Visiting card contents
توسعه مهارتهای فردی کارت ویزیت کارت ویزیت الکترونیکی

راهکار استفاده از مطالب کارت ویزیت ها

شما به عنوان مدیر شروع به بازدید از شبکه های محلی کسب و کار،  شرکت در جلسات با همکاران کسب و کار محلی، چت در مورد کسب و کار به امید پایه ریزی روابط تجاری نموده اید که برای هر دو طرف در پایان سودمند است. اما در اتمام جلسات یا چت های کاری چه اتفاقی می افتد؟ پس از بازگشت به دفتر خود انبوهی از کارت های ویزیت را روی میز خود دسته می کنید تا در موقع لازم از آنها استفاده نمایید. تا کنون فکر کرده اید که چگونه از این همه مطالب کارت ویزیت استفاده نمایید؟

اما واقعا با این همه کارت ویزیت چه باید کرد؟چگونه باید از مطالب کارت ویزیت ها بهره برد؟

در اینجا  ما راه کارهایی را به شما خواهیم گفت تا حداکثر بهره را از همه مطالب کارت های ویزیت جمع آوری شده ببرید:

۴۸ ساعت بعد از زمان حضور در  جلسات یا چت های کاری، ۳۰ دقیقه وقت صرف کنید و همه ی کارت های ویزیت جمع آوری شده را پیگیری نمایید.

   ثبت شماره تماس– شماره های روی کارت های ویزیت را  در لیست تماس خود  وارد کنید تا بتوانید به راحتی در  آینده پیدا کرده و با دیگران به اشتراک بگذارید.

    ارسال ایمیل –  همیشه بعد از جلسات و چت های کاری ایمیلی را ارسال نمایید تا هرگز فراموش نکنید که با چه کسی در مورد چه چیزی گفتگو داشتید. همچنین،  با مشتری خود در شبکه های اجتماعی مانند لینکدین ارتباط برقرار کنید.  نام مشتری را به لیست شرکت ها اضافه کنید و  از سرویس ConvertKit برای مدیریت این اطلاعات استفاده نمایید.

   تماس با مشتری – همیشه برای تماس با مشتری پیش قدم باشید.

اگر یک نیاز بالقوه واقعی برای مخاطب جدید  در کسب و کار شما وجود دارد، جزئیات را به عنوان “فرصت” در سیستم CRM  ثبت نمایید و با تلفن  پیگیری کنید.

آیا میدانید در صورت دارا بودن کارت ویزیت الکترونیکی دیگر نیازی به صرف حتی ۳۰ دقیقه زمان برای پیگیری و ثبت موارد روی کارت ویزیت ها نخواهید داشت؟ اگر شما و همکارانتان اطلاعات خود و کسب و کارتان را در قالب یک کارت ویزیت الکترونیک گنجانده، و در جلسات و بازدید ها و… از آن استفاده نمایید، علاوه بر صرفه جویی هزینه، زمان خود را نیز ذخیره خواهید نمود.

کارن کارت
کارن کارت، کارت ویزیت الکترونیکی است. به کمک کارت ویزیت الکترونیکی می توانید هم کسب و کار خود را با فیلم و عکس معرفی کنید هم از طریق کارت ویزیت الکترونیکی شماره مخاطبین خود را جمع آوری و یک باشگاه مشتریان بسازید.کارت ویزیت الکترونیکی جایگزین مناسبی است برای کارت ویزیت های کاغذی که پس از مدت کوتاهی دور انداخته می شوند. کارن کارت یک کارت ویزیت الکترونیکی دیجیتال است که به شما قابلیت ارسال پیامک به مخاطبین را هم می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.