انتخاب بهترین فونت برای کارت های ویزیت:هشت نکته و مثال
کارت ویزیت مقالات کارت ویزیت الکترونیکی

انتخاب بهترین فونت برای کارت ویزیت

کارت ویزیت

کارت ویزیت یکی از کوچکترین چیزهایی بوده که طراحی آن بسیار مشکل است. با توجه به اندازه کوچک و نیاز به اطلاعات فراوان، انتخاب بهترین فونت برای کارت های ویزیت شما اهمیت فراوانی دارد.

این فونت باید مناسب برای شما (و کسب و کار شما) بوده و خوانا باشد.

در حالی که فونت های شگفت انگیزی وجود دارد، همه آنها خوانا نیستند. اکثر چاپگرها توصیه می کنند که فونت کارت ویزیت کوچکت از ۸ نباشد (که بسیار کوچک است)، بنابراین برای خوانا بودن، این اندازه حیاتی است.
در اینجا، ما از فونت ۱۰ برای کارت ویزیت استفاده کرده ایم.

علاوه بر این، چند نمونه از طرح های کارت ویزیت را ارایه کرده ایم که مطمئنا الهام بخش شما است.

۱.نمایش شخصیت شما

فونت هایی که برای کارت های ویزیت تان انتخاب میکنید باید شخصیت شما و شرکت یا نام تجاری تان را نشان دهند، پس بهترین فونت را انتخاب کنید.
برای افراد زیادی که از کارت شخصی استفاده کرده و لوگو سنتی ندارند، فونت مناسب بسیار کارگشاست.

به دنبال فونتی باشید که با جزئیات شخصیت تان مطابقت دارد، نه مانند کارت های ویزیت معمولی که از فونت های سنتی مانند Arial یا Times New Roman  استفاده می کنند.

۲. فونت سنتی

استفاده از فونت های سنتی، مزایای زیادی دارد. مزیت اصلی این است که  نحوه چاپ و خواندن آنها در اندازه های کوچک مشخص است. این  فونت ها اغلب در ۱۲، ۱۰ و ۸ برجسته می شوند و  خوانا هستند.

۳. از فونت یکسان با اندازه های مختلف استفاده کنید

اگر شما یک فونت خاص را برای طراحی کارت ویزیت خود انتخاب می نمایید، شما احتمالا می خواهید تا حد ممکن مقرون به صرف باشد. به دنبال فونت ها با اندازه ی مختلف باشید تا انعطاف پذیری در طراحی را به دست آورید. یک فونت با اندازه های مختلف، شما را قادر می سازد تا در طراحی با چندین نوع کاغذ دست تان باز باشد.

۴.  فونت رایگان

در حالی که بسیاری از طراحان فونت ها پول های هنگفتی را می گیرند، می توانید از فونت های رایگان نیز استفاده کنید. اگر یک فونت رایگان برای طراحی کارت ویزیت خود انتخاب می کنید، ابتدا به کاراکترها توجه داشته باشید.

آیا این کاراکتر ها تمام حروف مورد نظر شما را شامل می شوند؟ آیا اعداد، علائم و نشانه ها لازم است؟

اگر نه، شما نیاز به یک فونت مشابه دیگر برای پر کردن شکافها یا نیاز به انتخاب جدیدی دارید. قبل از اینکه طراحی اصلی را انتخاب کنید ، تمام گزینه ها را بررسی نمایید.

 

انتخاب بهترین فونت برای کارت های ویزیت: هشت نکته و مثال
انتخاب بهترین فونت برای کارت های ویزیت: هشت نکته و مثال

۵. خوانا بودن

 هنگام انتخاب فونت برای کارت ویزیت، هیچ چیزی بیشتر از خوانا بودن مهم نیست.

فونت نباید بیش از حد نازک یا پهن شده و حتی عریض و باریک گردد. کارت  ویزیت باید به راحتی خوانا باشد وقتی فرد آن را در دست  دارد.

۶. به جزئیات جالب نگاه کنید

یک فونت قوی با جزئیات جالب به همراه لیگاتور عالی، یک دم بلند و یا سر هلالی- می تواند فونتی عالی برای کارت ویزیت شما باشد.یک حرف واحد از نام خود یا شرکت تان را برای تمرکز کردن انتخاب کنید. به دنبال فونتی با جزئیات جالب باشید.

۷. آن را برای وب سایت خود مطابقت دهید

به ویژه اگر بیشتر کار شما در فضای الکترونیکی باشد، ممکن است بخواهید فونت کارت ویزیت خود را با وب سایت تان مطابقت دهید. این می تواند به ایجاد نام تجاری و سازگاری در فضای فیزیکی و الکترونیکی کمک کند.

۸. دو فونت متمایز را انتخاب نمایید

فونت ها را با سبک های مختلف ترکیب کنید و مطابقت دهید، انتخاب دو فونت به اندازه کافی متفاوت و چشمگیر می باشد.

 

کارن کارت
کارن کارت، کارت ویزیت الکترونیکی است. به کمک کارت ویزیت الکترونیکی می توانید هم کسب و کار خود را با فیلم و عکس معرفی کنید هم از طریق کارت ویزیت الکترونیکی شماره مخاطبین خود را جمع آوری و یک باشگاه مشتریان بسازید.کارت ویزیت الکترونیکی جایگزین مناسبی است برای کارت ویزیت های کاغذی که پس از مدت کوتاهی دور انداخته می شوند. کارن کارت یک کارت ویزیت الکترونیکی دیجیتال است که به شما قابلیت ارسال پیامک به مخاطبین را هم می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.