اهمیت و هدف کارت های ویزیت:کسانی که گوشی های هوشمند ندارند، مشروعیت کسب و کار را افزایش می دهند،به کسب و کارها کمک می کنند تا ارتباطات انسانی را توسعه دهند
برند سازی راههای توسعه کسب وکار کارت ویزیت

هفت دلیل که چرا کارت های ویزیت هنوز اهمیت دارند

افراد سالانه در ایالات متحده  میلیاردها  کارت ویزیت چاپ می کنند. اما علت چیست؟ پاسخ این است که آنها از کارت های ویزیت به عنوان ابزار مفیدی برای ارتباط شخصی با مشتریان، صاحبان کسب و کارهای دیگر و تبلیغ  نام تجاری با وجود پیشرفت تکنولوژی و افزایش شبکه های اجتماعی مانند لینکدین، استفاده می کنند.

اهمیت و هدف کارت های ویزیت

برای درک اینکه چرا افراد از کارت های ویزیت استفاده می کنند، باید بدانید که کارت ویزیت چیست.

فرهنگ لغت وبستر ، کارت ویزیت را به عنوان “کارت کوچک حاوی اطلاعات (مانند نام و آدرس) در مورد یک نماینده تجاری یا کسب و کار” تعریف می کند.

از این تعریف در میابیم که کارت ویزیت راهی مشخص برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات کسب و کار ، از قبیل نام شرکت، آدرس، شماره تلفن، آدرس ایمیل و آدرس وب (URL) با دیگران است.

هر چند، این کارت های کاغذی چیزی بیش از ارائه اطلاعات تماس انجام می دهند. آنها همچنین به طور بصری شرکت ، هویت و حرفه شما را نشان می دهند.

۷ دلیل ضروری برای خرید کارت های ویزیت و نحوه استفاده از آنها

کارت های ویزیت به دلایل مختلفی به عنوان یک ابزار بازاریابی ضروری برای صنایع مختلف محسوب می شوند: آنها می توانند مشروعیت نام تجاری تان را بهبود بخشند، آگاهی از نام تجاری تان را افزایش داده و سود شما را بهبود بخشند.

چه کسی(و چرا)  از کارت های  ویزیت استفاده می کند؟

کسانی که گوشی های هوشمند ندارند

تحقیقات اخیر نشان می دهد که ۷۷ درصد از آمریکایی ها گوشی هوشمند دارند.

در حالی که این درصد بالا است، اما همه صاحب گوشی هوشمند نیستند و این  بنا به دلایل مختلفی  مانند عدم علاقه، مهارت های تکنولوژی پایین و ترجیح دادن ارتباطات قدیمی است. شما نیاز به راه های سنتی برای انتقال اطلاعات تماس کسب و کار خود به این دست کاربران دارید.

با کارت های ویزیت، شما به راحتی می توانید این کار را  انجام دهید و  پس از جلسه کارت های ویزیت را به افرادی که نیاز به محصولات یا خدمات شما دارند، ارائه نمایید.

مشروعیت کسب و کار را افزایش می دهند

آیا خوب است که کسب و کار خود را از طریق توزیع کارت های ویزیت معرفی کنید؟ کارت هایی که به صورت حرفه ای طراحی شده، می توانند مشروعیت کسب و کار شما را در عرض چند ثانیه افزایش دهد. آنها به دیگران اطلاع می دهند که شما در کار خود جدی و آماده هستید. همچنین موجب آگاهی بیشتر در مورد کسب و کارتان می شوند.

به کسب و کارها کمک می کنند تا ارتباطات انسانی را توسعه دهند

اتصال و تبادل اطلاعات از طریق کانال های دیجیتال اکنون ساده تر و سریع تر از همیشه است. اما یک مشکل وجود دارد: هیچ راهی برای مشارکت در گفتگوهای صادقانه با دیگران و برقراری ارتباط شخصی وجود ندارد.

این مشکلی بزرگ معمولا در هنگام رشد یک کسب و کار رخ می دهد. زیرا ارتباطات دیجیتالی چندین عنصر ضروری مانند گپ کوتاه، علاقه، اصالت، تماس چشمی، دست دادن را شامل نمی شود.

با این حال، انتشار کارت ویزیت، راه خوبی برای توسعه ارتباطات انسانی است. این برای شما راهی  به منظور ادامه گفتگو با افراد علاقه مند به آنچه که شما انجام می دهید را  فراهم می کند.

به صاحبان کسب و کار و حرفه ای در تسهیل روند جلسات کمک می کند

شما به عنوان یک صاحب کسب و کار، احتمالا قبلا اهمیت روابط را با مخاطبین حرفه ای شنیده اید. چند راه برای برقراری ارتباط با دیگران ، از جمله مکالمات  رودرو، تماس تلفنی، ایمیل، و رسانه های اجتماعی وجود دارد.

با این حال، تعداد زیادی از افراد ، روابط بین فردی را ترجیح می دهند. به عنوان مثال، تحقیقات پیشین مجله فوربز در گذشته نشان داد: ۸۵ درصد از پاسخ دهندگان، جلسات  رودرو را به دلیل توانایی “ایجاد روابط قوی تر و معقول تر” ترجیح می دهند. این نوع تعاملات در ساخت یک شبکه حرفه ای با کیفیت بالا مفید است . آنها همچنین برای مکالمه های عالی با افرادی مناسب هستندکه دارای علایق مشابه، مجموعه مهارت ها و اهداف می باشند.

هنگام شرکت در جلسات شخصی، کارت های ویزیت خود را فراموش نکنید. کات ویزیت ها تماس با شما را برای کسانی که علاقمند به پیگیری این گفتگو هستند، آسان می کنند. به همین ترتیب، کارت های ویزیت  به شما اطلاعاتی  را  ارائه می دهند که پیگیری و ملاقات دوباره نیاز دارید. همانطور که شبکه های اجتماعی شما افزایش می یابد، فرصت های کسب و کار جدید هم خلق می شوند.

 ابزاری قدرتمند برای ایجاد آگاهی از برند هستند

هنگامی که مشغول کسب و کار هستید، نام تجاری باید بخشی از استراتژی بلندمدت باشد. به همین دلیل است که باید به مشتریان کمک کنید تا کسب و کار و پیشنهادات  تان را به یاد داشته باشند.

نام تجاری شامل ابعاد هویت بصری بوده و این در کارت های ویزیت گنجانده می شود . این آیتم های فیزیکی از طریق طراحی تاثیر گذار موجب آگاهی بیشتر راجع به کسب و کار می شوند. آنها همچنین می توانند احساسی را ایجاد  نموده و بین شما و بازار ارتباط برقرار کنند.در مجموع، آنها به شما کمک می کنند تا در حفظ و هدف قرار دادن مشتریان ایستادگی نمایید.

علامت تجاری تان را در معرض دید قرار می دهند

کارت های ویزیت هویت کسب و کار شما را نشان می دهند. هنگامی که مخاطبین به کارت های ویزیت  نگاه می کنند، به  مشتریان یادآوری می نمایند که شما چه کسی هستید و چه کاری انجام می دهید.

هنگامی که کارت ویزیت به طور موثر طراحی شوند ، پیام، شخصیت و ارزش های تجاری تان را در ارتباط مشخص کرده و به طور مثبت بر نحوه کسب و کارتان تاثیر می گذارد.

عناصری که در بالا ذکر شده در کارت های ویزیت تان نیز قابل تشخیص هستند.  کارت های ویزیت می توانند چشم انداز های مورد  علاقه را زمانی که مشتریان آماده خرید هستند به آنها معرفی کنند.

 کارت های ویزیت خلاقانه  خواهان بیشتری دارند

آگاهی، از عوامل اصلی رشد اقتصادی است. وقتی افراد در مورد کسب و کارتان بدانند، بیشتر احتمال دارد که محصولات یا خدمات تان  را خریداری کنند.

توجه کردن می تواند یک چالش باشد، اما خلاقیت در بازاریابی به شما کمک می کند نام تجاری خود را به مخاطبان و بازار هدف خود نشان دهید.

توزیع کارت های ویزیت خلاق راهی شگفت انگیز برای جلب توجه  افراد است. اگر کارت های نوآورانه شما جذاب باشند، احتمالا آنها را با دیگران به اشتراک می گذارند. این به دو دلیل مفید است: آگاهی از نام تجاری شما افزایش می یابد و شانس ارجاع به کسانی را بالا می برد که نیاز بیشتری به محصولات و خدمات شما دارند.

اهمیت و هدف کارت های ویزیت:کسانی که گوشی های هوشمند ندارند، مشروعیت کسب و کار را افزایش می دهند،به کسب و کارها کمک می کنند تا ارتباطات انسانی را توسعه دهند

در نتیجه:

کارت های ویزیت هنوز هم برای همه کسب و کار ها لازم هستند. قابلیت آشکارسازی آنها باعث می شود که اطلاعات  مفید صاحبان کسب و کار در ارتباطات شخصی رد و بدل شوندکارت هایی که با خلاقیت طراحی گردد، موجب می شود همه کسب و کارتان  را به یاد داشته باشند.

اگر قبلا کارت های ویزیت را به عنوان ابزار بازاریابی خود در نظر نگرفته اید، هرگز دیر نیست. شما هرگز نمی دانید، کارت ویزیت تان عنصر کلیدی برای شناساندن بهتر نام تجاری تان است. پس بهتر از با داشتن کارت ویزیت به روز و با تکنولوژی در کسب و کار خود تحول ایجاد نمایید.

کارن کارت
کارن کارت، کارت ویزیت الکترونیکی است. به کمک کارت ویزیت الکترونیکی می توانید هم کسب و کار خود را با فیلم و عکس معرفی کنید هم از طریق کارت ویزیت الکترونیکی شماره مخاطبین خود را جمع آوری و یک باشگاه مشتریان بسازید.کارت ویزیت الکترونیکی جایگزین مناسبی است برای کارت ویزیت های کاغذی که پس از مدت کوتاهی دور انداخته می شوند. کارن کارت یک کارت ویزیت الکترونیکی دیجیتال است که به شما قابلیت ارسال پیامک به مخاطبین را هم می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.