محتوای دیجیتال منحصر به فرد درباره موضوعی که درباره آن چیزهای زیادی می دانید ایجاد کنید! به اشتراک گذاشتن دانشتان با دیگران یکی از بهترین و
توسعه مهارتهای فردی دیجیتال مارکتینگ راههای توسعه کسب وکار

محتوای دیجیتال را چگونه ایجاد کنیم؟

هیچ کس نمی خواهد از شخصی که شناخته شده نیست، خرید کند. مردم به احتمال زیاد بیشتر از لیدر و پیشروی یک صنعت خرید می کنند – کسی که می توانند به او اعتماد کنند. و حرفی برای گفتن دارد. در حالی که ایجاد این نوع تصویر از برندتان به زمان نیاز دارد، ایجاد محتوای دیجیتال راهی عالی برای سرعت بخشیدن به روند این کار است! ویدئوها ، کتاب های الکترونیکی ، کارت ویزیت الکترونیکی، راهنماهای نهایی ، چک لیست ها ، آموزش ها و… هرچه که باشد، به شرطی که شما را به عنوان فردی نشان دهد که می داند درباره چه چیزی صحبت می کند ، به شما کمک می کند تا حضور دیجیتالی و اعتبار خود را تقویت کنید.

مطمئناً تبدیل شدن به “نویسنده” کمی به دور از تصور به نظر می رسد، اما واقعاً لازم نیست اینگونه باشد. هیچ کسی نمی گوید شما نیاز به نوشتن کتابی پرفروش دارید.

ما فقط به شما پیشنهاد می دهیم که محتوای دیجیتال منحصر به فرد درباره موضوعی که درباره آن چیزهای زیادی می دانید ایجاد کنید! به اشتراک گذاشتن دانشتان با دیگران یکی از بهترین و سودمندترین راه ها برای معرفی برندتان است.

مرحله ۱: یک موضوع را انتخاب کنید

موضوعی را انتخاب کنید که نمایانگر تخصص شما باشد. به اطراف خود نگاه کنید و ببینید رقبای شما چگونه محتوای تخصصی ایجاد می کنند ، سپس چیزی منحصر به فرد برای دانش و مهارت خود بسازید. آنچه در این مرحله شما را محدود می کند فقط تخیل شما است.

مرحله ۲: شاهکار خود را ایجاد کنید

این جایی است که شما در واقع استعدادهای منحصر به فرد خود را به اشتراک می گذارید. شاهکار محتوای دیجیتالی خود را بسازید!

بخاطر بسپارید که برای نتیجه نهایی شما بسیار مهم است که حرفه ای به نظر برسید. اگر در حال ایجاد یک کلیپ ویدیویی هستید ، ویرایش آن را به صورت حرفه ای انجام دهید. اگر در حال ایجاد PDF یا کتاب الکترونیکی هستید ، یک جلد حرفه ای برای آن طراحی کنید.

مرحله ۳: پلتفرم تجارت الکترونیکی را انتخاب کنید

شما باید تصمیم بگیرید که آیا می خواهید مستقیماً از وب سایت خود محصولات را بفروشید یا از یک سیستم تجارت الکترونیکی که قبلاً تاسیس شده است. به خاطر داشته باشید که صرف نظر از محل فروش، می خواهید محتوای دیجیتال خود را در سایت خود به نمایش بگذارید (برای تاثیرگذاری بیشتر). مثلا برای انتشار محتواهای خود یک وبلاگ تخصصی به وب سایت تان اضافه کنید.

مرحله ۴: تخصص خود را به بازار عرضه کنید

اکنون که یک محتوای دیجیتالی عالی و حرفه ای ساخته اید، وقت آن است که تخصص خود را به بازار عرضه کنید. راه های زیادی برای معرفی خود به عنوان یک متخصص وجود دارد ، اما در اینجا چند ایده برای شروع وجود دارد:

  • پست مهمان در سایت های تخصصی، تبلیغ محصول خود در بیوگرافی.
  • افزودن محصول دیجیتال به پروفایل LinkedIn خود.
  • افزودن لینک، عکس یا خلاصه به تمام پروفایل های شبکه های اجتماعی خود.
  • مطمئن شوید که محتوای دیجیتالی شما در وبلاگ و وب سایت شما برجسته باشد.
  • در مورد محتوای دیجیتال خود موارد نمونه تهیه کنید.

مرحله :۵ برای تبدیل شدن به یک لیدر صنعتی تلاش کنید

شما یک شبه لیدر صنعتی نخواهید شد، اما می توانید اعتبار سازی را از همین الان شروع کنید. مهم نیست که در کدام صنعت هستید،با ایجاد یک محتوای دیجیتالی آگاهی بخش و منحصر بفرد بدون شک میزان تاثیر و نفوذ و قدرت خود را بالا می برید.

پلتفرم هایی برای برند سازی و انتشار محتوای دیجیتال

به طور معمول، افراد به سادگی با ایجاد یک وب سایت و ترویج اطلاعات از طریق آن، مشاغل آنلاین خود را ایجاد می کنند. با این حال، برخی از افراد با استفاده از صفحات طرفداران، حساب های اجتماعی و سایر ابزارها برای ایجاد فالوورهای گسترده (صدها هزار فالوور) قبل از حتی کسب درآمد، اوضاع را متحول کرده اند. و حالا اثر آن چشمگیر است.

FaceBook و Instagram دو پلتفرم اصلی هستند که می توانید برای بهره گیری از این روش استفاده کنید ، در حالی که Fiverr ، Ebay و Etsy نیز سایت های فوق العاده محبوبی هستند که به صورت روزانه داستان های موفقیت جدید تولید می کنند.

بیایید نگاهی سریع به هر یک بیندازیم!

۱) اینستاگرام

اینستاگرام به تدریج در حال تبدیل شدن به یک پلتفرم فوق العاده محبوب برای افراد برای راه اندازی مشاغل است. با ارسال عکس های پرطرفدار ، پیشرفت سریع دنبال کردن آنها ، فروش و تبلیغ محصولات وابسته ، مردم از طریق این اپلیکیشن تحت موبایل اقدام به سرمایه گذاری می کنند.

در حالی که سطح تعامل فیس بوک و توییتر در سال های اخیر در حال کاهش است ، این تعامل در اینستاگرام در حال افزایش است ، و آن را به ابزاری قدرتمند برای کارآفرینان تبدیل کرده است. پس چنانچه می خواهید کسب و کار خود را ارتقا دهید، دلیلی برای استفاده نکردن از آن وجود ندارد.

اگر علاقه مند به ایجاد یک حساب کاربری در اینستاگرام و مدیریت آن هستید ، می توانید از تیم تخصصی دیجیتال مارکتینگ سپنتا کمک بگیرید.

محتوای دیجیتال منحصر به فرد درباره موضوعی که درباره آن چیزهای زیادی می دانید ایجاد کنید! به اشتراک گذاشتن دانشتان با دیگران یکی از بهترین و

۲) eBay

هیچ چیز رادیکالی در اینجا وجود ندارد. eBay همیشه یک پلتفرم محبوب برای اداره یک تجارت بوده است ، اما هنوز هم شایسته ذکر است. تا زمانی که بازار مناسبی را انتخاب کرده و لیست های خود را به خوبی طراحی کنید ، تعداد زیادی بازدید کننده خواهید داشت که از قبل در بین خیل عظیم مخاطبان eBay حضور داشته اند.

البته هنوز معایبی وجود دارد که باید از آنها آگاه باشید:

  • رقابت بالا
  • هیچ نام تجاری واقعی برای تجارت شما وجود ندارد
  • زندگی با شرایط eBay

مطمئناً توجه به این موارد مهم است. اما تا آنجا که پلتفرم های موجود وجود دارد ، eBay گزینه ای عالی است که قبلاً همه کارهای سخت را برای شما انجام داده است.

۳) فیس بوک

شگفت آور است که برخی از کارآفرینان با استفاده از یک صفحه فیس بوک چقدر موفق بوده اند. بدون وب سایت ، فروشگاه و … – فقط یک صفحه فیس بوک که هر از گاهی محتوای با کیفیتی به آن اضافه می کنند.

تا به حال نام Lad Bible را شنیده اید؟ در مورد Gym Fails چطور؟

این صفحات توسط افرادی با علاقه به محتوایی که ارسال می کردند شروع شده و صفحات آنها رونق گرفته است. آنها میلیون ها طرفدار پیدا کردند و در نهایت وب سایت های خود را راه اندازی کردند.

درست مانند Instagrammers محبوب ، صاحبان صفحه فیس بوک با فروش فریاد در صفحات خود یا ایجاد وب سایت / فروشگاه برای هدایت طرفداران خود ، درآمد کسب می کنند.

۴) Fiverr

Fiverr برای خرید و فروش فوق العاده است. تنها مشکلی که با Fiverr وجود دارد این است که دشوارتر می توان دستمزد گرفت ، زیرا بسیاری از افراد خدمات گسترده ای را فقط با ۵ دلار ارائه می دهند. با این وجود ، این یک پلت فرم عالی است که داستان های موفقیت بسیاری را تولید کرده است.

۵) Etsy

Etsy یک گزینه فوق العاده محبوب برای جامعه هنری / صنایع دستی است. درست مانند eBay ، به شما این امکان را می دهد تا از بازار گسترده ای استفاده کنید و از مخاطبان از پیش تعیین شده استفاده کنید. اگر کالاهای وینتیج یا دست ساز می فروشید ، Etsy راهی عالی برای ایجاد یک تجارت آنلاین سریع و آسان است!

کارن کارت ، ارائه دهنده بیس لینک ، کارت ویزیت الکترونیکی و یادبود

کارن کارت
کارن کارت، کارت ویزیت الکترونیکی است. به کمک کارت ویزیت الکترونیکی می توانید هم کسب و کار خود را با فیلم و عکس معرفی کنید هم از طریق کارت ویزیت الکترونیکی شماره مخاطبین خود را جمع آوری و یک باشگاه مشتریان بسازید.کارت ویزیت الکترونیکی جایگزین مناسبی است برای کارت ویزیت های کاغذی که پس از مدت کوتاهی دور انداخته می شوند. کارن کارت یک کارت ویزیت الکترونیکی دیجیتال است که به شما قابلیت ارسال پیامک به مخاطبین را هم می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.