کارت ویزیت خوب چه ویژگی های دارد؟
کارت ویزیت مقالات کارت ویزیت الکترونیکی

کارت ویزیت خوب چه ویژگی های دارد؟

داشتن یک کارت ویزیت موثر، کار ساده ای نیست به این دلیل که لیست نام و اطلاعات تماس شما بایستی در یک کارت کوچک جای بگیرند. در حقیقت، هزاران راهکار برای طراحی کارت ویزیت وجود دارد که مربوط به اطلاعاتی هستند که شما میخواهید در کارت ویزیت خود قرار دهید و حتی روش هایی که می توانید کارت ویزیت خودتان را برجسته کنید. در این مطلب سعی دارید توضیح دهیم که کارت ویزیت خوب چه ویژگی هایی دارد؟

اگر در طراحی و تهیه کارت ویزیت خود کوتاهی کنید، احتمالاً مشتریان خود را از دست داده و کارت شما قبل از برقراری یک ارتباط از بین خواهد رفت و به توانایی شما برای برقراری ارتباط موثر آسیب خواهد رساند.

این هفت قانون کارت ویزیت خوب را دنبال کنید تا اطمینان حاصل کنید که کارت ویزیت شما برای کسب و کارتان مثمر ثمر خواهد بود.

شامل مهمترین اطلاعات باشد

اغلب ما وسوسه می شویم که اندازه فونت نوشته های روی کارت را کوچک تر کنیم و تا جایی که می توانیم اطلاعات مختلف بر روی کارت ویزیت قرار دهیم. کارت هایی که شامل اطلاعات ضروری (همچون نام، عنوان، نام تجاری، تلفن، ایمیل، وب سایت)، آیدی شبکه های اجتماعی، فهرست جامع خدمات و شعار تبلیغاتی هستند، به طور حتم توجه مشتریان را به خاطر حجم بالای اطلاعات از دست می دهند.  اگر می خواهید به اندازه کافی نظر مشتری را جلب کرده و در خاطر او ماندگار باشید، کارتی موجز و مختصر طراحی نمایید.

فونتی خوانا انتخاب نمایید

فونت های جذاب سرگرم کننده هستند، اما برای کارت شما معمولا  مناسب نخواهند بود. اطمینان حاصل کنید که فونت هایی که در کارت ویزیت خود استفاده می کنید، به هیچ وجه کوچک، ناخوانا یا تحریف شده نیستند. فونت نوشته های کارت ویزیت باید خوانا باشد.
اگر تمایل دارید که کارت تان جذاب تر به نظر برسد این امر را با طراحی قوی آرم تجاری شرکت خود محقق سازید.

اجتناب از پوشش کامل

امروزه چاپ کارت ویزیت های مقرون به صرفه، با متن ها و طرح های متنوع در هر دو طرف کارت بسیار رایج است. اما از پوشش کامل هر فضای خالی بر روی کارت خود اجتناب نمایید، مگر اینکه ضروری باشد.

برای خواننده یادداشت کردن هر نکته ای بر روی کارت شما به منظور عدم فراموشی در کارتهایی با رنگ تیره، جنس براق یا فوق العاده شلوغ و بدون فضای خالی ممکن نیست.

کارت ویزیت خوب دارای چاپ حرفه ای است

در حالی که می توانید کارت خود را در خانه  با چاپگر های معمولی چاپ نمایید اما سعی کنید از بهترین کاغذ و دستگاه بهره جویید. حتی راه حل بهتر این است که کارت ویزیت الکترونیکی را انتخاب نمایید تا ماندگارتر و جذاب تر باشد.

کارت ویزیت خوب چه ویژگی های دارد؟
کارت ویزیت خوب چه ویژگی های دارد؟

طراحی بر طبق نظر مشتری

اگر کسب و کار مختلف دارید، ممکن است از جلو و پشت کارت ویزیتتان برای مقاصد مختلف استفاده نمایید. در بعضی موارد، زمانی که این دو کسب و کار مکمل یکدیگر هستند یا با هم مرتبط می باشند، ممکن است عملی باشد.

با این حال، اگر شما دو هویت مخالف دارید باید از سردرگمی جلوگیری کنید و به طور مستقیم و مناسب برای هر مخاطب کارتی متمایز طراحی نمایید.

طراحی کارت ویزیت خوب منحصر به فرد اما ساده

راه های بسیاری وجود دارد که کارت خود را در هنگام طراحی متمایز کنید. کارت های که دارای ویژگی هایی مانند گوشه های گرد، اندازه های غیر معمول، طلاکوب، و غیره  هستند، یک کارت ساده را به بروشوری کوچک تبدیل میکنند. اما این گزینه ها مناسب نیست. شما باید سعی کنید که آرم تجاری تان بر روی کارت بدرخشد.

شعار تبلیغاتی

طراحی کارت ساده بدان معنی نیست که شما هیچ شعار تبلیغاتی برای جلب نظر مشتری نداشته باشید. با پیامی کوتاه برای مخاطب خود، آنها را محو کارت تان کنید و با اطلاعات مفید و مختصر کارت خود را به یاد ماندنی نمایید.  

 

برای داشتن یک کارت ویزیت حرفه ای کلیک کنید

کارن کارت
کارن کارت، کارت ویزیت الکترونیکی است. به کمک کارت ویزیت الکترونیکی می توانید هم کسب و کار خود را با فیلم و عکس معرفی کنید هم از طریق کارت ویزیت الکترونیکی شماره مخاطبین خود را جمع آوری و یک باشگاه مشتریان بسازید.کارت ویزیت الکترونیکی جایگزین مناسبی است برای کارت ویزیت های کاغذی که پس از مدت کوتاهی دور انداخته می شوند. کارن کارت یک کارت ویزیت الکترونیکی دیجیتال است که به شما قابلیت ارسال پیامک به مخاطبین را هم می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.