اهمیت بازاریابی محتوا چیست؟ در نظر بگیرید که بازاریابی با محتوای عالی چگونه می تواند به شما در ایجاد روابط با مشتریان کمک کند.
بازاریابی و فروش توسعه مهارتهای فردی رازهای موفقیت راههای توسعه کسب وکار

اهمیت بازاریابی محتوا (قسمت دوم)

در قسمت قبلی این مطلب، به دلایلی از اهمیت بازاریابی محتوا پرداختیم. در این قسمت نیز دلایل دیگری را ارائه خواهیم نمود.

۵/محتوا موضوع تخصص برند شما را به نمایش می گذارد

مصرف کنندگان می خواهند با کارشناسانی که از مشکلات و مزایای یک صنعت اطلاع دارند، سر و کار دارند. بازاریابی محتوا به برند شما اجازه می دهد تا ضمن ارائه دانشی ارزشمند ، تخصص خود را در این زمینه نشان دهید. این می تواند خوانندگان را در تصمیم گیری خرید، بهتر کمک کند.

هر بار که پست وبلاگ جدید، یا مطالب دیگری را منتشر می کنید ، نشان می دهید که چقدر درباره صنعت و چالش های پیش روی آن می دانید. زمان خرید، مشتریان به برندهایی که اطلاعات لازم را برای آنها فراهم کرده اند ، بیشتر اعتماد خواهند کرد.

این جاست که اهمیت بازاریابی محتوا پررنگ تر می شود.

بهتر است بگوییم مشاغلی که محتوای ثابتی را منتشر می کنند که آموزشی و آموزنده است، نسبت به آن دسته از مشاغل که هیچ مطلب یا محتوایی انتشار نمی دهند، فروش بیشتری دارند. مصرف کننده بیشتر از مشاغلی که دانش و تخصص خود را نشان داده ، خریداری می کند. از این طریق ، آنها نسبت به خدمات پس از فروش نیز آرامش خاطر خواهند داشت چرا که می توانند توسط متخصصان هرگونه مسئله را به راحتی عیب یابی و رفع کنند.

۶/برای برقرار کردن رابطه با مشتریان، مطالب عالی منتشر کنید

هنوز هم می خواهید بدانید اهمیت بازاریابی محتوا چیست؟

در نظر بگیرید که بازاریابی با محتوای عالی چگونه می تواند به شما در ایجاد روابط با مشتریان کمک کند. محتوا یک بخش جدایی ناپذیر در اعتماد سازی و ایجاد شهرت مثبت برند است. این می تواند به شما در رشد مخاطبان خود و رسیدن به عناوین جدید کمک کند. اما در مورد کسانی که قبلاً از شما خریداری کرده اند چطور؟ طبق آمار ۶۱٪ از مشاغل اعلام کرده اند که نیمی از درآمد آنها از مشتریان دائمی شان تأمین می شود. علاوه بر این، یک مشتری وفادار، به طور متوسط تا ۱۰ برابر به اندازه اولین خرید خود، ارزش دارد.

واضح است که مشتریان وفادار چیزی جز مزیت کسب و کار شما نیستند. اگر فروش مکرر بخش قابل توجهی از درآمد شرکت شما را تشکیل می دهد، باید راه هایی برای تقویت روابط خود با مشتریان فعلی بیابید. اینجا جایی است که بازاریابی محتوا وارد می شود. ارائه محتوای عالی پس از تبدیل شدن سرنخ به مشتری متوقف نمی شود. محتویاتی که برای مشتری خود ارزش قائل می شوند با تقویت روابط شما با مشتریان به وفاداری به برند کمک می کنند. این می تواند تکرار فروش را تشویق کند و به شما در ایجاد طرفداران قدرتمند برند کمک کند.

همانطور که در بالا می بینید ، مشتریان نه تنها نسبت به شرکتی با محتوای سفارشی احساس مثبتی می کنند بلکه احساس نزدیکی بیشتری به آن برند نیز دارند.

۷/سرنخ ها و مشتریان شما محتوای عالی می خواهند!

سرنخ ها و مشتریان شما می خواهند مطالب عالی بخوانند. در حقیقت ، ۲۰٪ از زمانی که کاربران اینترنت بصورت آنلاین می گذرانند صرف خواندن مطالب می شود.

۶۸٪ از مردم دوست دارند وقت خود را صرف خواندن در مورد برند های جذاب می کنند . علاوه بر این ، ۸۰٪ از کاربران اینترنت دوست دارند از طریق محتوای سفارشی که شرکت ها ارائه می دهند درباره آنها اطلاعات کسب کنند. این آمار نشان می دهد که مصرف کنندگان نه تنها از مطالب خوششان می آید بلکه می خواهند مطالب بسیار خوبی را از برند هایی مانند شما بخوانند!

پس چرا آنچه را که مردم می خواهند به آنها ندهیم؟ اگر می خواهید بازاریابی محتوای شما مؤثر باشد، از داده های جمع آوری شده از مخاطبان خود غافل نشوید. داده ها را برای بینش مشتری خود ، بازخورد کاربر ، معیارهای او و شخصیت مشتری جمع آوری کنید. این اطلاعات برای برنامه ریزی محتوای شما بسیار مهم هستند. محتوای سفارشی ایجاد کنید که با مخاطب مورد نظر خود صحبت کند و نوعی ارزش را ارائه دهد. چه سرگرم کننده باشد و چه آموزشی، از مطالب خود به عنوان فرصتی استفاده کنید تا به مصرف کنندگان نشان دهید نظر برند شما درمورد این موضوع چیست.

نکته اصلی در ایجاد محتوای مؤثر که در ارتباط با مخاطبان مشتاق کمک می کند ، تمرکز روی موضوعاتی است که به نیازها ، علاقه ها و چالش های آنها مرتبط است.

 

کارت ویزیت الکترونیکی کارن کارت

کارن کارت
کارن کارت، کارت ویزیت الکترونیکی است. به کمک کارت ویزیت الکترونیکی می توانید هم کسب و کار خود را با فیلم و عکس معرفی کنید هم از طریق کارت ویزیت الکترونیکی شماره مخاطبین خود را جمع آوری و یک باشگاه مشتریان بسازید.کارت ویزیت الکترونیکی جایگزین مناسبی است برای کارت ویزیت های کاغذی که پس از مدت کوتاهی دور انداخته می شوند. کارن کارت یک کارت ویزیت الکترونیکی دیجیتال است که به شما قابلیت ارسال پیامک به مخاطبین را هم می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.