در دنیای الکترونیکی امروز، جایگزینی کارت ویزیت کاغذی با الکترونیکی لازم و ضروری بوده تا تنها با کلیکی بر روی دستگاه تلفن همراه تان در دسترس باشد.
کارت ویزیت الکترونیکی مقالات کارت ویزیت الکترونیکی

۱۰ برنامه برای طراحی کارت ویزیت الکترونیکی

در دنیای الکترونیکی امروز، جایگزینی کارت ویزیت کاغذی با الکترونیکی لازم و ضروری بوده تا تنها با کلیکی بر روی دستگاه تلفن همراه تان در دسترس باشد. با پیشرفت های الکترونیکی، برنامه هایی وجود دارند که کارت های ویزیت الکترونیکی را برای دستگاه های موبایل طراحی، ذخیره کرده و به آنها ارسال می کنند.
با کارت های ویزیت الکترونیکی، دیگر نیازی به جستجو در کشویی پر از کارت های ویزیت کاغذی برای پیگیری و تماس نیست. این برنامه ها راحت تر از همیشه برای سازماندهی ارتباطات تان در دسترس هستند.

در اینجا ۱۰ برنامه کاربردی را برای طراحی کارت ویزیت الکترونیکی نام می بریم:

SnapDat

SnapDat یک برنامه رایگان کارت های ویزیت الکترونیکی است که به راحتی با لیست مخاطبین گوشی های آیفون ادغام می شود. کارت های ویزیت SnapDat “” را می توان از طریق ایمیل و یا از طریق برنامه های دیگر به اشتراک گذاشت. این برنامه به شما اجازه می دهد چندین کارت ویزیت الکترونیکی را برای اهداف مختلف و استفاده شخصی و تجاری طراحی نمایید.

CamCard

CamCard یکی از بهترین برنامه های کارت ویزیت الکترونیکی است. زیرا قادر به خواندن و اسکن کارت به بیش از ۱۵ زبان است. همچنین به شما امکان می دهد اطلاعات را از رسانه های اجتماعی وارد نمایید.

Knowee

Knowee ویژگی های کلیدی متعددی از جمله لینک های قابل کلیک و سیستم ذخیره سازی حجیمی را ارائه می دهد و همچنین می توانید از کارت ها تماس مستقیم برقرار نمایید.

Inigo

این برنامه به شما اجازه می دهد تا کارت های ویزیت الکترونیکی خود را با گوشی همراه تان مدیریت کنید. همچنین می توانید قالب هایی را ساخته و به گوشی های هوشمند تیم خود بفرستید. Inigo برای هر دو دستگاه گوشی آیفون و اندروید در دسترس می باشد.

Haystack

این نوعی از کارت های ویزیت الکترونیکی مدرن است که هر شخصی را قادر می سازد تا کارت های ویزیت الکترونیکی خود را بدون نصب برنامه دریافت کند. Haystack همچنین به شما امکان اسکن، اشتراک گذاری، به روز رسانی و ذخیره اطلاعات تماس را با اسکن ساده کارت می دهد. همچنین می توانید کارت ویزیت الکترونیکی خود را طراحی نمایید.

eVaunt

این نرم افزار به شما امکان می دهد کارت های ویزیت الکترونیکی را با نوعی طراحی پاسخگو برای دستگاه های موبایل و صفحه وب منحصر به فرد بهینه شده ایجاد کنید. eVaunt همچنین به شما اجازه می دهد یک نقشه گوگل داشته باشید، عکس پروفایل تان را آپلود کرده و همچنین آیکون های شبکه های اجتماعی خود را نمایش دهید.

OneCard

این یکی از بهترین کارت های ویزیت الکترونیکی موجود است. این پلت فرم به شما اجازه می دهد یک مرکز دیجیتال داشته باشید تا مشتریان تان نحوه برقراری ارتباط با شما را انتخاب کنند. به عنوان مثال می توانید شعاری برای معرفی خودتان داشته باشید و تمام شبکه های اجتماعی تان را در یک مکان جمع کنید.

Clinck

این برنامه رایگان کارت ویزیت الکترونیکی برای هردو گوشی اندروید و آیفون در دسترس می باشد و به شما امکان می دهد تا اطلاعات تماس خود را ذخیره و به همه اشخاص علاقه مند ارسال کنید. با Clinck می توانید پیام شخصی، عکس، آرم یا نمایه لینکدین را همراه با لینک های قابل کلیک به وب سایت خود اضافه کنید.

about.me

about.me به شما امکان می دهد صفحه خود را در یک کارت ویزیت الکترونیک قابل اشتراک گذاری قرار دهید که می توانید از طریق ایمیل یا تلفن خود ارسال کنید. شما می توانید ترکیبی از اطلاعات را از صفحه about.me خود از جمله ایمیل، شماره تلفن، عکس را به اشتراک بگذارید. گیرندگان شما می توانند اطلاعات تان را در لیست مخاطبان شان ذخیره کنند.

Icon

این یک برنامه کارت ویزیت الکترونیکی است که با آن می توانید نمایشگری غنی و پویا از محتوای رسانه های اجتماعی خود داشته باشید. آیکون به طور خودکار محتوا را از شبکه های اجتماعی کسب و کارتان شامل شبکه هایی مانند اینستاگرام، فیس بوک، توییتر و لینکدین جمع آوری می کند. این برنامه برای هر دو کاربران اندروید و آیفون در دسترس است.

کارن کارت
کارن کارت، کارت ویزیت الکترونیکی است. به کمک کارت ویزیت الکترونیکی می توانید هم کسب و کار خود را با فیلم و عکس معرفی کنید هم از طریق کارت ویزیت الکترونیکی شماره مخاطبین خود را جمع آوری و یک باشگاه مشتریان بسازید.کارت ویزیت الکترونیکی جایگزین مناسبی است برای کارت ویزیت های کاغذی که پس از مدت کوتاهی دور انداخته می شوند. کارن کارت یک کارت ویزیت الکترونیکی دیجیتال است که به شما قابلیت ارسال پیامک به مخاطبین را هم می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.