چگونه یک استراتژی بازاریابی جامع امنیت سایبری ایجاد کنیم؟درک مخاطبین خود/اعتمادسازی / نشان دادن تخصص/امنیت سایبری - ارائه آموزش و...
بازاریابی و فروش توسعه مهارتهای فردی رازهای موفقیت راههای توسعه کسب وکار

استراتژی بازاریابی و امنیت سایبری

بازارها برای محصولات و خدمات امنیت سایبری بسیار رقابتی هستند. بنابراین، به منظور اطمینان از این که تخصص و راه حل های تان از دیگران متمایز هستند، شما به یک استراتژی بازاریابی عالی امنیتی سایبری نیاز دارید.

چشم انداز امنیت سایبری در سال های اخیر تغییر کرده است. در سال ۲۰۱۷، چندین حمله سایبری برجسته در سازمان های مختلف از Deloitte، Uber و Equifax گرفته تا خدمات بهداشت ملی در انگلیس رخ داده که توسط حمله با باج افزار WannaCry متوقف شد.

صاحبان کسب و کارها به تازگی فهمیده اند که سازمان هایشان در معرض خطر هستند و به دنبال راه هایی برای محافظت از زیرساخت IT خود می باشند. امنیت سایبری در حال حاضر به عنوان بحران اقتصادی مورد توجه قرار گرفته، وضعیتی که به کسب و کارهای بیشتری برای راه حل های امنیتی اینترنتی و همچنین رقابت بیشتر از همیشه منجر شده است.

در مطلب حاضر، چهار راه حل به منظور توسعه یک استراتژی بازاریابی امنیت سایبری ارائه شده که منجر به تولید و افزایش سود می شود.

چگونه یک استراتژی بازاریابی جامع امنیت سایبری ایجاد کنیم؟درک مخاطبین خود/اعتمادسازی / نشان دادن تخصص/امنیت سایبری - ارائه آموزش و...

چگونه یک استراتژی بازاریابی جامع امنیت سایبری ایجاد کنیم

چهار نکته کلیدی برای ایجاد استراتژی بازاریابی امنیت سایبری وجود دارد:

  •     درک مخاطبین خود
  •     ارائه آموزش
  •     کسب اعتماد / نشان دادن تخصص
  •     ایجاد احساس فوریت

امنیت سایبری – درک مخاطبین خود

درک مخاطبین ضروری است و باید اولین گام برای همه استراتژی های بازاریابی باشد. برای انجام این کار، توصیه می کنیم چند شخصیت نمایشی بازاریابی ایجاد کنید.

شخصیت نمایشی نمادی از مشتری ایده آل شماست. این شخصیت های نمایشی نه تنها چهره مخاطبان تان را به تصویر می کشند، بلکه بینش های عملی را برای کمک به تصمیم گیری تان در مورد بهترین استراتژی ها، از جمله نحوه برقراری ارتباط، انتخاب کانال های بازاریابی مناسب و پیام ها با تاثیر مطلوب فراهم می نمایند. در مطلب حاضر درباره ایجاد شخصیت های نمایشی  برای بازاریابی بیشتر خواهیم  گفت.

به عنوان مثال، اگر شما عمدتا محصولات امنیتی سایبری را به کسب و کارهای کوچک می فروشید، شما باید بر چالش های امنیتی سایبری متمرکز شوید که با کسب و کارهای کوچک روبرو می شوند. اغلب شرکت های فناوری اطلاعات، وبلاگ هایی را می نویسند که تنها بر روی حملات امنیتی سایبری با تأثیرات بر Deloittes و NHS این دنیا تمرکز می کنند، این باعث می شود صاحبان کسب و کارهای کوچک یعنی  مشتریان تان فکر کنند: “خوب، شرکت من با  ۱۲ نفر کارمند احتمالا در معرض خطر نیست ” از سوی دیگر،  پیام هایی با این مضمون می خوانند که  ۴۳٪ از حملات سایبری کسب و کارهای کوچک را مورد  هدف قرار می دهند.

شما همچنین باید بدانید که گیرنده پیام شما در داخل این سازمان ها چه کسانی هستند. حداقل دو یا سه شخصیت را برای پوشش دادن نقش های مختلفی ایجاد کنید و با آنها صحبت نمایید. این احتمال وجود دارد که مدیر فنی و مدیرعامل را  با هم هدف قرار دهید. همه این افراد مشکلات مختلفی دارند و باید به شیوه های مختلفی مورد توجه قرار گیرند.

اقداماتی که باید صورت گیرد:

  •     تحقیق در مورد مخاطبان خود
  •     ایجاد و استفاده از شخصیت ها

امنیت سایبری – ارائه آموزش

هر کسب و کار نیاز به امنیت سایبری دارد، اما تعداد کمی از افراد از آن آگاهی دارند. بنابراین آموزش به هنگام استراتژی بازاریابی امنیت سایبری ضروری است.

بسیاری از صاحبان کسب و کار اخبار مربوط به حملات سایبری  را می شنوند و می خواهند بدانند این حملات چگونه بر کسب و کار آنها تاثیر می گذارد؟ خطرات چیست؟ چگونه می توانند در برابر خطرات مقابله کنند؟ از کجا باید کار را  آغاز نمایند؟ استراتژی بازاریابی امنیت سایبری باید به این سوالات پاسخ دهد.

مشکل دیگر برای بازاریابان این است که بسیاری از شرکت ها در مورد تهدید امنیت سایبری برای کسب و کارشان بی خیال هستند. بخشی از کار شامل توضیح در مورد این می شود که خطرات بزرگ و ناگزیر هستند.

بازاریابی محتوا نیز موضوعی کلیدی است. وبلاگ ها و محتوای قابل دانلودی را (کتابها، اطلاعات و غیره) ایجاد نمایید که هدف آنها آموزش مخاطبان مورد نظرتان باشد.

اقداماتی که باید صورت گیرد:

ایجاد محتوای دیجیتال – وبلاگ ها، محتوای قابل دانلود و آموزش های ویدیویی

 استفاده از انواع دیگر محتوا – ارائه آگهی ها و بروشورها به مشتریان یا تبلیغات در نشریات چاپی

چگونه یک استراتژی بازاریابی جامع امنیت سایبری ایجاد کنیم؟درک مخاطبین خود/اعتمادسازی / نشان دادن تخصص/امنیت سایبری - ارائه آموزش و...

اعتمادسازی / نشان دادن تخصص

هنگامی که کسب و کاری در مورد راه حل های امنیت سایبری تصمیم گیری می کند، گزینه های زیادی را باید در نظر بگیرد، یک حمله سایبری ۲۰۰۰۰ پوند ضرر در پی دارد. با قوانین جدید حفاظت از اطلاعات اتحادیه اروپا که در سال ۲۰۱۸ وارد بازی می شوند، توجه بیشتری به این موضوع می گردد و  عدم رعایت آن، جریمه های هنگفتی را خواهد داشت. گذشته از این،

خطر صدمه به شهرت وجود دارد، که می تواند به همان اندازه هر گونه ضربه مالی دشوار باشد.

صاحبان کسب و کار با توجه به اهمیت زیاد این مسئله  در جستجوی راهکارهایی هستند که  بتوانند به آن اعتماد کنند.

شما باید اعتمادسازی  کنید و تخصص خود را به نمایش بگذارید. این بدان معنی نیست که کتاب هایی با متن سنگین و اصطلاحات فنی تهیه کنید. این  یعنی که توضیحات آسانی را  در مورد چگونگی موثر بودن محصولات و خدمات در حفاظت از مشتریان  در برابر حملات سایبری را ارائه دهید. مشتریان راضی و مطالعات موردی که داستان های موفقیت را نشان می دهند، راهی برای موفقیت بیشتر هستند. وبلاگ ها با مثال های واقعی از خدمات، محصول یا تیم عملیاتی به خوبی موفق خواهند شد.

ساخت داده های محتوا یک راه عالی برای انجام این کار است. آمار دقیق، حقایق و آمارها می تواند در ارتباط با تخصص شما موثر باشد. برای مثال، از آمار ها برای سرفصل ها و محتوای رسانه های اجتماعی استفاده کنید. به عنوان مثال: “ما در سال ۲۰۱۷ به ۲۰۰ سازمان کمک کردیم تا در برابرحمله سایبری ایمن گردند  “.

اقداماتی که باید صورت گیرند:

  •     از آمار، حقایق، ارقام، مطالعات موردی و مصاحبه با متخصصان استفاده کنید.
  •     روزنامه های معتبر منتشر کنید.
  •     از نقل قول های مشتریان راضی، در وب سایت خود استفاده کنید.
  •     از اصطلاحات فنی استفاده نکنید.

چگونه یک استراتژی بازاریابی جامع امنیت سایبری ایجاد کنیم؟درک مخاطبین خود/اعتمادسازی / نشان دادن تخصص/امنیت سایبری - ارائه آموزش و...

امنیت سایبری – ایجاد حس فوریت

متاسفانه، بسیاری از شرکت ها امنیت سایبری را به عنوان یک اولویت نمی بینند. یکی از چالش های شما این است که آنها را قانع کنید که اینگونه نباشند.

دلایل مختلفی وجود دارد که چرا کسب و کارها از اولویت بندی امنیت سایبری اجتناب می کنند. دلیل این است که آنها تهدید را کاملا درک نمی کنند و یا  آنها معتقدند که کار اصلیشان اهمیت بیشتری دارد و می خواهند منابع خود را بر روی  هدف هایشان  متمرکز سازد که خیلی هزینه بر نیست.

شما باید دریابید که چه پیامی مخاطبان هدف شما را متقاعد می سازد که امنیت سایبری حیاتی است – شما نیاز به ایجاد یک احساس فوریت دارید.

اما، شما باید پیام های صحیح را به گوش مخاطبان تان برسانید . نباید آنها را با  تاکتیک های خود بترسانید. شما نمی خواهید وبلاگ هایی را ایجاد کنید که مشتریان بالقوه را به جای آموزش دادن به وحشت بیندازند.

اقداماتی که باید صورت گیرد:

  •     از ترساندن اجتناب نمایید و از آمار و ارقام استفاده نمایید.
  •     از آمار برای مشخص کردن واقعیت تهدید استفاده کنید.

 

www.karenkart.com

www.sepantadp.com

کارن کارت
کارن کارت، کارت ویزیت الکترونیکی است. به کمک کارت ویزیت الکترونیکی می توانید هم کسب و کار خود را با فیلم و عکس معرفی کنید هم از طریق کارت ویزیت الکترونیکی شماره مخاطبین خود را جمع آوری و یک باشگاه مشتریان بسازید.کارت ویزیت الکترونیکی جایگزین مناسبی است برای کارت ویزیت های کاغذی که پس از مدت کوتاهی دور انداخته می شوند. کارن کارت یک کارت ویزیت الکترونیکی دیجیتال است که به شما قابلیت ارسال پیامک به مخاطبین را هم می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.