Business Card Contents
راههای توسعه کسب وکار کارت ویزیت کارت ویزیت الکترونیکی

مطالب کارت ویزیت باید شامل چه مواردی باشد؟

هر نوع شغلی که دارید چه دور کاری و فعالیت در شبکه های آنلاین و یا ملاقات های رودرو ، داشتن کارت ویزیت حرفه ای ایده بسیار خوبی است تا مشتریان تان به راحتی با شما تماس برقرار کنند. همیشه کارت ویزیت خود را همراه داشته باشید، حتی اگر به دنبال مشتری نیستید. ممکن است در مهمانی ها، سفرها یا در سایر رویدادهای اجتماعی،  به آن نیاز پیدا کنید.

قبل از اینکه جلسه را ترک کنید یا مکالمه را پایان دهید، کارت  ویزیت خود را به مشتری بدهید و از او بخواهید که با شما در تماس باشد. این امر اغلب موجب می شود که افراد مطالب کارت ویزیت تان را به اشتراک بگذارند و با شما تماس بگیرند. داشتن یک کارت  ویزیت به شما کمک می کند حرفه ای عمل نمایید. علاوه بر این، همراه داشتن کارت های ویزیت آسان است. برای کسب آگاهی بیشتر در مورد مطالب کارت ویزیت خود تحقیق کنید.

مطالبی که باید به کارت ویزیت شما اضافه شود:

امروز جویندگان مشتری بیشتر، باید اطلاعاتی فراتر از نوع سنتی کارت ویزیت ها برگزینند. کارت ویزیت های سنتی شامل نام، عنوان شغلی، شماره تلفن و آدرس ایمیل می باشند.
برای داشتن کارت ویزیت حرفه ای، اطلاعات موجز و مختصر را بر روی کارت ویزیت خود بگنجانید. نوع شغل خود را دقیقا مشخص نمایید. اگر از دو طرف کارت استفاده می کنید، می توانید اطلاعات اضافی را در پشت کارت قرار دهید و از شلوغی بیش از حد روی کارت اجتناب نمایید. لینک های شبکه های اجتماعی خود را حتما اضافه نمایید. هر کدام از لینک های که انتخاب می کنید تا بر روی کارت ویزیت خود قرار دهید، مطمئن شوید که کوتاه بوده و در مرورگر به آسانی تایپ می شود.

اضافه کردن شعار تبلیاتی

حتما شعار تبلیغاتی خود را بر روی کارت ویزیت تان درج نمایید. گاهی اوقات شعار تبلیغاتی را بر روی کارت و گاهی در پشت کارت قرار می دهند. شعار تبلیغاتی نوعی صعود دهنده شما به قله موفقیت است. با نگاهی سریع به شعارتبلیغاتی تان، مهارت ها و زمینه های فعالیت خود را به اشتراک می گذارید و مشتریان تان شما را راحت تر به یاد می آورند.این یکی از مطالب کارت ویزیت است که باید در نظر داشته باشید.

نکات طراحی برای کارت های ویزیت

ایده خوبی است که از قالبی خاص یا یک طراح حرفه ای برای کارت ویزیت خود استفاده کنید. اکثر سایت هایی که کارت های ویزیت را چاپ می کنند، دارای قالب ها در دسترس هستند. در اینجا چند دستورالعمل طراحی وجود دارد:
فضای سفید زیادی را بر روی کارت حفظ کنید

مطالب زیادی وجود دارد که می توانید در کارت ویزیت قرار دهید، اما مهم این است که کارت ویزیت شما درهم ریخته نباشد. بگذارید مقدار زیادی فضای سفید داشته باشید، بنابراین خواندن آن آسان است. قبل از اینکه شروع به طراحی کارت ویزیت کنید، در نظر داشته باشید که چه اطلاعاتی بیشترجذابیت دارند.

افزودن عکس

قرار دادن عکس خودتان بر روی کارت ویزیت، ایده بسیار خوبی است. این تصمیم شماست، اما توجه داشته باشید که عکس ممکن است به افراد کمک کند که بعدا شما را به یاد بیاورند (چهره ها را راحت از نام می توان به یاد آورد). فقط مطمئن شوید که از یک عکس حرفه ای استفاده کنید: عکسی که برای پروفایل لینکدین استفاده می کنید، گزینه ای عالی است.

طراحی ساده انتخاب نمایید

یک فونت استاندارد را انتخاب نمایید و از کاربرد چند فونت در کارت ویزیت اجتناب کنید. یک اندازه فونت معقول و قابل خواندن را به کار ببرید.

کد QR در کارت های ویزیت

همچنین می توانید یک کد QR بر روی کارت ویزیت خود داشته باشید که می تواند توسط گوشی هوشمند اسکن شود و به یک URL وب سایت مرتبط می باشد تا بیننده بتواند اطلاعات بیشتری کسب کند. گزینه های بسیار ارزان و حتی رایگان برای چاپ کارت های ویزیت وجود دارد. برخی از محبوب ترین گزینه های آنلاین برای کارت های ویزیت کم هزینه Moo، Zazzle، Overnight Prints و Vistaprint است. اکثر شرکت ها قالب هایی را ارائه می دهند که شما را در فرآیند هدایت کرده و اطمینان حاصل می کنید که یک گزینه خوانا و طراحی مناسب را انتخاب نموده اید.

“کارتهای ویزیت رایگان” گوگل، فهرستی از شرکتهایی را برای شما فراهم می کند که کارتهای ویزیت رایگان ارائه می دهند، اما باید هزینه ارسال را بپردازید . همچنین می توانید قالب های رایگان آنلاین پیدا کنید. گزینه دیگر فروشگاه های خرده فروشی مانند Staples است که در طراحی و همچنین چاپ به شما کمک می کنند.

کارن کارت مفتخر است که علاوه بر تمامی موارد ذکر شده، امکان اضافه نمودن ویدئو برای معرفی بهتر کسب و کارتان را در قالب یک کارت ویزیت الکترونی(کارن کارت) در اختیار شما قرار دهد. با کارن کارت دیگر نیازی به صرف هزینه های گزاف برای طراحی و چاپ کارت ویزیت و دغدغه ی انتخاب مطالب کارت ویزیت و همچنین نگرانی از بابت فراموشی برای همراه داشتن کارت ویزیت خود را نخواهید داشت.
به خانواده کارن کارت بپیوندید

کارن کارت
کارن کارت، کارت ویزیت الکترونیکی است. به کمک کارت ویزیت الکترونیکی می توانید هم کسب و کار خود را با فیلم و عکس معرفی کنید هم از طریق کارت ویزیت الکترونیکی شماره مخاطبین خود را جمع آوری و یک باشگاه مشتریان بسازید.کارت ویزیت الکترونیکی جایگزین مناسبی است برای کارت ویزیت های کاغذی که پس از مدت کوتاهی دور انداخته می شوند. کارن کارت یک کارت ویزیت الکترونیکی دیجیتال است که به شما قابلیت ارسال پیامک به مخاطبین را هم می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.