدین یکی از بزرگترین سایت های شبکه های جهانی برای شرکت ها و متخصصان کسب و کار است.

یوتیوب به طور گسترده ای برای هدایت ترافیک وب، ترویج محصولات و تولید ویدئو استفاده می شود. اینستاگرام به کاربران اجازه می دهد تا از طریق عکس های فریبنده در زندگی دیگران وارد شوند. فیس بوک برای افزایش آگاهی در مورد نام تجاری تان و نشان دادن برند شما عالی است.

حال این سوال مطرح است که آیا ما واقعا نیاز به کارت ویزیت کاغذی داریم؟ پاسخ به این سوال آسان نیست. زیرا آنها هنوز هم یک ابزار ارتباطی ارزشمند هستند.

حال بیایید به مزایا و معایب استفاده از کارت های ویزیت کاغذی و الکترونیکی نگاهی بیندازیم:

کارت های ویزیت کاغذی

مزایا:

• کارت های ویزیت کاغذی، راهی عالی برای جذب مشتریان ، در معرض دید قرار دادن نام تجاری و تاثیر گذار تر بودن می باشند.

• کارت های کاغذی در هنگام برقراری ارتباط با افراد به صورت رو در رو در دسترس هستند.

• کارت کاغذی راهی عالی برای ایجاد ارتباط شخصی و روابط قوی و معنی دار است. به طور کلی، افراد در هنگام برقراری ارتباط، عادت به رد و بدل کردن کارتهای ویزیت دارند. همچنین کارت های ویزیت کاغذی در کشورهایی مانند چین و ژاپن بسیار مورد توجه قرار گرفته است. طبق سنت چینی، شما می بایست تعظیم کرده و با دو دست کارت ویزیت خود را تقدیم مشتری کنید.

• چاپ آنها هزینه بر نیست!

معایب:

• به خدمات یک طراح گرافیک حرفه ای ، برای طراحی یک کارت ویزیت خوب، نیاز دارید.

• میانگین هزینه یک طراح گرافیک از بین ۵۰ تا ۷۰ دلار در هر ساعت متغیر است.

• اگر شماره تلفن، آدرس ایمیل، آدرس وبسایت یا هرکدام از اطلاعات تماس خود را تغییر دهید، باید یک کارت ویزیت را دوباره چاپ کنید.

• کارت های ویزیت کاغذی حجیم و جاگیر هستند.

• برای مدیریت تماس ها، یک اسکنر کارت ویزیت مورد نیاز است تا اطلاعات تماس افراد را به یک CRM یا پلت فرم مدیریت آنلاین تماس بفرستد.

• تحقیقات نشان داده اند که ۸۸ درصد از کارت های ویزیت در کمتر از یک هفته دورانداخته می شوند.

• اگر کارت های ویزیت تان باید ارسال شوند، می بایست منتظر رسیدن آنها باشید که ممکن است ناخوشایند باشد.

• کارت های ویزیت کاغذی دوستدار محیط زیست نیستند.

کارت های ویزیت دیجیتال

مزایا:

• کارت ویزیت الکترونیکی شما را از رقبای تان متمایز می کند.

• اشتراک گذاری کارت های دیجیتال آسان است و برنامه های کاربردی و راه های مختلفی برای به اشتراک گذاشتن کارت های الکترونیکی با افراد مانند پیامک (SMS)، ایمیل، رسانه های اجتماعی و غیره وجود دارند.

• کارتهای الکترونیکی به شما امکان می دهد تا ویدیوها و لینکهای خارجی (نظرسنجی، فرم ثبت نام، لیست اشتراک و غیره) را ضمیمه کنید. جلوه های بصری بسیار و اطلاعات مخاطبین را به اشتراک بگذارید و خدمات خود را تبلیغ کنید.

• با کارت های ویزیت الکترونیکی به راحتی قادر هستید که همه اطلاعات تماس خود، URL های وب و حساب های کاربری رسانه های اجتماعی را در یک مکان ذخیره کنید. اگر اطلاعات مخاطب شما در هر زمان تغییر کند، این اطلاعات به طور خودکار در کارت ویزیت الکترونیکی به روز می شود و کارت جدید خواهد شد.

• برنامه های کارت ویزیت الکترونیکی برای مدیریت تماس عالی هستند. برخی از برنامه ها دارای اسکنر کارت ویزیت هستند که امکان اسکن کارت را می دهد و اطلاعات تماس را به متن دیجیتالی تبدیل می کنند که بعدا می تواند در داخل نرم افزار ذخیره شود یا با یک برنامه CRM همگام سازی شود.

• کارت های ویزیت الکترونیکی به راحتی نام تجاری شما را سفارشی سازی می کنند. اگر رنگ کارت را می خواهید تغییر دهید یا اطلاعات تماس خود را به روزرسانی کنید، لازم نیست منتظر بمانید که کارتهای جدید به ایمیل تان ارسال شود.

• برخی از برنامه های کارت های ویزیت دیجیتال با سیستم های تقویم ادغام شده اند. این ادغام ها شما را قادر می سازد تا حساب های کاربری خود را با تقویم همگام سازی کنید و هشدارهای یادآوری ایجاد نمایید یا برنامه های پیگیری داشته باشید.

• کارت های ویزیت الکترونیکی یک جایگزین سازگار با محیط زیست برای کارت های ویزیت کاغذی هستند.

معایب:

• همه مردم و فرهنگ ها به دریافت کارت ویزیت الکترونیکی عادت ندارند. برای برخی، ممکن است تبادل نامناسب باشد یا گیرنده ممکن است نداند چگونه به اطلاعات تماس شما دسترسی پیدا کند یا آن را در تلفن خود ذخیره نماید.

• به اشتراک گذاری کارت های ویزیت الکترونیکی نیاز به وارد کردن شماره تلفن شخص یا آدرس ایمیل در داخل نرم افزار برای ارسال کارت دارد.

• اگر نرم افزار کارت های ویزیت الکترونیکی شما باگی باشد، وقتی می خواهید کارت الکترونیکی خود را با دیگران به اشتراک بگذارید، مشکل ساز خواهد بود. اگر می خواهید یک برنامه کارت ویزیت الکترونیکی را انتخاب کنید، مطمئن شوید که تحقیق های لازم را انجام داده اید. نظرات مشتریان را بررسی کنید و مطمئن شوید که شرکت و محصول معتبر هستند.

• بسته به برنامه، منحنی یادگیری برای مرور سیستم صحیح، درک ویژگی ها و ایجاد یک کارت ویزیت الکترونیکی ممکن است بالا یا برای کاربرغیر قابل استفاده باشد. اطمینان حاصل کنید که برنامه کارت های ویزیت الکترونیکی منتخب تان، کاربر پسند، آسان برای مرور و دارای یک راهنمای کاربر با ویژگی های به وضوح مشخص شده باشد.

 

هنگامی که پای ارتباط، تاثیر گذاری اولیه، شناساندن نام تجاری در میان است، کارت های ویزیت کاغذی و الکترونیکی با مزایا و معایب خود، دو گزینه عالی هستند. در نهایت باید آنچه را انتخاب کنید که برای استفاده راحت تر هستید. در برخی موارد، کارت ویزیت کاغذی ایده آل است، در حالی که در شرایط دیگر کارت ویزیت الکترونیکی مناسب تر است. تأثیر فناوری، شیوه ارتباط با افراد چه آنلاین و چه سنتی را تغییر داده است. تحقیقات خود را در مورد کارتهای ویزیت کاغذی و الکترونیکی انجام دهید و گزینه ای را انتخاب کنید که احساس می کنید به اهداف شما کمک می کند.

کارن کارت
کارن کارت، کارت ویزیت الکترونیکی است. به کمک کارت ویزیت الکترونیکی می توانید هم کسب و کار خود را با فیلم و عکس معرفی کنید هم از طریق کارت ویزیت الکترونیکی شماره مخاطبین خود را جمع آوری و یک باشگاه مشتریان بسازید.کارت ویزیت الکترونیکی جایگزین مناسبی است برای کارت ویزیت های کاغذی که پس از مدت کوتاهی دور انداخته می شوند. کارن کارت یک کارت ویزیت الکترونیکی دیجیتال است که به شما قابلیت ارسال پیامک به مخاطبین را هم می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.