ده نمونه کارت ویزیت چاپی زیبا
برند سازی کارت ویزیت مقالات کارت ویزیت الکترونیکی

ده نمونه کارت ویزیت چاپی زیبا

در این طرح میخواهیم در راربطه با کارت ویزیت چاپی صحبت کنیم، طراحی کارت های ویزیت چاپی همیشه باید خلاقانه باشد، زیرا بسیار دشوار است که در بین صدها کارت دیگر، منحصربه فرد باشید. قطعا طراحی بی نظیر، یک بعد جدید را برای کارت های  ویزیت به ارمغان می آورد.

اگر به دنبال چاپ مختصر و مفید هستید، در اینجا طیف وسیعی از طرح های پرطرفدار و جذاب برای ایده گرفتن وجود دارد . ایده اضافه کردن عمق و برجسته کردن  آرم تجاری،  ویژگی کاملا جدیدی را به کارت ویزیت شما  می افزاید و می تواند بهترین راه برای ایجاد تصوری ماندگار باشد.

کارت ویزیت چاپی عمودی

این کارت ویزیت زیبا برای  Brain Pham طراحی و توسط انتشارات Black Wolf چاپ شده است. طراحی سبک مصری با رنگ زرد قطعا باعث می شود که این کارت نوعی منحصر به فرد  باشد.

 

کارت ویزیت چاپی AtomicVibe

این کارت ویزیت AtomicVibe است. کارت ویزیت حاضر، به شکل منحصر به فرد توسط Saute Mama چاپ شده است. هدف از آن نشان دادن گذشته و آینده با ترکیبی از علم و فناوری است.

ده نمونه کارت ویزیت چاپی زیبا
ده نمونه کارت ویزیت چاپی زیبا

کارت ویزیت چاپی رینکون رام

این کارت  ویزیت با پس زمینه طرح دار برای نام تجاری جدید رام طراحی شده و توسط انتشارات Clove St. چاپ گردیده است.

کارت ویزیت چاپی کلاسیک

این کارت ویزیت دارای طراحی کلاسیک طلاکوب است. این کارت توسط انتشارات Spark در NE مینیاپولیس برای Matt Erickson چاپ شده است.

کارت  ویزیت Helmies

کارا بل طراح این کارت ویزیت زیبا بوده و آن را به عنوان هدیه به خواهرش داده که مالک کسب و کار محصولات دست ساز است. هدیه ای کاملا متفکرانه!!!!!!.

کارت ویزیت چاپی مدور

Jukebox ایده ها و طرح های مختلفی را برای کارت های ویزیت ارائه می دهد، اما این مثال کارت ویزیت مدور واقعا جالب به نظر می رسد.  ترکیبی منحصر به فرد  با فرمت و اندازه خاص و  طراحی ظریف و شیک.

کارت ویزیت Bushwick Tea

این کارت ویزیت بسیار خلاق با طراحی منحصر به فرد و سرگرم کننده توسط  انتشارات  Mandate برای ناتالی   Ciccoricco چاپ شده  است.

کارت  ویزیت چاپی مدرن

این یکی دیگر از کارت های ویزیت منحصر به فرد با طراحی جذاب می باشد. مقدار جزئیات موجود در این طرح قابل توجه بوده و این کارت توسط انتشارات  “Piggyback ” در نیویورک چاپ شده است.

کارت ویزیت چاپی Grouper

به گفته طراح، این کارت بازرگانی رنگارنگ توسط  انتشارات Mama’s Sauce با استفاده از کاغذ Muscletone فرانسوی  چاپ شده و لبه های رنگی برای مطابقت با رنگ پانل می باشد.

کارت ویزیت چاپی  FZ Media

آدم تراژر طراح این کارت پستال شیک و پرطرفدار بوده تا به طور موثر توجه مشتریان خود را جلب کند.

 

 

 

 

 

 

کارن کارت
کارن کارت، کارت ویزیت الکترونیکی است. به کمک کارت ویزیت الکترونیکی می توانید هم کسب و کار خود را با فیلم و عکس معرفی کنید هم از طریق کارت ویزیت الکترونیکی شماره مخاطبین خود را جمع آوری و یک باشگاه مشتریان بسازید.کارت ویزیت الکترونیکی جایگزین مناسبی است برای کارت ویزیت های کاغذی که پس از مدت کوتاهی دور انداخته می شوند. کارن کارت یک کارت ویزیت الکترونیکی دیجیتال است که به شما قابلیت ارسال پیامک به مخاطبین را هم می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.