روشهای اولیه موفقیت درکارآفرینی
راههای توسعه کسب وکار مهارتهای کارآفرینی

روشهای اولیه موفقیت در کارآفرینی

موفقیت در کارآفرینی سفر است نه مقصد، بنابراین خوب فکر کنید از کجا می خواهید شروع کنید

کارآفرینی

کارآفرینی ممکن است وحشتناک به نظر برسد، به خصوص هنگامی که شرکت های بزرگ در بازار کاری شما وجود دارند. با اینحال نا امید نشوید چون افرادی هستند که مدام در حال پیشرفت از موقعیت های شغلی  اولیه خود و توسعه ی مهارت های لازم  برای موفقیت در کارآفرینی ند.

مایک مونرو، متخصص کارآفرینی، می گوید: “یکی از اولین حقیقت هایی که در مورد کارآفرینی یاد می گیرید این است که شما ۱۰۰ درصد مسئولیت موفقیت یا شکست خود هستید.”

موقعیت های شغلی در زمینه های مختلف – از جمله فروش، بازاریابی، توسعه، مدیریت پروژه و خدمات مشتری – محیط مناسبی را برای کارآفرینان آینده به منظور یادگیری حقایق شغلی و بهبود مهارت های خود فراهم می آورند.

در حالیکه متوسط ​​سن کارآفرین ها ۴۰ سال است، جوانترها مشتاقانه ایده های خود را در اختیار میگذارند و فرصتهای توسعه فراوانی دارند که میتوانند به آنها کمک کند تا راه موفقیت را در پیش بگیرند. بر اساس یک نظرسنجی در سال  ۲۰۱۷ از Heidrick & Struggles، نزدیک به ۱۵ درصد مدیران اجرایی شرکت Fortune 500 در بخش فروش شروع به کار کردند. این مدیران با قدرت بالا در روز اول وارد C-suite نشدند؛ آنها ترفندهای تجارت را از همین موقعیت های شفلی اولیه  آموختند.

اگر می خواهید کارآفرین باشید، اجازه ندهید موانع  بر سر راه تان قرار گیرند. یکی از شغل های سطح ابتدایی را در نظر بگیرید و از وقت خود به همراه نیروی کار استفاده کنید تا بتوانید تجربیات لازم برای راه اندازی کسب و کار را داشته باشید.

۱. فروش

تجربه فروش می تواند برای هر یک از کارآفرینان مفید باشد. نه تنها شما یاد می گیرید که چگونه به طور موثر در یک موقعیت فروش ارتباط برقرار کنید؛ بلکه باید محصولاتی را که می فروشید (و نام تجاری آنها) را درک نمایید.

در هنگام فروش باید بدانید که هرگز سعی در متقاعد کردن مشتریان نداشته باشید بلکه کاملا به خواسته های مشتری گوش دهید.  هنگامی که متوجه می شوید، بازار آنچه را می طلبد که شما می فروشید، آن وقت آماده اجرای راه اندازی موفق خواهید بود.

روشهای اولیه موفقیت درکارآفرینی
روشهای اولیه موفقیت درکارآفرینی

۲. منابع انسانی

این منابع انسانی  هستند که کسب و کار ها را سرپا نگه  می دارند. اگر یک نیروی کار هستید، به سرعت متوجه خواهید شد که چقدر چیزهایی مانند پرداخت به موقع، طول درمان و بیمه درمانی برای کارگران مهم است. برای حفظ شادی تیم خود، باید بدانید کارکنان چه اهمیتی دارند. چه راهی بهتر از این است که از آنها در مورد برخورد با منابع انسانی کمک بگیریم.

مشاغل در مدیریت منابع انسانی، موقعیت های حساسی را در مهارت های ارتباطی و تطابق قانونی فراهم می کنند. به عنوان مثال، بهتر است یاد بگیریم که یک مدیر نمی تواند کارمند مبتلا به فولیکولیت را مجبور به تراشیدن ریش خود کند.

۳. خدمات مشتری

مهم نیست که در چه صنعتی شما هستید: اگر به طور مستقیم با مشتریان ارتباط برقرار می کنید، یاد می گیرید چگونه سریعا وظایف را به طور دوستانه انجام دهید.

مشتریان افردی متفاوتند. یاد بگیرید چگونه به شکایات مشتریان در مورد دیگران پاسخ دهید، به طوری که وقتی نوبت شماست که این کار را انجام دهید، تجربه یادگیری شما تاثیر منفی بر شغل تان نداشته باشد.

۴. مدیریت

برای اینکه کارآفرینی واقعا موفق باشید، باید یاد بگیرید چگونه یک تیم را هدایت کنید.  مدیران به طور مداوم برخی از درس های سخت را یاد می گیرند، اما اگر منتظر بمانید تا کل عملیات را اجرا کنید، این درس می تواند باعث شود شما برخی از بهترین نیروی های کار خود را از دست بدهید.

این ممکن است به عنوان یک پیشنهاد عجیب و غریب در موقعیت های سطح پایین به نظر برسد، اما توجه داشته باشید لازم نیست که در موقعیت مدیریت برای یادگیری مهارت های مدیریتی تلاش نمایید. از روز اول در هر شغل، سرپرستان به ارزیابی ظرفیت ابتکار عمل و مهارت های مدیریت و تفکر انتقادی پرداخته تا توانایی نیروی کارشان را به طور کامل درک نمایند. به دنبال فرصت هایی برای گوش دادن موثر و ایجاد انگیزه از کسانی باشید که در اطراف شما هستند- این هنر مدیریت فرصتی را برای گرفتن این نقش فراهم می نماید.

این موقعیت ها و مجموعه مهارت ها درس های ارزشمندی برای کارآفرینان فراهم می کنند، اما آنها به ندرت از چنین فرصت هایی بهره می برند. خبرنگاران، بیمه کنندگان، حسابداران، معلمان، مشاوران و  مشاغلی از این دست، پر از فرصت های یادگیری برای کارآفرینان مشتاق هستند.

قبل از اینکه شرکتی را برای خودتان راه اندازی نمایید، باید برای شخص دیگری کار کنید، فرصت را غنیمت بشمرید. چم وخم کار را  یاد بگیرید تا وقتی نوبت به شما رسید، بهترین مدیریت را داشته باشید.

کارن کارت
کارن کارت، کارت ویزیت الکترونیکی است. به کمک کارت ویزیت الکترونیکی می توانید هم کسب و کار خود را با فیلم و عکس معرفی کنید هم از طریق کارت ویزیت الکترونیکی شماره مخاطبین خود را جمع آوری و یک باشگاه مشتریان بسازید.کارت ویزیت الکترونیکی جایگزین مناسبی است برای کارت ویزیت های کاغذی که پس از مدت کوتاهی دور انداخته می شوند. کارن کارت یک کارت ویزیت الکترونیکی دیجیتال است که به شما قابلیت ارسال پیامک به مخاطبین را هم می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.