هفت راه ارتقاءکسب و کار کوچک خود
راههای توسعه کسب وکار مهارتهای کارآفرینی

هفت راه ارتقاءکسب و کار کوچک خود

میخواهیم در رابطه با هفت راه ارتقاء کسب و کار خود صحبت کنیم، بسیاری از صاحبان کسب و کار کوچک کسب و کار حداقل در یک چیز مشترک هستند که توانایی تصور موفقیت شان در آینده است. در اینجا برخی از فعالیت های لازم را به منظور موفقیت و پیشرفت شما در کسب و کار در آینده ذکر می کنیم.

۱.با تنظیم اهداف از موانع پیش رو بگذرید

تنظیم هدف می تواند یک راه عالی برای روشن کردن مسیر، اندازه گیری پیشرفت و ردیابی دستاوردهای شما باشد. موفق ترین صاحبان کسب و کار در میان ما، با تنظیم  اهداف از موانع و مشکلات عبور کرده و ریسک ها را برآورد می کنند.

هرچه بیشتر خود را به چالش بکشید، دستاوردهای بیشتر و بهتری در طولانی مدت به دست می آورید. ایجاد طرحی برای رشد در قالب اهداف بلند مدت و کوتاه مدت، یک طرح کسب و کار و یا حتی تنظیم وظایف می تواند به کسب و کار شما در رسیدن به سطوح جدید موفقیت کمک کند.

۲. بر خدمات مشتری تمرکز کنید

داشتن توانایی در مورد حفظ مشتریان مطلوب، نقش مهمی در موفقیت مداوم یک کسب و کار کوچک ایفا می کند. مشتریان منظم و مداوم نه تنها درآمد منظم دارند، بلکه مشتریان خوشحال می توانند بازاریابی قدرتمندی را از طریق توصیه به دیگران انجام دهند.

 

۳. تعهد به یادگیری مداوم

شما باید بدانید که کمیت دستاوردها مهم نیست بلکه کیفیت مد نظر می باشد، همیشه برای آموختن و موفقیت بیشتر گام بردارید.

حتی اگر شما وقت و یا تمایل به یادگیری در یک محیط کلاس درس سنتی را ندارید، راه هایی وجود دارند که می توانید دانش خود را پیش ببرید و به یادگیری ادامه دهید تا کسب و کارتان بتواند رشد کند.
یادگیری مداوم می تواند به صورت آموزش آنلاین، برنامه های فردی، فرصت های همکاری، مشاوره و حتی مطالعه باشد.

۴.  همیشه  برای انجام کارها پیش قدم باشید

مهم نیست که کارمند رسمی، قراردادی یا از اقوام هستید، پیش قدم بودن برای انجام کارها، می تواند بین شما و دیگران تفاوت زیادی ایجاد کند.

بسیاری از صاحبان کسب و کار کوچک، به جای کمک به دیگران، خود را به انجام کارهای گوناگون عادت می دهند، بنابراین خود را مدام به چالش کشیده و نیازی نیست کارها را به دیگران بسپارید.

با این حال، هنگامی که چالش را پشت سر گذاشتید، دیگر می دانید که از پس چه کارهایی بر می آیید و در انجام آنها با موفقیت ظاهر می شوید.

هفت راه ارتقاءکسب و کار کوچک خود
هفت راه ارتقاءکسب و کار کوچک خود

۵. بهره وری خود را افزایش دهید

بعضی از کارهایی که شما به عنوان یک صاحب کسب و کار کوچک انجام می دهید، معمول است؛ انواع وظایف روزانه وجود دارند که باید انجام شود تا کسب و کار شما همگام با دیگران باشد.

با تکمیل کارهای روزمره مدیریت کسب و کار، هر روز به موفقیت نزدیک تر می شوید. شما می توانید بهره وری خود را با توسعه سیستم ها به منظور بهبود این فرآیندها افزایش دهید.

۶. همگام با فناوری روز پیش بروید

فناوری در هر کسب و کار نقش مهمی دارد، بنابراین همه صاحبان کسب و کار کوچک  نه تنها باید فناوری مناسب را در پیش بگیرند، بلکه باید به دنبال به روز رسانی آن نیز باشند.

دنبال کردن فناوری های جدید و تغییر می تواند به صاحبان کسب و کارهای کوچک کمک کند تا تصمیمات بهتر بگیرند و موجب صرفه جویی در پول، زمان و سایر منابع گردد.

۷. تغییر مداوم فعالیت های بازاریابی خود

بسیاری از صاحبان کسب و کار کوچک می دانند که چگونه بازاریابی آنلاین می تواند پویایی جدیدی را برای ارتقاء کالاها و خدمات آنها خلق کند. موفق ترین شرکت های کوچک مایل به کشف رسانه های جدید بازاریابی آنلاین – در ترکیب با فعالیت های بازاریابی آنلاین خود – برای بهروری بالاتر هستند.

به طور مداوم در حال تغییر، آزمایش و ترکیب فعالیت های بازاریابی خود باشید، زیرا این می تواند روشی ارزشمند برای بررسی موفقیت یا عدم موفقیت و سرانجام کار باشد.  

شاید شما برای کسب و کارتان نیازی به انجام تمام این فعالیت ها نداشته باشید، اما موفق ترین صاحبان کسب و کار ها، در طول زمان اجرا می کنند.

برای به دست آوردن نتیجه، باید فعالیت هایی شروع کنید که قبلا با راه کسب و کار شما هماهنگ شده اند و سپس شروع به ایجاد تغییرات کرده و مابقی را به تدریج ترکیب کنید.

کارن کارت
کارن کارت، کارت ویزیت الکترونیکی است. به کمک کارت ویزیت الکترونیکی می توانید هم کسب و کار خود را با فیلم و عکس معرفی کنید هم از طریق کارت ویزیت الکترونیکی شماره مخاطبین خود را جمع آوری و یک باشگاه مشتریان بسازید.کارت ویزیت الکترونیکی جایگزین مناسبی است برای کارت ویزیت های کاغذی که پس از مدت کوتاهی دور انداخته می شوند. کارن کارت یک کارت ویزیت الکترونیکی دیجیتال است که به شما قابلیت ارسال پیامک به مخاطبین را هم می دهد.

یک پاسخ به “هفت راه ارتقاءکسب و کار کوچک خود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.