کارت ویزیت به عنوان ابزار اساسی در بازاریابی در صنایع مختلف به شمار می رود چراکه می تواند مشروعیت برند شما را بهبود بخشد ، آگاهی از برند شما را ....
بازاریابی و فروش برند سازی کارت ویزیت کارت ویزیت الکترونیکی

۶ دلیل برای استفاده از کارت ویزیت

کارت ویزیت به عنوان ابزار اساسی در بازاریابی در صنایع مختلف به شمار می رود چراکه می تواند مشروعیت برند شما را بهبود بخشد ، آگاهی از برند شما را افزایش دهند و باعث تعامل میان شما و مشتریانتان باشد.

۱٫کسانی که تلفن هوشمند ندارند

تحقیقات اخیر نشان می دهد که ۷۷ درصد مردم دارای تلفن های هوشمند هستند. در حالی که این درصد بالایی است، اما هنوز ۲۳ درصد تلفن هوشمند ندارد!

پس برای انتقال اطلاعات تماس تجاری خود به این کاربران، به روش های سنتی نیاز دارید. با کارت ویزیت، این کار را به راحتی انجام می دهید و پس از ملاقات، دسترسی را برای آنها را آسان می کنید.

۲٫کارت ویزیت مشروعیت تجارت را تقویت می کند

آیا می دانید مردم قبل از خرید محصولات و خدمات از یک شرکت ناآشنا چه کاری انجام می دهند؟

آنها به دنبال جزئیات خاص هستند:

تو کی هستی

چه کاری می توانید برای آنها انجام دهید

جایی که واقع شده اید

چگونه با شما تماس بگیریم

چه راه بهتری برای معرفی کسب و کار خود نسبت به توزیع کارت ویزیت وجود دارد؟ کارت های ویزیت حرفه ای می توانند در عرض چند ثانیه مشروعیت کسب و کار را تقویت کنند.

۳٫ موجب تسهیل فرآیند شبکه سازی اجتماعی می شود

حتما در مورد اهمیت توسعه روابط با مخاطبین حرفه ای چیزهایی شنیده اید. روش های مختلفی برای شبکه سازی و برقراری ارتباط با دیگران وجود دارد، از جمله مکالمه حضوری، تماس تلفنی، ایمیل، شبکه های اجتماعی.

با این حال ، تعداد زیادی از افراد تعامل چهره به چهره را ترجیح می دهند. به عنوان مثال ، تحقیقات قبلی Forbes Insight نشان داد: ۸۵٪ از پاسخ دهندگان ، جلسات چهره به چهره را ترجیح می دهند به دلیل توانایی “ایجاد روابط قوی تر و پرمعناتر”. این نوع تعامل ها در ساختن یک شبکه حرفه ای با کیفیت بالا سودمند هستند.

هنگام شرکت در رویدادهای حضوری ، کارت ویزیت خود را فراموش نکنید. چراکه ارتباط با شما را برای علاقه مندان پیگیری این مکالمات آسان می کند. با گسترش شبکه کاری ، متوجه افزایش فرصت های رشد کسب و کار نیز خواهید شد.

۴٫ کارت ویزیت ابزاری قدرتمند برای ایجاد آگاهی از برند است

وقتی در حال ایجاد کسب و کار خود هستید، برند تجاری باید بخشی از استراتژی بلند مدت آن باشد. به همین دلیل کارت ویزیت به شما کمک می کند تا مشتریان بتوانند تجارت و پیشنهادات شما را به خاطر بسپارند.

برندسازی از جنبه های هویت بصری تشکیل شده است، و این شامل کارت ویزیت نیز می شود. از طریق یک طراحی تاثیرگذار ، می توانید آگاهی بخش باشید. چراکه این طراحی می تواند احساسات را برانگیخته و بین شما و بازار ارتباط برقرار کند.

۵٫ کارت ویزیت به نام تجاری شما وجهه می دهد

کارت ویزیت نشانگر هویت تجاری و تداعی کننده نام و برند شما است.

وقتی به طرز موثری طراحی شوند ، پیام ، شخصیت و ارزش های برند شما را به مخاطبان ارتباط می دهند.

عناصر برانگیزنده احساسات – که در بالا به آنها اشاره شد – در کارت ویزیت باعث می شود نام تجاری شما قابل تشخیص باشد.

۶٫ کارت های خلاقانه به احتمال زیاد به اشتراک گذاشته می شوند

آگاهی عامل اصلی رشد اقتصادی است. وقتی مردم در مورد شغل شما اطلاع دارند ، احتمالاً محصولات یا خدمات شما را خریداری می کنند. توجه شما می تواند یک چالش باشد، اما خلاقیت در بازاریابی به شما کمک می کند تا برند خود را در معرض مخاطبان و بازار هدفمند خود قرار دهید.

توزیع کارت ویزیت خلاق روشی شگفت انگیز برای جلب توجه مردم است. این به دو دلیل خوب است: آگاهی از نام تجاری شما را بیشتر می کند و شانس مراجعه به افراد نیازمند محصولات و خدمات شما را افزایش می دهد.

و کلام آخر اینکه پیشنهاد ما برای خاص و متفاوت بودن استفاده از کارت ویزیت الکترونیکی کارن کارت هست.

کارن کارت
کارن کارت، کارت ویزیت الکترونیکی است. به کمک کارت ویزیت الکترونیکی می توانید هم کسب و کار خود را با فیلم و عکس معرفی کنید هم از طریق کارت ویزیت الکترونیکی شماره مخاطبین خود را جمع آوری و یک باشگاه مشتریان بسازید.کارت ویزیت الکترونیکی جایگزین مناسبی است برای کارت ویزیت های کاغذی که پس از مدت کوتاهی دور انداخته می شوند. کارن کارت یک کارت ویزیت الکترونیکی دیجیتال است که به شما قابلیت ارسال پیامک به مخاطبین را هم می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.